რატომ უნდა დალიო ``მთის წყალი`` და არა ``ბაკურიანი``? - თემურ ჭყონია

რატომ უნდა დალიო ``მთის წყალი`` და არა ``ბაკურიანი``? - თემურ ჭყონია

access_time2020-09-03 11:00:03

ჩვენი მიზანია, რომ  „ მთის წყალი“  ამ ბიზნესში პირველი იყოს. არ გვაქვს ნავთობი მაგრამ გვაქვს  წყალი, რითაც მოვედებით ბევრ ქვეყანას, სადაც  „კოკაკოლა“- ქარხანა არსებობს,” - ამის შესახებ „კომერსანტს“ „კოკა კოლა ბოთლერს ჯორჯიას“ დამფუძნებელმა თემურ ჭყონიამ განუცხადა.


2020 წლის ივლისში, კომპანია ,,კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯიამ“  პორტფოლიო გააფართოვა და  „მთის  წყალის“  წარმოება დაიწყო. „მთის წყალის“ ბრენდის შექმნაში „კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯიამ“ 3 200 000 ევროს ინვესტიცია განახორციელა.


თემურ ჭყონიას თქმით წარმოების დაწყებიდან ერთ თვეში „მთის წყალის“ გაყიდვები მოლოდინებს 4-ჯერ აჭარბებს და კონკურენტებისგან განსხვავებით, ამ პროდუქტის უპირატესობა განსაკუთრებული ხარისხია.


მოკლე პერიოდში „მთის წყალის“ გარშემო არსებულმა  დაინტერესებამ   ჩვენს  მოლოდინებს გადააჭარბა, 4-ჯერ უკეთესი შედეგი მივიღეთ.


თქვენ აღარ უნდა დალიოთ ბაკურიანი და უნდა დალიოთ „მთის წყალი“, რადგან ბევრად ჯობია . თუ არ ვართ უკეთესები, მაშინ დაიდგით, გასინჯეთ და შემდეგ შეადარეთ სხვა წყლებს.



 პირველ რიგში, სანდოობის მომენტი მომხმარებლის მხრიდან ჩვენ უფრო ძლიერი გვაქვს.  აქედან გამომდინარე,ჩვენ მათ იმედებს არ გავუცრუებთ მთის წყალიარის  მსოფლიო სტანდარტის, საუკეთესო  წყალი. წყლის ანალიზი  ჩატარდა ბელგიაში, კოკა კოლას ოფისში და დადასტურდა,რომ ის არის სანდო და სუფთა თავისი ბიოლოგიური შემადგენლობით. ამასთანავე, ჩვენ კომპანიას აქვს ის  საერთაშორისო მიდგომები, რაც სხვა კომპანიებში არ გვხვდება.


წყლის უნიკალურობა განისაზღვრება ჭაბურღილის სისუფთავით. გავთხარეთ 12 ჭაბურღილი ნატახტარში, სანამ ამ არაჩვეულებრივ ჭაბურღილს არ მივაგენით.  ჭა, რომელიც ნატახტარში მდებარეობს,  დაკავშირებულია იმ ხაზთან, საიდანაც მთის წყალი ჩამოდის,“- განმარტავს თემურ ჭყონია.


„მთის წყალი“ არ არის პირველი პროდუქტი საქართველოში, რომლის წარმოებაც „კოკაკოლას ბრენდის ქვეშ საქართველოში დაიწყო.  ცნობისთვის, წყალი Bonaqua-ც ასევე კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯიას მიერ იწარმოება, თუმცა ქართულ ბაზარზე იმ პოპულარობით ვერ სარგებლობს, როგორც ამ ბრენდის პროდუქტი შეიძლება იყოს. მიზეზად თემურ ჭყონია წყლის შემადგენლობას ასახელებს, მისი თქმით Bonaqua-ს მინერალებით გაჯერება ხელოვნურად ხდებოდა, ხოლო „მთის წყალი“ ქიმიურ ჩარევებს არ საჭიროებს.


Bonaqua-ში შეგვყავდა მინერალები,ისიც კარგი წყალი იყო, რომელიც  აზერბაიჯანში საკმაოდ დიდი პოპულარობით სარგებლობდა. თუმცა, მასში არსებული მინერალები ჩვენ ხელოვნურად შეგვყავდა, „მთის წყალი“ კი ბუნებრივად არის გაჯერებული იმ მინერალებით,  რომლებიც  ადამიანის ჯანმრთელობისთვის მისაღებია,“ - განმარტავს ბიზნესმენი.


„მთის წყალი ამ ეტაპზე ნახევარლიტრიანი და ლიტრანახევრიანი მოცულობით არის წარმოდგენილი, ხოლო უახლოესს მომავალში 0.75ლ და 0.33ლ შუშის შეფუთვაშიც იქნება ხელმისაწვდომი.  მომავალ წელს მთის წყალი 3 ლიტრიან და 6 ლიტრიან ჭურჭელში ჩამოისხმება.  აზერბაიჯანში „კოკაკოლის“ ქარხანაც წყლის დისტრიბუციას დაიწყებს.

 

მარიამ მორგოშია





“გაცვალე ძველი ტექნიკა რაშიც გაგიხარდება” – Extra.ge მომხმარებელს კიდევ უფრო მეტ შესაძლებლობებს სთავაზობს!

“გაცვალე ძველი ტექნიკა რაშიც გაგიხარდება” – Extra.ge მომხმარებელს კიდევ უფრო მეტ შესაძლებლობებს სთავაზობს!
access_time2021-01-27 13:55:15
ხანდახან ადამიანებს იმ ნივთების მიმართ განსაკუთრებული დამოკიდებულებები გვიჩნდება, რომლებსაც ხშირად ვიყენებთ. ტექნიკა და ტექნოლოგიები ჩვენი დღევანდელი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია და მათ გარეშე წარმოუდგენელიც კია ჩვენი ყოფა. თუმცა, ამ ტექნიკაშიც არის განსაკუთრებული ურთიერთობები, რომელიც ყველაზე აქტიური, ხშირი და განსაკუთრებულია, მაგალითად სმარტფონთან, პლანშეტთან, კომპიუტერთან, სმარტ საათთან და ა.შ.    ეს ის შემთხვევაა, როცა ტექნიკასთან გაცილებით ახლო და...

„მოვაჭრეები აღარ გველაპარაკებიან, „ლილო“ კი ხან მოლად ითვლება ხან ბაზრობად “ - ლილო მოლი

„მოვაჭრეები აღარ გველაპარაკებიან, „ლილო“ კი ხან მოლად ითვლება ხან ბაზრობად “ - ლილო მოლი
access_time2021-01-27 15:00:54
„არანაირი ინფორმაცია ჯერჯერობით არ მაქვს, რა შედეგი მოჰყვება პროტესტს. მოვაჭრეები ნაწყენები არიან ჩვენზეც, ყველაზე და აღარც გველაპარაკებიან,“ - ამის შესახებ „კომერსანტთან“ ლილო მოლის დირექტორმა გიორგი კვარაცხელიამ ისაუბრა. „მოვაჭრეები ბიზნესმენები არიან და თავჩაქინდრული შრომობდნენ ყოველთვის, ახლაც ერთი სული აქვს ყველას როდის გაიხსნება ბაზრობა, რომ მალე დაიწყონ მუშაობა.  ამდენი ხანი ჩვენ სიტუაციას ყოველთვის ვაკონტროლებდით და ახლა ეს ხალხი...

450 000 ლარი დავხარჯე კოვიდუსაფრთხოებაზე, ჩემნაირი რატომ უნდა იყოს დაკეტილი? - სავაჭრო ცენტრი საბა

450 000 ლარი დავხარჯე კოვიდუსაფრთხოებაზე, ჩემნაირი რატომ უნდა იყოს დაკეტილი? - სავაჭრო ცენტრი საბა
access_time2021-01-27 13:00:37
„ეპიდემიოლოგებმა შეიძლება იცოდნენ, ავადმყოფს როგორ უმკურნალონ, მაგრამ ეკონომიკის მართვის გაგებაში არ არიან“, - ამის შესახებ „ბიზნესპარტნიორს“ სავაჭრო ცენტრ „საბას“ დირექტორმა პაატა კაჭარავამ განუცხადა.   კახა კაჭარავა ამბობს, რომ კოვიდუსაფრთხოებისთვის 450 000 ლარი დახარჯა, გაითვალისწინა ყველა რეკომენდაცია, გაიზიარა საერთაშორისო გამოცდილება, შესაბამისად, მისი სავაჭრო ობიექტის დაკეტვა, გაუმართლებელია.   „აღარ მჯერა, რომ ეპიდემიოლოგები რამეში ერკვევიან....

ქართული თაფლის ყველაზე დიდი საწარმო „ბრეტი“ დახურვის პირასაა

ქართული თაფლის ყველაზე დიდი საწარმო „ბრეტი“ დახურვის პირასაა
access_time2021-01-27 12:00:23
თაფლის მწარმოებელი კომპანია „ბრეტის“ ხელმძღვანელი და მეფუტკრეთა გილდიის თავმჯდომარე გიორგი კეპაშვილი „კომერსანტთან“ განმარტავს, რომ ბოლო პერიოდი თაფლის წარმოებისა და რეალიზაციისთვის იმდენად რთული იყო, რომ საწარმო, რომელიც ერთერთი ყველაზე დიდია საქართველოში დახურვას გეგმავს, ამჟამად კი სრულად გაჩერებულია.  „ჩვენ  ახლა  არაფერს არ...

სილქფესტი ინტერნეტის და სასაუბრო პაკეტების ოთხ სააქციო პირობას თავაზობს მომხმარებლებს

სილქფესტი  ინტერნეტის და სასაუბრო პაკეტების  ოთხ სააქციო პირობას თავაზობს მომხმარებლებს
access_time2021-01-27 10:50:01
 მხოლოდ 28 იანვარს, სილქნეტი მობილური ქსელის მომხმარებლებს ოთხ სააქციო პაკეტს შეთავაზებს.   კომბინაციით *202# მომხმარებელი 30 დღით ჩაირთავს:   300 ლოკალური წუთი - 5 ლარად 7 GB უსწრაფეს ინტერნეტს  - 7 ლარად ულიმიტო სასაუბრო (ლოკალური) - 10 ლარად   კომბინაციით *019# მომხმარებელი 30 დღით...


მსგავსი სიახლეები

up