ქართული ღვინის პოპულარიზაციისთვის 9 მლნ ლარამდე დაიხარჯა, აქედან 5.7 მილიონი - ღვინის ეროვნული სააგენტოს ბიუჯეტიდან (11m/2019 - ის მდგომარეობით)
10 ქვეყანა, სადაც ღვინის რეკლამირებაზე ყველაზე მეტი დაიხარჯა
იაპონია - 1 482 038
აშშ - 1 292 467
ჩინეთი - 1 028 345
დიდი ბრიტანეთი - 593 783
პოლონეთი - 410 267
საფრანგეთი - 124 145
გერმანია - 170 497
კორეა - 60 031
შვედეთი - 21 403
იტალია - 6 785
2019 წლის იანვარ-ნოემბერში საქართველოდან მსოფლიოს 53 ქვეყანაში $220 მლნ ღირებულების (+20%Y.Y) 323 კომპანიის 86 მლნ-მდე ბოთლი (0,75 ლ) ღვინოა ექსპორტირებული, რაც 11m/2018 – ის მაჩვენებელს 10%-ით აღემატება.
წყარო: GBC