სამი მიზეზი იმისა, თუ რატომ გთავაზობენ კომპანიები აქციებს დანაზოგით

სამი მიზეზი იმისა, თუ რატომ გთავაზობენ კომპანიები აქციებს დანაზოგით

access_time2020-02-12 15:00:21

ალბათ ნებისმიერ მომხმარებელს აქვს თავისი შეხედულება დანაზოგისა თუ  იმ კომპანიების შესახებ, რომლებიც მათ სტანდარტულთან შედარებით დაბალ ფასს სთავაზობენ რიგ მომსახურებასა და პროდუქტზე.


გავრცელებული სტერეოტიპები, რომლებიც სამართლიანი იქნება თუ ვაღიარებთ, რომ გარკვეული ნეგატიური გამოცდილებიდან გამომდინარე შეექმნა მომხმარებელს - ასეთია: 


  • კომპანიებისაგან მიიღებენ ნაკლებად ხარისხიან მომსახურებას და/ან პროდუქტს
  • მომსახურების ხარისხი ფასის შესაბამისი იქნება. 
  • კომპანიებს არ ყავს მომხმარებელი, სწორედ ამიტომ მათ უწევთ, რომ დანაზოგი გააკეთონ სხვადასხვა ვებ გვერდებზე.  მოკლედ, მომხმარებელი ნაკლებად ენდობა ამგვარ აქციებს.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               კომერსანტი მოგიყვებათ იმ სამი მიზეზის შესახებ, თუ რა დგას შემოთავაზებების მიღმა, რომელიც დანაზოგის გაკეთების საშუალებას გაძლევთ და რა სარგებელი აქვს თავად კომპანიას. მაშ ასე:
  1. საპრომოციო მხარდაჭერა - hotsale.ge 8 წლიანი გამოცდილების მქონე ყველაზე მძლავრი საპრომოციო პლატფორმაა ჩვენს ქვეყანაში, ჭკვიანურად დაზოგვის მოყვარული ადამიანები ნახევარ მილიონს შევადგენთ თვეში. ეს არის სწორედ ის აუდიტორია, რომელთანაც ყოველთვიურად Hotsale-ი კომპანიებს პლატფორმის საშუალებით აკავშირებს. რაც იმას ნიშნავს, რომ დანაზოგს, რომელსაც მომხმარებელი აკეთებს, ვებ გვერდის პარტნიორი კომპანიების მარკეტინგული ხარჯია.
  2. ლოიალური მომხმარებელი -  ადამიანები, რომლებიც სარგებლობენ ნებისმიერი კომპანიის  მომსახურებითა თუ პროდუქტით ძალიან ძვირფასები არიან, ხოლო თუ ეს ადამიანები რამდენჯერმე ესტუმრებიან ამ კომპანიას - ფასდაუდებლები. დღეს ნებისმიერი ბიზნესის ამოცანაა მომხმარებლის ლოიალობის მოპოვება, ამაში კი მათ Hotsale-ი ეხმარება. რაც იმას ნიშნავს, რომ მომხმარებელმა უნდა მიიღოს აუცილებლად მაღალი ხარისხის მომსახურება თუ პროდუქტი, ზუსტად ისეთივე რასაც სტანდარტული ღირებულების გადახდის შემთხვევაში მიიღებდა.
  3. ბიზნეს კონსულტირება - Hotsale-ი პარტნიორობს 3000-ზე მეტ კომპანიასთან ქვეყნის მაშტაბით, იკვლევს მომსახურების ხარისხს მომხმარებლის დახმარებით. კომპანია ცდილობს მუდმივად  საქმის კურსში იყოს ხალხის მოთხოვნების, კმაყოფილებისა თუ შენიშვნების შესახებ, რომ შემდგომ  ეს ყველაფერი პარტნიორ კომპანიებს გაუზიარონ. ამ ყველაფრის მიზანი ქვეყნის მომსახურების სფეროს გაუმჯობესებაა.

      Hotsale.ge-ი მომხმარებელს მოუწოდებს მოითხოვოს არა ფასის შესაბამისი, არამედ მაღალი ხარისხის მომსახურება და პროდუქტი.


#ჯერჰოთსეილზენახე #დაზოგვაჭკვიანურია.

 



თეგები:
hotsale



6 779 განაცხადი 4 თვეში - რას ედავება მომხმარებელი კომერციულ ბანკებს

6 779 განაცხადი 4 თვეში - რას ედავება მომხმარებელი კომერციულ ბანკებს
access_time2020-05-31 20:00:50
2020 წლის 4 თვეში საქართველოს ეროვნ ბანკში მომხმარებელთა მხრიდან კომერციული ბანკების წინააღმდეგ 6 779 საჩივარი დაფიქსირდა, რაც დაახლოებით 200%-ით მეტია წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარების. 2019 წლის 4 თვეში ეროვნულ ბანკში შესული საჩივრების ოდენობა 2 262-ს...

ხვალიდან ღია სივრცის მქონე საზოგადოებრივი კვების ობიექტები იხსნება - რა პირობების დაცვა იქნება საჭირო

ხვალიდან ღია სივრცის მქონე საზოგადოებრივი კვების ობიექტები იხსნება - რა პირობების დაცვა იქნება საჭირო
access_time2020-05-31 17:44:06
ღია სივრცის მქონე საზოგადოებრივი კვების ობიექტები ხვალიდან იხსნება. ერთ მაგიდასთან ექვს ადამიანზე მეტის განთავსება არ იქნება შესაძლებელი. გამონაკლისის სახით დაშვებული იქნება მაგიდასთან დამატებით 12 წლამდე მოზარდის დასმაც. მოთხოვნები ღია...

ახალი თეატრალური დროის თავისებურებანი

ახალი თეატრალური დროის თავისებურებანი
access_time2020-05-31 15:00:00
ბოლო თვეების განმავლობაში დაგუბებულმა თეატრალურმა ენერგიამ, ჩანს,  მაინც თავისი გაიტანა და სცენურ სიგიჟეებთან მუდმივად დაახლოებულ და კორონაშეუგუებელ არტისტებს, რეჟისორებს, დირექტორებს, სცენოგრაფებს, მუსიკოსებს, მენეჯერებსა და სხვებსაც უფრო თამამი არტ მოქმედებისკენ უბიძგა. დღეს ბევრი ევროპული თეატრი თუ საკონცერტო დარბაზი ცდილობს, დროს დაეწიოს...

3 ქართული წამოწყების პასუხი რეგულაციებს, რომელიც კვების დაწესებულებებს ეხება

3 ქართული წამოწყების პასუხი რეგულაციებს, რომელიც კვების დაწესებულებებს ეხება
access_time2020-05-31 19:00:30
არაერთი მოსაზრება მოვისმინეთ იმაზე, თუ რას შეცვლის COVID-19 ჩვენს ცხოვრებაში და შეკითხვაში, რომელსაც მუდმივად განუსაზღვრელ მომავალში ვსვამთ და პასუხებში, რომელსაც ყოველთვის თან ახლავს: „შესაძლოა“, „ალბათ“, „სავარაუდოდ“… გამოგვრჩა ის, რომ ჩვენი ყოველდღიურობა უკვე ტრანსფორმირდა: მომხმარებლის ქცევა შეიცვალა, ბიზნესსაქმიანობა გაციფრულდა და სხვა. მოკლედ რომ ვთქვათ, მიმდინარე მოვლენებთან ადაპტაცია მოუწია როგორც ბიზნესს, ისე მომხმარებელს. დღეს, მინდა, მოგიყვეთ 3 ქართულ...

Liberation: მსოფლიო შიმშილის პანდემიის ზღვარზეა

Liberation: მსოფლიო შიმშილის პანდემიის ზღვარზეა
access_time2020-05-31 14:00:14
მდიდარ და ღარიბ ქვეყნებში, ლათინურ ამერიკაში, ინდოეთში, პაკისტანში, აფრიკაში, ევროპაში  - ღარიბი ადამიანები, რომლებიც პანდემიის გამო კიდევ უფრო ღარიბები გახდნენ, კარანტინს, იზოლაციას, და ეკონომიკის გაჩერებას სულ უფრო აქტიურად აპროტესტებენ. მთელს მსოფლიოში სასურსათო დახმარებაზე მომუშავე ორგანიზაციები ღარიბთა მხრიდან უფასო კვებაზე მოთხოვნის ზრდაზე საუბრობდნენ. მდიდარ საფრენგეთში კი, უფასო სასადილოებში ღარიბების და...


მსგავსი სიახლეები

up