საქართველოს ბანკმა თანამშრომელთა შვილებისთვის ონლაინ ბაღი შექმნა

საქართველოს ბანკმა თანამშრომელთა შვილებისთვის ონლაინ ბაღი შექმნა

access_time2020-06-30 16:30:04

პანდემიის გავრცელების თავიდან აცილების  მიზნით საქართველოს ბანკის თანამშრომელთა ნაწილი დისტანციურად, სახლიდან მუშაობს. საქართველოს ბანკმა გადაწყვიტა თანამშრომლებს, რომლებსაც სახლში ბავშვები ჰყავთ, კომფორტული გარემო შეუქმნას და ხელი შეუწყოთ მათ მუშაობის პროცესში, რისთვისაც ბანკმა შიდა საკომუნიკაციო პლატფორმა Workplace-ზე თანამშრომელთა შვილებისთვის ონლაინ ბაღი შექმნა.  (Workplace-ი Facebook–ის მიერ შექნილი ბიზნეს საკომუნიკაციო პლატფორმაა, რომელიც საქართველოს ბანკმა თანამშრომლებისთვის  2019 წელს შეიძინა. Workplace-ის დანერგვის მიზანი საქართველოს ბანკის თანამშრომლებისთვის თანამედროვე საკომუნიკაციო არხის შეთავაზება და  მათთვის ისეთი გარემოს შექმნაა სადაც ოპერატიულად, თანამედროვე ინსტრუმენტებით ხდება ორგანიზაციის შიგნით ინფორმაციის გაცვლა, უკუკავშირის მიღება და ჩართულობა. საქართველოს ბანკი ერთ-ერთი პირველი ქართული კომპანიაა, რომელმაც პლატფორმა - გამჭვირვალობის, ღიაობის, ნაკლები ბიუროკრატისა და მეტი ეფექტურობის მიზნით  დანერგა).


აღნიშნულ პროექტზე  საქართველოს ბანკი საკმაოდ გამოცდილ და კვალიფიციურ, ისეთ გუნდთან ერთად მუშაობს, როგორც ბაღი „ფელიქსია“. ბაღი ბავშვებს შესთავაზებს საგანმანათლებლო, გასართობ და გამაჯანსაღებელ აქტივობებს ონლაინ რეჟიმში, ყოველ სამუშაო დღეს. ბაღი 1 ივლისს დაიწყება. 


ეს არისფელიქსისდასაქართველოს ბანკისერთობლივი და ძალიან საინტერესო პროექტი, რომელიც ბანკის თანამშრომლების სკოლამდელი აღზრდის ბავშვებისთვის არის გათვლილი. ეს იქნება შიდა საგანმანათლებლო პორტალი, სადაცფელიქსისპედაგოგების ჩართულობით ბავშვებს სხვადასხვა ონლაინ პროგრამებში მონაწილეობის საშუალება ექნებათ. ონლაინ ჩართვები მოიცავს როგორც ფიზიკურ, ასევე სახალისო-საგანმანათლებლო აქტივობებს. 3-დან 6 წლამდე ბავშვები ყოველ დღე, დღეში 1.5  საათით ზუმში ჩაერთვებიან. ცხრილს და ზუმის  ბმულებს მშობლები წინასწარ მიიღებენ, სპეციალურად ამ ონლაინ ჩართვებისთვის შექმნილ ჯგუფში. ეს პროექტი ბავშვებს საშუალებას მისცემს საინტერესოდ გაატარონ დრო, ხოლო მშობლებს მუშაობისთვის მეტი დრო გამოუთავისუფლდეთ“, - აცხადებენ  „ფელიქსში“.



ძალიან სასიამოვნოა, როცა დამსაქმებელი ზრუნავს დასაქმებულისთვის კომფორტული პირობების შექმნაზე. პანდემიის თავიდან აცილების პრევენციის მიზნით  უკვე რამდენიმე თვეა დისტანციურად, სახლიდან ვმუშაობ. რაც ერთის მხრივ მაძლევს შესაძლებლობას, ოჯახის წევრებთან მეტი დრო გავატარო, თუმცა მეორეს მხრივ, სახლის პირობებში, მცირეწლოვან შვილთან ერთად, რომელიც კიდევ უფრო დიდ ყურადღებას მოითხოვს, რთულია სამსახურზე სრულად კონცენტრირებამოხარული ვარ, რომ ბანკმა ეს საკითხი წინ წამოწიაშექმნილ მდგომარეობაში, როცა მშობლებისთვის არ არის მარტივი პარალელურ რეჟიმში გავართოთ ბავშვები და დავაკავოთ საინტერესო საქმიანობით, ყოველ სამუშაო დღეს ონლაინ ბაღი მნიშვნელოვნად დაგვეხმარება. ჩემთვის, როგორც მშობლისთვის, განსაკუთრებით საინტერესოა ის პროგრამა, რასაცფელიქსისაქართველოს ბანკის თანამშრომლებს გვთავაზობს, რადგან  დატვირთულია ისეთი აქტივობებით, რომლებიც ბავშვის გართობას და განვითარებას ერთდროულად უწყობს ხელს“, -  განაცხადა ნინო ქუტიძემ, საქართველოს ბანკის თანამშრომელმა.


(R)





გავაკეთოთ ,,დროებითი მწვანე რეზიდენცია“ და ვისაც სურს, რომ მეორე ტალღა ,,გამოიზამთროს“, მივცეთ საქართველოში ჩამოსვლის საშუალება

გავაკეთოთ ,,დროებითი მწვანე რეზიდენცია“ და ვისაც სურს, რომ მეორე ტალღა ,,გამოიზამთროს“, მივცეთ საქართველოში ჩამოსვლის საშუალება
access_time2020-07-13 19:01:29
„იქნებ გავაკეთოთ ,,დროებითი მწვანე რეზიდენცია“ ( 3-6 თვიანი) და ვისაც სურს, რომ მეორე ტალღა ,,გამოიზამთროს“, მივცეთ საქართველოში ჩამოსვლის საშუალება ოჯახებთან ერთად“, - ამის შესახებ ანაკლია სითის აღმასრულებელი დირექტორი ქეთი ბოჭორიშვილი სოციალურ ქსელში წერს.   „კომერსანტი“ მის პოსტს უცვლელად გთავაზობთ:   „Thinking out of box- ჩვენ ვუმკლადვდებით ამ ვირუსს, ამავდროულად, სამწუხაროდ რეგიონში მძიმე მდგომარეობა არის. იქნებ შევძლოთ ამის უფრო მეტად...

The Wall Street Journal: შიდა ტურიზმის ქრონიკები - ფრანგები საფრანგეთს ეცნობიან

The Wall Street Journal: შიდა ტურიზმის ქრონიკები - ფრანგები საფრანგეთს ეცნობიან
access_time2020-07-13 20:00:35
დღეს ფრანგები მათთვის უცნობ ტერიტორიას საფრანგეთს ითვისებენ. ყოველწლიურად ფრანგები შვებულებებში საზღვარგარეთ მიდიან, თავად საფრანგეთი კი ათობით მილიონ უცხოელ ტურისტს იღებს. ეს კი ნიშნავს, რომ მილიონობით ფრანგი ეიფელის კოშკზე არასდროს ასულა, მონბლანის მწვერვალიდან სამყაროსთვის არასდროს შეუხედია, და ნიცაში, ინგლისურ სანაპიროზე არასდროს უსეირნია.   "იყო ფრანგი - ნიშნავს სამოთხეში ცხოვრებას, რომლის მკვიდრები ფიქრობენ, რომ ჯოჯოხეთში ცხოვრობენ“ - დაწერა ერთ დროს...

საზოგადოებრივი მაუწყებელი ₾54 მლნ ბიუჯეტით 1.4 მლნ-ზე მეტს ვერ შოულობს

საზოგადოებრივი მაუწყებელი ₾54 მლნ ბიუჯეტით 1.4 მლნ-ზე მეტს ვერ შოულობს
access_time2020-07-13 18:35:20
საზოგადოებრივი მაუწყებელი (საზმაუ)  სახელმწიფო ბიუჯეტიდან მიღებული მზარდი დაფინანსებით ყველაზე მდიდარი ტელევიზიაა საქართველოში. ჯამური შემოსავალი 55.9 მლნ ლარია.  საერთაშორისო გამჭვირვალობა საქართველოს კვლევის მიხედვით,   ტელეკომპანიას სარეკლამო შემოსავლები 2018 წელთან შედარებით, 2019 წელს 1.5 მლნ ლარით შეუმცირდა, თუმცა, სარეკლამო შემოსავლების ათეულში მეშვიდე ადგილი დაიკავა . საზოგადოებრივი მაუწყებლის რეკლამა მნიშვნელოვნად 2018 წელს გაიზარდა. ამავე წლის...

ახლადგახსნილი მაგნიკა რეზორტი ივლისში სასტუმროს 50%-იან დატვირთვას ელის

ახლადგახსნილი მაგნიკა რეზორტი ივლისში სასტუმროს 50%-იან დატვირთვას ელის
access_time2020-07-13 19:00:17
სასტუმრო მაგნიკა რეზორტი“ პირველი სტუმრების მისაღებად მზადაა. სასტუმრო კომპლექსი, რომელიც შეკვეთილში 10 ჰა ტერიტორიაზეა განლაგებული 40 ოთახს აერთიანებს. პროექტის ჯამური საინვესტიციო ღირებულება 18 მლნ ლარია და სასტუმრო 50-მდე ადამიანს ასაქმებს.   “მაგნიკა რეზორტს” გაყიდვებისა და მარკეტინგის მომსახურებას უწევს მენეჯმენტ კომპანია HSC Group. როგორც კომპანიის წარმომადგენელი აცხადებს, წელს გამომდინარე კორონა ვირუსის პანდემიიდან, ორიენტირებულები იქნებიან მხოლოდ შიდა ბაზარზე და...

„მკვლელი ლიფტები“ – არაპოპულარული, მაგრამ სასიცოცხლო ნაბიჯი, რომელიც მერიამ უნდა გადადგას

„მკვლელი ლიფტები“ – არაპოპულარული, მაგრამ სასიცოცხლო ნაბიჯი, რომელიც მერიამ უნდა გადადგას
access_time2020-07-13 18:00:24
ამორტიზებული ლიფტების რაოდენობა საქართველოში 18 ათასს აღწევს. მათი ექსპლუატაციის 25–წლიანი ვადა დაახლოებით 30 წლის წინ ამოიწურა. ასეთი ლიფტები არა პოტენციურ, არამედ რეალურ საფრთხეს წარმოადგენენ ადამიანების სიცოცხლისთვის. რეალურს იმიტომ, რომ ლიფტებთან დაკავშირებული უბედური შემთხვევების რიცხვი მხოლოდ მიმდინარე წლის 6 თვეში 30–ს აღწევს. „მკვლელი ლიფტების“ შესაცვლელად წლები და კოლოსალური ფინანსებია საჭირო. უკეთ წარმოდგენისთვის, ერთი ლიფტის ფასი 5–დან 8 ათას აშშ დოლარამდე...


მსგავსი სიახლეები

up