Gochit’s ბურგერი პირველად თბილისში 2019 წელს გამოჩნდა და ახლა უკვე 14 ობიექტითაა წარმოდგენილი დედაქალაქში, რეგიონებსა და საქართველოს ფარგლებს მიღმაც. კომპანიას ახალი ფილიალების გახსნა პანდემიის პერიოდში კი არ შეუწყვეტია.
„კომერსანტი“ რესტორნების ქსელის დამფუძნებელს გელა გოჩიტაშვილს ესაუბრა, რომელიც გვიყვება საკუთარი გეგმის შესახებ, რაც 10 -15 წელიწადში მრავალმილიარდიან ბრენდად ჩამოყალიბებას გულისხმობს.
– სამ წელიწადში მოახერხეთ არაერთი ფილიალით ყოფილიყავით წარმოდგენილი საქართველოში და პანდემიით გამოწვეული კრიზისის დროსაც კი აგრძელებდით გაფართოებას. რამ განაპირობა თქვენი ბიზნესის შეუფერხებლობა კრიზისის დროს?
– ჩვენი ბრენდი, როგორც ‘მაკონალდსი“, გადასულია ფრენჩაიზინგზე, ჰყიდის ბრენდს, სტანდარტებსა და პროდუქციას. ჩვენი საიდუმლო ის არის, რომ სახელი არ გვაქვს არავისგან გადმოღებული, ჩვენი ბურგერები არის ზომით ყველაზე დიდი, არის ნატურალური საქონლის ხორცით, რაც არავის არ აქვს, და ჩვენი წარმოება გვაქვს. საკმაოდ რთული იყო, მაგრამ იმდენი მოვახერხეთ, რომ პანდემიის პერიოდში ოთხჯერ მეტი ობიექტი დავამატეთ.
ადამიანები ვართ და გადარჩენის ინსტინქტი გვამოძრავებდა, მოვინდომეთ, გავანძრიეთ ტვინი და საქართველოს საზღვრებს გარეთაც გავედით.
მე და ჩემმა ძმამ გავხსენით საბუგერე, ჩვენი რეცეპტებით. არავისგან არაფერი აგვიღია და შემიძლია ვთქვა, რომ კონკურენტები არ გვყავს. დაახლოებით 50-მდე საბურგერე გაიხსნა ჩვენი დაარსებიდან, თუმცა 15-მდე მათგანი დაიკეტა. ბევრმა მოინდომა გაესწრო ჩვენთვის, ბევრმა მოგვბაძა, ჩვენი რეცეპტების წაღების მცდელობაც იყო, მაგრამ მაინც ვერ დაგვეწივნენ და ვერც დაგვეწევიან. როცა შენ ხარ შემქმნელი, სხვა ყოველთვის შენს უკანაა.
– უკრაინის GOCHIT’S ბურგერმა თუ გაამართლა თქვენი მოლოდინები?
– ცოტა ხნის წინ პირველი ფილიალი გავხსენით უკრაინაში, მალე გაიხსნება ზუგდიდში და სექტემბერში თბილისში, მელიქიშვილზე.
უკრაინაში სერიოზული გამოხმაურება მოჰყვა ჩვენს რესტორანს. ბევრი ადამიანი მიდის და სხვადასხვა ქალაქებშიც გაიგეს მის შესახებ. ფრენჩაიზებზეა მოთხოვნა, მაგრამ არ ვჩქარობთ. იქ დასაქმებული ადგილობრივიც გვყავს და აქედანაც მიგვყავს დატრენინგებული პერსონალი.
– რა მოცულობის ინვესტიცია ჩაიდო საბოლოო ჯამში GOCHIT’S ბურგერის ბრენდად შექმნისა და გაფართოებისთვის?
– საერთო ჯამში, დაახლოებით მილიონ დოლარზე მეტი დაგვიჯდა ეს ყველაფერი. თავიდან საბანკო სესხით იყო ინვესტიცია, შემდეგ გადავფარეთ მუშაობის შედეგად. ბუნებრივია რესურსების ჩადება ამ რესტორნის განვითარებაში, კვლავაც გაგრძელდება.
– უკრაინის გარდა სხვა ქვეყნებშიც ხომ არ იქნება თქვენი ქსელი წარმოდგენილი?
– ექსკლუზივი გვექნება აზერბაიჯანში, ევროპაში რამდენიმე ქვეყანას ვგეგმავთ - აღარ ვხუმრობთ.
ჩვენი საბოლოო მიზანია ყველგან ვიყოთ და ბევრნი ვიყოთ, ვაზიაროთ მსოფლიო უგემრიელეს ბურგერებს. როგორი ტემპითაც ჩვენ მივდივართ ახლა და როგორი ინერციითაც გავედით წარმატებისკენ, ჩემი აზრით, 10-15 წელიწადში ჩვენი ბიუჯეტი და ღირებულება მილიარდები იქნება. მთავარია ყველაფერი კარგად იყოს მსოფლიოში, სხვა მხრივ, ხარისხს ჩვენ არ გავაფუჭებთ და სახელიც კარგი გვაქვს.
მარიამ მორგოშია