საქართველოში პირველი 24/7 აუთსორსინგული ქოლ ცენტრი K•Call-ი რუსთავში ახალ ფილიალს ხსნის

საქართველოში პირველი 24/7 აუთსორსინგული ქოლ ცენტრი K•Call-ი რუსთავში ახალ ფილიალს ხსნის

access_time2019-09-15 17:00:43


კომპანია K•Call- ქოლ ცენტრის მომსახურებას დისტანციურად ახორციელებს 24 საათიან რეჟიმში და მათი საქმიანობა ძირითადად გულისხმობს კომპანიებისთვის ხარჯების შემცირებასა და რესურსების სწორად გადანაწილებას. კომპანია აქტიურად თანამშრომლობს როგორც მცირე, ისე საშუალო და მსხვილ ბიზნესებთან. 



K•Call -ი წარმოადგენს მარკეტინგული კომპანია  Sales Partner Group-ის  შვილობილ კომპანიას. Sales Partner Group-ი უკვე მეოთხე წელია ოპერირებს ქართულ და ევროპულ ბაზრებზე და სთავაზობს ბიზნესს სრულ მომსახურებას მარკეტინგის, ციფრული მარკეტინგის, ბრენდინგისა და გაყიდვების მიმართულებით. Sales Partner Group-ი ახლო მომავალში გეგმავს ისეთი ახალი სერვისების გააქტიურებას, როგორიცაა ვიდეო ფროდაქშენი და ივენთ მენეჯმენტის მიმართულებები.


 

„კომერსანტი“  კომპანიის დამფუძნებელს და გენერალურ დირექტორს სერგო ავსაჯანიშვილს ესაუბრა, რომელმაც ინტრვიუში დეტალურად ისაუბრა კომპანიის გეგმებსა და საქმიანობაზე.


 

რა სახის მომსახურებას სთავაზობს K•Call- კომპანიებს?


 

ნებისმიერი ბიზნესისთვის აუცილებელია, ჰქონდეთ მუდმივი კავშირი მომხმარებელთან და იყვნენ მათი აზრებისა და საჭიროებების გამზიარებლები.

 

K•Call- მომხმარებელთან ურთიერთობას წარმართავს 24 საათიან რეჟიმში სხვადასხვა საკომუნიკაციო არხების საშუალებით, როგორებიცაა: სატელეფონო ზარები, შეტყობინებები და სოციალური მედია. თანამედროვე ტექნიკური მხარდაჭერის შედეგად კი კომპანია იღებს მომსახურების მაღალ ხარისხს, მომხმარებლის კმაყოფილებასა და ლოიალურობას. ჩვენი კომპანია ჩვენივე ოფისიდან მართავს კომპანიებისთვის ისეთ პროცესებს, როგორებიცაა:

 

  • შემომავალი და გამავალი ზარების დამუშავება
  • ზარების ჩაწერა
  • ხარისხის კონტროლი და მონიტორინგი
  • მომხმარებელთა სატელეფონო კვლევები
  • გაყიდვების პროცესის სრული მართვა და ადმინისტრირება
  • სხვა საკომუნიკაციო არხებში შემოსული შეტყობინებების და კომენტარების მართვა: Facebook, Instagram, Online Chat, E-mail და ა.შ
  • CRM – შემომავალი ზარების კატეგორიზაცია, ანალიზი და სტატისტიკის წარმოება
  • მომხმარებელთა ბაზის შექმნა
  • რემარკეტინგი

 

ხოლო მომხმარებელთან ურთიერთობას წარმართავს პროფესიონალი გუნდი, ეფექტური კომუნიკაციისთვის საჭირო პროგრამული უზრუნველყოფითადა ტექნიკური მხარდაჭერით. სწრაფი რეაგირებით და მომსახურების მაღალი ხარისხით კი კომპანიის კმაყოფილი და ლოიალური მომხმარებლების რიცხვი იზრდება, რაც დადებითად აისახება კომპანიის იმიჯზე და საბოლოოდ გაყიდვებზე.


 

რატომ გადაწყდა ახალი ფილიალის გახსნა რუსთავში?


 

რუსთავი რამოდენიმე მიზეზის გამო შეირჩა, პირველი მისი სტრატეგიული ადგილმდებარეობაა. რუსთავი ქალაქია, სადაც ძალიან ბევრი ნიჭიერი ადამიანი ცხოვრობს, ჩვენ ვხედავთ ამ პოტენციალს და დარწმუნებულები ვართ, რომ ჩვენი გუნდი  მაღალკვალიფიციური კადრებით დაკომპლექტდება, ასევე გვახარებს, ის ფაქტი, რომ რუსთაველებისთვის დამატებით სამუშაო ადგილები შეიქმნება. ტერიტორიულადაც რუსთავი თბილისთან ახლოსაა და საწყის ეტაპზე მანძილის სიმცირე დადებითად აისახება პროცესების გამართვაზე. თავად ქალაქიც საკმაოდ დიდი ტემპით იზრდება და აღმოსავლეთ რეგიონში სერიოზულ ადგილს იკავებს. უნდა აღინიშნოს მისი სიახლოვე აზერბაიჯანთან რაც, თავის მხრივ, კიდევ ერთი მიმართულებაა რის განვითარებასაც მომავალში ვგეგმავთ. ასევე ერთ-ერთი მიზეზი, რომელმაც მიგვაღებინა ეს გადაწყვეტილება, ადგილობრივი კომპანიების ჩვენთან თანამშრომლობით დაინტერესება იყო.


 

რატომ გახდა ახალი ფილიალის გახსნა საჭირო? იყო თუ არა ამის მიზეზი დიდი მოთხოვნა თქვენს მომსახურებაზე?


 

უნდა აღინიშნოს ის ფაქტი, რომ კომპანია K•Call–ი მისი დაარსების დღიდან დიდი ინტერესით სარგებლობს ბიზნეს სექტორში. ბოლო წლის განმავლობაში ძალიან დიდი ზრდა გვქონდა, სწორედ ზრდის ამ ტემპმა და ჩვენმა შორს მიმავალმა გეგმებმა გადაგვაწყვეტინა ახალი ფილიალის გახსნა. კიდევ დავამატებდი იმას, რომ კომპანია ძალიან სწრაფი ტემპებით ვითარდება და რეგიონებით გაჩერებას არ ვაპირებთ, ვგეგმავთ, უახლოეს მომავალში, საქართველოს საზღვრებს გავცდეთ, რადგან მოთხოვნა ჩვენს სერვისზე ძალიან დიდია და უკვე აქტიურად ვაწარმოებთ მოლაპარაკებებს ევროპისა და აზიის კომპანიებთან.


 

დასაქმდებიან თუ არა რუსთავის მაცხოვრებლები ახალ ფილიალში? გაივლიან თუ არა ახალი ფილიალის თანამშრომლები გადამზადებას?


 

რუსთავის ფილიალი ადგილობრივი კადრებით დაკომპლექტდება. ჩვენთან ყველა თანამშრომელი გადის გადამზადების სრულყოფილ პროცესს, უტარდებათ რამდენიმე კვირიანი ტრენინგები, რადგან ჩვენთვის ხარისხი და გამართული სერვისი უმთავრესია. რა თქმა უნდა, რუსთავშიც უკლებლივ ყველა თანამშრომელს მივცემთ საჭირო ცოდნას, რომ გახდნენ ამ საქმის პროფესიონალები და გავუზიარებთ იმ გამოცდილებას, რაც ამ ხნის განმავლობაში კომპანიამ ამ სფეროში დააგროვა.  



როდის ამოქმედდება K•Call-ის ახალი ფილიალი?


 

კონკრეტული თარიღის დასახელება მიჭირს, მაგრამ პროცესები ძალიან სწრაფი ტემპით მიმდინარეობს. უკვე მოვიძიეთ ლოკაცია, ასევე უკვე მიმდინარეობს რუსთავის ფილიალის გუნდის მომზადების პროცესი. უნდა აღინიშნოს ის ფაქტი, რომ არ ველოდით ასეთ დაინტერესებას რუსთავში, ყოველ დღე რეზიუმეების დიდ რაოდენობას ვიღებთ. ახალი ფილიალი გაიხსნება უახლოესი 2-3 კვირის განმავლობაში. 


 

K•Call-ის სამომავლო გეგმებს რაც შეეხება, ის უახლოეს მომავალში სერვისის მიწოდებას უცხოეთის ბაზრებისთვისაც გეგმავს.  

 

ვებ გვერდი: www.kcall.ge

https://www.facebook.com/kcall.ge/

ტელ: 2 05 03 02 


 

მარიამ მორგოშია


თეგები:
K•Call



ფინკა ბანკი - ძლიერი ფინანსური მაჩვენებლები და საერთაშორისო პარტნიორები ახალი გამოწვევების საპასუხოდ

ფინკა ბანკი - ძლიერი ფინანსური მაჩვენებლები და საერთაშორისო პარტნიორები ახალი გამოწვევების საპასუხოდ
access_time2020-05-27 18:00:17
2019 წელი ფინკა ბანკისთვის ახალი ინიციატივებისა და შესაძლებლობების წელი იყო. ბანკისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევა 2018 წლის მეორე კვარტალში მაკროეკონომიკური ცვლილებები და ეროვნული ბანკის მიერ გატარებული  ღონისძიებები აღმოჩნდა. მიუხედავად ამ გარემოებებისა, ფინკა ბანკის 2019 წლის წმინდა მოგებამ 6 792 588  ლარი შეადგინა და დადებითი ინდიკატორებით დასრულდა საფინანსო წელი: მოგება კაპიტალზე (ე.წ. უკუგება საშუალო კაპიტალზე) - ROE 13.19%, ხოლო მოგება აქტივებზე (ე.წ. უკუგება აქტივებზე) - ROA...

გერმანიაში აშშ-ის ელჩი – გერმანიამ უნდა შეწყვიტოს მხეცის (რუსეთის) „გამოკვება“

გერმანიაში აშშ-ის ელჩი – გერმანიამ უნდა შეწყვიტოს მხეცის (რუსეთის) „გამოკვება“
access_time2020-05-27 20:30:34
გერმანიაში აშშ-ის ელჩის, რიჩარდ გრენელის ინფორმაციით, რუსულ გაზსადენ „ჩრდილოეთის ნაკადი-2“-ის წინააღმდეგ ახალი სანქციების დაწესება იგეგმება. რიჩარდ გრენელის თქმით, ამ ნაბიჯს მხარს რესპუბლიკელები და დემოკრატები უჭერენ. ელჩს არ დაუკონკრეტებია, რა სახის სანქციების განხილვა მიმდინარეობს კონგრესში, თუმცა როგორც გერმანული მედია იუწყება, სავარაუდოდ საუბარია შეზღუდვების დაწესებაზე იმ კომპანიების წინააღმდეგ, რომლებიც ამ გაზსადენით რუსულ ბუნებრივ აირს...

ვინ რა ჰკითხა გიორგი გახარიას

ვინ რა ჰკითხა გიორგი გახარიას
access_time2020-05-27 18:55:44
პარლამენტში ანგარიშის წარსადგენად მისული საქართველოს პრემიერ მინისტრი გიორგი გახარია საკანონმდებლო ორგანოში დეპუტატების კითხვებს ამ დრომდე პასუხობს. „კომერსანტი“ გთავაზობთ იმ კითხვა-პასუხების ნაწილს, რომელიც საკანონმდებლო ორგანოში  დაისვა და მთავრობის მეთაურის მიერ  პასუხებიც გაეცა. ეკონომიკისა და ეკონომიკური პოლიტიკის კომიტეტის...

პრემიერი - 520-ე დადგენილების გადახედვაზე საუბარი დღეს არ მიმდინარეობს

პრემიერი - 520-ე დადგენილების გადახედვაზე საუბარი დღეს არ მიმდინარეობს
access_time2020-05-27 18:09:22
„520-ე დადგენილების გადახედვაზე საუბარი დღეს არ არის, 520-ე დადგენილებაში შეიძლება გარკვეული რაღაც ცვლილებები შევიდეს“, - ამის შესახებ პრემიერ-მინისტრმა გიორგი გახარიამ პარლამენტში „ევროპული საქართველოს“ წევრის ზურაბ ჭიაბერაშვილის კითხვის საპასუხოდ განაცხადა. ქვეყნის მეთაურმა საკუთარ გამოსვლაშ ყურადღება...

27 მაისი - ქართული ლარი გამყარდა, თურქული ლირა და სომხური დრამი გაუფასურდა

27 მაისი - ქართული ლარი გამყარდა, თურქული ლირა და სომხური დრამი გაუფასურდა
access_time2020-05-27 19:30:30
კორონავირუსის უარყოფითი ეფექტი რეგიონში ყველაზე მკვეთრად ქართული ლარის კურსზე აისახა, მარტის თვეში, ლარი რეკორდულად 22%-ით გაუფასურდა. წლის განმავლობაში, ქართული ლარი აშშ დოლართან მიმართებაში - 12%-ით გაუფასურდა. შედარებისთვის, დაახლოებით 16%-ით არის შემცირებული თურქული ლირა, სომხური დრამი და აზერბაიჯანული მანათი კი 2%-ის ქვემოთ მერყეობს.     ეროვნული ბანკის მიერ გამოქვეყნებული 27 მაისის ვაჭრობის შედეგად, ქართული ლარის კურსი მცირედით გამყარდა და ერთი აშშ...


მსგავსი სიახლეები

up