11 წელი, ალბათ, ბევრს ნიშნავს რიგი კომპანიებისთვის, როცა შეუძლიათ მოეშვან და დატკბნენ მიღწეული შედეგებით, მაგრამ ჰოლდინგი მადაგონი ყოველ წელს ზრუნავს იმაზე, რომ განვითარდეს და ახალ-ახალი გამოწვევებით შეხვდეს მომხმარებლებს. კომპანიას ამ ეტაპზე უკვე 12 სუპერმარკეტი, 6 რესტორანი, გასართობი ცენტრი, ფიტნეს ცენტრი და ესთეტიკური ცენტრი აქვს. გარდა ამისა, მალე თბილისის 2 ლოკაციაზეც გაიხსნება სუპერმარკეტები და გორსა და ზესტაფონშიც. ყველაზე მთავარი საამაყ ფაქტორი არის ისიც, რომ მადაგონს აქვს საკუთარი ლუდსახარში, საკონდიტრო, საცხობი, ნახევარფაბრიკატებისა და მზა-კვების წარმოება.
საოცარი გემო, ნამდვილი, ქართული ინგრედიენტებით დამზადებული კერძები, ევროპული და ქართული სამზარეულო, შოკის მომგვრელად დაბალი ფასები და რესტორანები ქალაქის ცენტრში - ეს „მადაგონი“-ს სარესტორნო მიმართულებაა.ლამაზ ინტერიერს ერწყმის საოცარი მუსიკა და მენიუ შეუზღუდავ არჩევანს გპირდებათ. ახლა უკვე ბურგერების მენიუ, რომელზეც შეფ ლევან ჩხეიძემ იმუშავა, მომხმარებლებისთვის განსაკუთრებით საყვარელი ხდება, რადგან ის უნიკალურ ქართულ გემოებს აერთიანებს და ამავე დროს ტრადიციციული ბურგერების ელემენტებიც დაჰყვება. კომპანიაში ვეგეტარიანელებზეც ზრუნავენ და მათთვის ასევე დიდი არჩევანია.
- თანამედროვე მსოფლიო ფურშეტ სერვისებზე გადაეწყო და ეს მოხმსახურება უფრო და უფრო პოპულარული ხდება არამარტო ივენთების, არამედ ქორწილების შემთხვევაში და სწორედ ამ გამოწვევებს ავუწყვეთ ფეხი, რათა ჩვენი სამზარეულო უფრო ადაპტირებული ყოფილიყო ნებისმიერი დამკვეთის სურვილებზე, - განაცხადა მადაგონის ჰოლდინგის განვითარების ხელმძღვანელმა, ანა ბედინეიშვილმა.
ეს სიახლე კომპანიაში ბურგერების, ბიზნეს ლანჩების და მიტანის სერვისის სახით - Glovo -სთან პარტნიორობას დაემთხვა. კომპანიაში ამბობენ, რომ კონკურენციის მიუხედავად მათ უპირატესობებიც ბევრი აქვთ, რაც მათ პირად წარმოებაში, მრავალფეროვან არჩევანსა და ყველაზე ხელსაწყრელს ფასთან ერთად საუკეთესო სერვისში გამოიხატება.
(R)