„მეწარმეთა კავშირის“ ინიციატივა  ადგილობრივ მეწარმეებს სუპერმარკეტებში შესვლას გაუადვილებს

„მეწარმეთა კავშირის“ ინიციატივა ადგილობრივ მეწარმეებს სუპერმარკეტებში შესვლას გაუადვილებს

access_time2019-07-31 19:00:41

„საქართველოში ადგილობრივ მეწარმესა და დიდ სავაჭრო ქსელებს შორის სრული ქაოსია, ამას ემატება არაპუნქტუალურობა და გულგრილი დამოკიდებულება.  მეწარმე თავის მხრივ ვერ ერკვევა პროცედურებში და ვერ ახერხებს სათანადოდ კონტაქტის დამყარებას,ქსელისთვის აუცილებელი მოთხოვნების დაკმაყოფილებას.“ - ასე აფასებს სავაჭრო ქსელებში ადგილობრივი წარმოების პროდუქციის განთავსებასთან დაკავშირებულ პროცედურებს „საქართველოს მეწარმეთა კავშირის“ თავმჯდომარე გოგა ციცქიშვილი.


საქართველოს მეწარმეთა კავშირი, პირველ აგვისტოს,  მსხვილი სავაჭრო ქსელების წარმომადგენლებს ხვდება. კარფურის,  ფრესკოს, უნივერსამის, ნიკორას, ზღაპარის, მაგნიტისა და სხვა დიდი სუპერმარკეტების ქსელების წარმომადგენლებს  „მეწარმეთა კავშირი“ დახურულ შეხვედრაზე გააცნობს ინიციატივას, რაც კავშირის თქმით, საშუალებას მისცემს ადგილობრივ, მცირე და საშუალო მეწარმეებს განვითარდნენ და ქსელურ სუპერმარკეტებში ადგილი დაიმკვიდრონ.


„კომერსანტი“ დაინტერესდა ამ ეტაპზე  რა პრობლემებს აწყდებიან მცირე და საშუალო მეწარმეები სუპერმარკეტებთან თანამშრომლობისას? 


როგორც გოგა ციცქიშვილი აცხადებს, მეწარმეთა კავშირი ითავსებს მედიატორის ფუნქციას ამ ორ მხარეს შორის შეთანხმების პროცესში და ეხმარება მეწარმეს ყველა იმ მოთხოვნის დაკმაყოფილებაში, რაც აუცილებელია ქსელურ სუპემარკეტებში პროდუქციის განსათავსებლად.



 „კარგი მეწარმეობა არ ნიშნავს კარგ ბიზნესმენობას, აქედან გამომდინარე ხშირად მეწარმეებს უჭირთ ქსელებთან უერთიერთობა იმიტომ, რომ არ გააჩნიათ შესაბამისი გამოცდილება. ხელშეკრულების შედგენის პერიოდში ხშირად ელექტრონულ ფოსტასაც არ ამოწმებენ, როგორ უნდა შეავსონ დოკუმენტები ხშირად არ იციან. ჩვენ ინიციატივაა, რომ მეწარმეთა კავშირმა ერთგვარი მედიატორის ფუნქცია შევითავსოთ ადგილობრივ მეწარმეებსა და დიდ სუპერმარკეტების ქსელებს შორის.  



ზოგადად, საქართველოში პუნქტუალურობის და პროფესიონალიზმის ძალიან დიდი პრობლემაა. ვთქვათ საკუთარი პროდუქტის ნიმუში მეწარმემ რომელიმე მსხვილ ქსელში დატოვა, რამდენიმე თვე შეიძლება დასჭირდეს იმას, რომ ელემენტარული პასუხი მიიღოს მეწარმემ მისი პროდუქტი აკმაყოფილებს თუ არა ქსელის მოთხოვნებს, შეიძლება ითქვას, რომ  ზოგგან ძალიან გულგრილი მიდგომაა . ის პროცედურები რაც უმარტივესია და რაც შეიძლება ერთ დღეში მოგვარდეს გრძელდება თვეობით. ყველაზე დიდი პრობლემა ისიც, რომ მეწარმეებს საკმაოდ კოლოსალურ გადასახადებს სთხოვენ ქსელში შესვლისთვის. ხშირად ხდება ქსელურების მხრიდან მეწარმის მიზანმიმართულად შეცდომაში შეყვანა , თითქოს გარანტიების მიცემა, რომ ეს თანხა მათთვის არაფერია და უსწრაფესად  ამოიღებენ, რა თქმა უნდა ეს ხელშეკრულებაში არ წერია. მეწარმეს კი აღარ გააჩნია ფინანსური რესურსი, რომ კვლავ მიაწოდოს პროდუქცია ამ თანხის გადახდის შემდეგ. ახლა სრული ქაოსია ამ სეგმენტში.“ - აცხადებს გოგა ციცქიშვილი


მარიამ მორგოშია






სიახლე ლიბერთის CASH-IN ბანკომატებში:უნიკალური სერვისი - „ვალუტის კონვერტაცია უბარათოდ“ უკვე ხელმისაწვდომია

სიახლე ლიბერთის CASH-IN ბანკომატებში:უნიკალური სერვისი - „ვალუტის კონვერტაცია უბარათოდ“ უკვე ხელმისაწვდომია
access_time2020-08-07 10:00:11
ლიბერთის ციფრული ტრანსფორმაცია გრძელდება. ალტერნატიული არხების განვითარების პროექტები ლიბერთიმ უმოკლეს დროში განახორციელა, რომ პანდემიის პირობებში მომხმარებლისთვის შეეთავაზებინა ინოვაციური და ტექნოლოგიურად განვითარებული მომსახურება, რითაც მაქსიმალურად შემცირდა ბანკში ვიზიტის საჭიროება.    ერთ-ერთი მთავარი მომსახურება NCR მოდელის Cash-In | Cash-Out ბანკომატებია. საქართველოს ბაზარზე უალტერნატივო და უახლესი ტექნოლოგიით აღჭურვილი ბანკომატი, მომხმარებელს საშუალებას აძლევს...

ბრიტანული F&F და ფრანგული Jennyfer ქართულ ბაზარს ტოვებენ

ბრიტანული F&F და ფრანგული Jennyfer ქართულ ბაზარს ტოვებენ
access_time2020-08-07 13:30:27
ბრიტანული F&F და ფრანგული Jennyfer ქართულ ბაზარს ტოვებენ. ცოტა ხნის წინ ორივე მაღაზიამ ფასების საბოლოო ლიკვიდაცია  გამოაცხადა და მოხმარებელს პროდუქცია ძალიან დაბალ ფასში შესთავაზა. როგორც „კომერსანტს“ კომპანიაში განუცხადეს, ეს ორი ბრენდი დიდი ხანია სალიკვიდაციო რეჟიმშია, რაც ბრენდების სტრატეგიის შეცვლასთან არის დაკავშირებული და კონკრეტულად საქართველოს ან ეკონომიკურ პრობლემას არ უკავშირდება. „ეს ორი მაღაზია დიდი ხანია...

ფეიხოა შესაძლოა საქართველოს მნიშვნელოვანი საექსპორტო პროდუქტი გახდეს

ფეიხოა შესაძლოა საქართველოს მნიშვნელოვანი საექსპორტო პროდუქტი გახდეს
access_time2020-08-07 12:20:36
საქართველოში ჩვენი რეგიონისთვის იშვიათი ხილის - ფეიხოას პლანტაციების რაოდენობა სწრაფად იზრდება. განსაკუთრებით პოპულარული ის სამეგრელოშია, სადაც თითქმის ყველა გლეხს საკარმიდამო ნაკვეთზე ფეიხოას რამდენიმე ბუჩქი მაინც აქვს. ეს ხილი ადგილობრივებს ძალიან მოსწონთ, მოთხოვნა ქვეყნის სხვა რეგიონებშიც სწრაფად იზრდება. ფეიხოა საქართველოში პირველად მე-20 საუკუნის დასაწყისში გამოჩნდა, კერძოდ, აფხაზეთში და აჭარაში. 1940 ფეიხოას ნერგი 160 ჰექტარზე იყო დარგული,...

გუშინ სამედიცინო ასოციაციების გაერთიანების გაფართოებული შეკრება გაიმართა

გუშინ სამედიცინო ასოციაციების გაერთიანების გაფართოებული შეკრება გაიმართა
access_time2020-08-07 09:55:14
გუშინ სამედიცინო ასოციაციების გაერთიანების გაფართოებული შეკრება გაიმართა. შეკრება მიეძღვნა ექიმ ვარხტანგ ყიფიანის წინასწარ პატიმრობაში დატოვებას. სხდომამ მიიღო გადაწყვეტილება გამოუცხადოს სრული სოლოდარობა და მხარდაჭერა დაკავებულ ექიმს. გამომსვლელებმა აღნიშნეს: 1. მოქმედი რეგულაციების მხედვით ექიმებს კანონი არ დაურღვევიათ. 2. წინასწარი პატიმრობის გამოყენება არის მიუღებელი და ატარებს სადამსჯელო ხასითს; 3. თავად ის ფორმა როგორც მოხდა...

ქართულმა ფარმაცევტულმა საწარმო „ავერსი-რაციონალმა“ საერთაშორისო აღიარება კიდევ ერთხელ მოიპოვა

ქართულმა ფარმაცევტულმა საწარმო „ავერსი-რაციონალმა“ საერთაშორისო აღიარება კიდევ ერთხელ მოიპოვა
access_time2020-08-07 10:00:35
2020 წლის 31 ივლისს „ავერსი-რაციონალმა“ კიდევ ერთ დიდწარმატებას მიაღწია – მოიპოვა ევრაზიის ეკონომიკური კავშირის GMP EAEU სერტიფიკატი. ამ მიღწევის შესახებ ავერსი-რაციონალის“ გენერალური დირექტორი მალხაზ კურტანიძე გვესაუბრა: – GMP – Good Manufacturing Practice – გახლავთ მსოფლიოში აღიარებული საერთაშორისო სტანდარტი, რომელიც გულისხმობს ფარმაცევტული საწარმოს ისეთ მოწყობას და ფუნქციონირებას, რომელიც სტაბილურად მაღალი ხარისხის, ეფექტური და უსაფრთხო მედიკამენტების...


მსგავსი სიახლეები

up