მეტი თავდაჯერებულობისთვის ადამიანები საუკუნეების განმავლობაში იყენებდნენ სხვადასხვა ხელოვნურ ნივთებს, საღებავებს, კოსმეტიკას და სხვა სახის აქსეუსარებსაც კი. დროთა განმავლობაში ყველა მათგანი სერიოზულ ბიზნესად ჩამოყალიბდა, განსაკუთრებით კოსმეტიკის სფერო.
დღეს ხარისხიანი კოსმეტიკის შეძენა ყველასთვის არის შესძლებელი. აღსანიშნავია, რომ მას როგორც ქალები, ასევე მამაკაცებიც იყენებენ.
წარმოგიდგენთ ბრენდებს, რომლებიც მსოფლიოს ყველაზე ძვირად ღირებულ ბრენდად ითვლებიან. ჩამოთვლილი კოსმეტიკური ბრენდები შედგენილია სხვადასხვა ონლაინ წყაროებიდან, როგორიცაა Luxatic და SuccessStory.
MAC Cosmetics
MAC Cosmetics ტორონტოში ჯერ კიდევ 1984 წელს დაარსდა. ამ ბრენდის შემქმნელები იყვნენ ფრენკ ტოსკანი და ფრენკ ანჯელო. თავიდან მათ პროდუქტების შექმნა პროფესიონალი ვიზაჟისტების დაიწყეს, მაგრამ შემდეგ ყურადღება გაამახვილეს მაღალი ხარისხის პროფესიონალურ კოსმეტიკაზე, რომელიც მთელ მსოფლიოს მოიცავდა.
დღეს მათი პროდუქცია მსოფლიოს 100-ზე მეტ ქვეყანაში გვხვდება და ყოველწლიურად 50-ზე მეტი კოლექცია იქმნება.
კომპანიის ღირებულება 108 მილიონი დოლარია.
Oriflame
ეს ბრენდი ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ბრენდია მსოფლიოში, რომელიც თავის პროდუქტებს უშუალოდ მათი მომხმარებლების მეშვეობით ყიდის. მათი პროდუქტები შეიცავს ბუნებრივ ინგრედიენტებს.
Oriflame ყოველთვის დარწმუნებულია, რომ მათი პროდუქცია საუკეთესო შედეგებს გამოიღებს. ეს არის მიზეზი იმისა, რომ ის რჩება ერთ-ერთ ყველაზე მოთხოვნად კოსმეტიკური ბრენდად მსოფლიოში.
ბრენდი 1967 წელს დაარსდა. შვედური კომპანიის ღირებულება ამჟამად 1.3 მილიარდ დოლარს შეადგენს.
Elizabeth Arden
Elizabeth Arden ლეგენდარული მეწარმეა, რომელიც მომხმარებლებს კანის მოვლის საშუალებების და სხვა კოსმეტიკური საშუალებების უზარმაზარ კოლექციას სთავაზობს. ამ ბრენდით თქვენ თავს უფრო თავდაჯერებულად და ლამაზად იგრძნობთ. ეს ბრენდი ხალხის ნომერ პირველი არჩევანია 1910 წლიდან.
Elizabeth Arden დღეს 1.3 მილიარდი დოლარი ღირს.
Nu Skin
Nu Skin არის ამერიკული ბრენდი, რომელიც ბლეიკ რონიმ და სენდი ნ. ტილოტსონმა 1984 წელს დააარსეს. ბრენდი ცნობილია სიბერის საწინააღმდეგო პროდუქტებით.
მათი პროდუქცია შეიცავს ბევრ ანტიოქსიდანტს, რაც მათ ძალიან სასურველს ხდის. ბრენდის ღირებულება 2.28 მილიარდი დოლარია.
Mary Kay
Mary Kay 1963 წელს მერი ქეი ეშ ედისონის მიერ დაარსდა. 2011 წელს იგი მსოფლიოში მე-6 ადგილზე იყო კოსმეტიკური კომპანიის პირდაპირი გაყიდვების მხრივ, რაც ძალიან შთამბეჭდავია.
ბრენდი იყო ერთ-ერთი პირველი, ვინც 1989 წელს ცხოველებზე ტესტირებაზე უარი თქვა. ბრენდი 8 მილიარდ დოლარს ფლობს.
ბრენდი Mary Kay 3 მილიარდი დოლარი ღირს.
Smashbox
ეს ბრენდი პირველად ძმებმა დინმა და დევის ფაქტორმა კულვერ სიტიში შექმნეს. 2010 წელს ბრენდი ასევე ცნობილმა კოსმეტიკური ბრენდმა Estee Lauder-მა იყიდა. ამან Smashbox კიდევ უფრო პოპულარული გახადა.
Smashbox ძირითადად სპეციალიზირებულია პომადისა და თვალის მოვლის საშუალებებში. ინგრედიენტები, რომლებსაც ისინი იყენებენ, საკმარისად ძვირია ბაზარზე, ასევე ძვირია პროდუქტების წარმოებისთვის.
ცალკე წარმოდგენილი Smashbox -ის ღირებულება დაახლოებით 4 მილიარდი დოლარია.
Artistry
Artistry შექმნა წყვილმა, რომლებსაც სურდათ მეტი გაეგოთ მეცნიერებისა და კვების შესახებ სილამაზის სამყაროში. Artistry არის Access Business Group-ის ნაწილი და ახლა ის მსოფლიოს 108 ქვეყანაში იყიდება.
ბრენდი ბაზარზე ყველაზე ძვირად ღირებულ პროდუქტს გვთავაზობს. ისინი მზადდება აფრიკული ან ხმელთაშუა ზღვის ხილისა და მცენარეებისგან. ბრენდის სახე პოპულარული მსახიობი სანდრა ბალოკია, ის თავად Artistry Creme LuXury-ს იყენებს.
ბრენდი Artistry-ის ღირებულება 8.4 მილიარდი დოლარია.
Chanel
სიის პირველ ადგილს ლეგენდარული Chanel იკავებს. იგი მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ღირებული და უმაღლესი ხარისხის კოსმეტიკური ბრენდია.
ბრენდი კოკო შანელმა 1910 წელს დააარსა, რომელიც წარმოგიდგენთ მაღალი ხარისხის პროდუქციის უზარმაზარ ასორტიმენტს, მათ შორის ტყავის ჩანთებს, მოდის აქსესუარებს, მაკიაჟს, კანის მოვლის საშუალებებს, საათებს და სხვა. ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი პროდუქტია Chanel-ის No5 სუნამო და კოსტუმები.
ეს ლეიბლი ასევე გთავაზობთ ფეხსაცმლის მრავალფეროვნებას, როგორიცაა Plums, Mary Jens, სანდლები, ტერფის ჩექმები, ბარძაყის მაღალი ჩექმები, ჯორები, ტრენაჟორები, ესპადრილები და ლოფერები. ბრენდის ზოგიერთი სამკაული დამზადებულია 18K ოქროსა და პლატინისგან. მათი კანის მოვლისა და მაკიაჟის პროდუქტები შეიცავს სერტიფიცირებულ კანის მოვლისა და მაკიაჟის პროდუქტებს.
Chanel -ის ღირებულება დღეს 13.2 მილიარდი დოლარია.
L’Oreal
ალბათ, ყველა ჩვენთაგანს გვაქვს ნანახი L’Oreal-ის რეკლამას. ეს მრთლაც განსაკუთრებული ბრენდია. ის აწარმოებს ყველაზე მდიდრულ სილამაზის პროდუქტებს მთელ მსოფლიოში. ფრანგული ბრენდი 1909 წელს ახალგაზრდა ქიმიკოსის, ევგენი შუელერის მიერ დაარსდა.
L'Oreal Paris წარმოგიდგენთ ტექნოლოგიაზე ორიენტირებული კოსმეტიკური პროდუქტების სრულ ასორტიმენტს, რომლებიც ეკოლოგიურად სუფთა და სერთიფიცირებულია. ისინი ყველაზე ცნობილია კანის მოვლის, თმის მოვლის, თმის ფერისა და მამაკაცის მოვლის გამო.
L'Oreal ასოცირდება ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა Maybelline, Garnier და NYX Cosmetics. მათ აქვთ უზარმაზარი ლაბორატორია, რომელიც ეძღვნება ტოქსიკოლოგიას და ქსოვილებს კვლევის მიზნებისთვის. აღსანიშნავი, რომ არასოდეს გამოუცდიათ თავიანთი პროდუქტები ცხოველებზე.
ამ გიგანტური კომანიის ღირებულება არის 38.3 მილიარდი დოლარი.
Estee Lauder
Estee Lauder მთელს მსოფლიოში, მილიონობით ადამიანის რჩეულია. ეს ამერიკული ბრენდი 1946 წელს დაარსდა. Estee Lauder-მა გამოუშვა ოთხი პროდუქტი: კანის ლოსიონი, გამწმენდი ზეთი, მრავალფუნქციური კრემი და კრემის პაკეტი.
აღნიშნლი ბრენდი სხვადასხვა შვილობილ კომპანიებს ფლობს, როგორიცაა Bobbi Brown, Mac Cosmetics, Smashbox, Too Faced და Clinique. ამ ძვირად ღირებულ ბრენდებს ასევე აქვთ საოცარი სუნამოები, როგორიცაა Aramis, DKNY, Lauder და Tom Ford beauty.
Estee Lauder არის პირველი კოსმეტიკური კომპანია, რომელმაც მამაკაცის კანის მოვლის საშუალებები გამოუშვა. კომპანიის ღირებულება 124.8 მილიარდი დოლარია.
წყარო: wealthygorilla.com, "ბიზნესპრესნიუსი"