ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტი რკინიგზას 2018 წლის გაზაფხულზე უნდა დაკავშირებოდა, 3 წლის თავზე პროექტი დასრულებული არ არის. უკეთეს შემთხვევაში, შეცვლილი არქიტექტურითა და შემცირებული საერთო ფართით ახალი რკინიგზის სადგური ექსპლუატაციაში შემოდგომიდან შევა.
ქუთაისის აეროპორტი 2012 წლის სექტემბერში გაიხსნა და პირველ წელიწადს სულ 13 ათასამდე მგზავრს მოემსახურა, მგზავრთნაკადი 2013 წელს 189 ათასამდე, 2019 წელს კი 874 ათასმდე გაიზარდა. დატვირთულობის ზრდის ტემპით პანდემიამდე ქუთაისის აეროპორტი ევროპაში ერთ-ერთ პირველ, ზოგ შემთხვევაში კი პირველ ადგილს იკავებდა. იმისთვის, რომ 2020 წელს წლიურ მგზავრთნაკადს 1 მლნ-სთვის გადაეჭარბებინა, ყველა წინაპირობა არსებობდა, იანვარ-თებერვალში 51%-იანი მატების შემდეგ მგზავრთა ოდენობამ 156 ათასს მოაღწია, მარტში 27 ათასამდე შემცირდა და აპრილიდან განულდა. სულ 2012-2020 წლებში ქუთაისის აეროპორტი 2.955 მლნ მგზავრს მოემსახურა.
ქუთაისის აეროპორტის პოპულარობა დაბალმა ტარიფებმა განაპირობა. ბილეთის წინასწარ შეძენის შემთხვევაში, იტალიაში, საფრანგეთსა და გერმანიაში გადაფრენა 22-24 ევროდ იყო შესაძლებელი, მაშინ როცა თბილისის აერიპორტში მხოლოდ მოსაკრებელის საფასური 24 დოლარს შეადგენდა. ქუთაისიდან ბიუჯეტურ ფრენებს უნგრული Wizzair ასრულებდა, რომელიც პანდემიამდე 15%-იანი წილით საქართველოში მოქმედ ავიაკომპანიებს შორის პირველ ადგილს იკავებდა.
დაბალი ფასის გამო მგზავრობის მსურველები, ქუთაისში თბილისიდანაც კი მასობრივად ჩადიოდნენ. მალევე დანიშნულების პუნქტამდე ჩასაღწევად სპეციალური ავტობუსი დაინიშნა. პრემიერმა კვირიკაშვილმა კი 2017 წელს აეროპორტამდე რკინიგზის მიყვანის პირობა დადო. პროექტის მიხედვით, 3 კმ-იანი ხაზის დამატებით აღმოსავლეთიდან დასავლეთით და დასავლეთიდან აღმოსავლეთით მიმავალი ყველა სამგზავრო მატარებელი ტერმინალთან უნდა გაჩერებულიყო.
2020 წლის თებერვალში, უკვე გახარიას პრემიერობის დროს, მთავრობამ ქუთაისის აეროპორტისა და კოპიტნარის რკინიგზის სადგურის დაკავშირების პროექტი დაამტკიცა.
2021 წლის ივნისში კოპიტნარის პროექტის გაცოცხლების შესახებ გახდა ცნობილი. რენდერზე ერთსართულიანი შენობა ჩანს, „ინჟმშენი 96“-თან დადებული ხელშეკრულების ღირებულება კი 1.247 მლნ ლარს შეადგენს, რაც ამჟამინდელი კურსით 396 ათასი დოლარია.
პროექტი სადგურის რეაბილიტაციას, მის შშმ პირებზე ადაპტირებასა და ბაქანი #2-ის ამაღელებას ითვალისწინებს. სადურსა და აეროპორტს შორის მგზავრებს ე.წ. შატლები მოემსახურებიან.