“პუბლიკა არტ ჰაუსში”განახლებული ლუდი „ნატახტარის“პრეზენტაცია შედგა

“პუბლიკა არტ ჰაუსში”განახლებული ლუდი „ნატახტარის“პრეზენტაცია შედგა

access_time2019-04-22 14:16:07


“პუბლიკაარტ ჰაუსში”განახლებული ლუდი „ნატახტარის“ პრეზენტაცია გაიმართა. მოწვეულ სტუმრებს ბრენდის სიახლეები და განხორციელებული პროექტები კომპანია „ნატახტარის“ გენერალურმა დირექტორმა ჯუნეით არათიმ და კომპანიის კორპორატიულ საქმეთა დირექტორმა ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილმა არაფორმალურ და სასიამოვნო გარემოში წარუდგინეს.
წელს ლუდი „ნატახტარი“, არსებობის მანძილზე მეოთხედ განახლდა. ამჯერად, განსაკუთრებული ყურადღება მიექცა ბრენდის სიმბოლიკის დახვეწას.კერძოდ, კი სიტყვა „ნატახტარის“ ტიპოგრაფიასა და მის ძირითად სიმბოლოს - გვირგვინს, რომელმაც  ადგილწარმოშობის სახელისა და ლუდის /კონცეფცია გააერთიანა. რადგან ბრენდის კონცეფციაა 100% ლუდი, ლუდის წარმოების პროცესის აღწერამაც შეფუთვაზე საგანგებო ადგილი დაიკავა ღონისძიებაზე, ბრენდის ახალი სარეკლამო ვიდეოს პრემიერაც შედგა.





„ქართული ლუდის ბაზარი ვითარდება. ახალი მოთამაშეების შემოსვლასთან ერთად, ჩნდება უფრო და უფრო მეტი ახალი ბრენდი - ზოგი იმპორტირებული, ლიცენზირებული, არალიცენზირებული, ზოგიც ადგილობრივი და სხვ. საშუალოდ ყოველწლიურად 3-4 ახალი ბრენდი შემოდის ბაზარზე, მათ შორისაა ჩვენი ახალი პროდუქტებიც. ზოგი მათგანი დღემდე არსებობს, ზოგი კი გაქრა მომხმარებლის არჩევანიდან გამომდინარე. ნატახტარის ლუდი 2009 წლიდან წამყვან პოზიციას იკავებს უახლესი ტრენდების მიხედვით მუდმივი განვითარებისა და სიახლეების საშუალებით.


კომპანია “ნატახტარში” ჩვენ გვჯერა, რომ ლუდი არ არის უბრალოდ სასმელი და ჩვენც ლუდს არ ვხარშავთ უბრალოდ დასალევად, არამედ გვწამს, რომ ჩვენი სამუშაოს ნაწილია შევქმნათ სასიამოვნო მომენტები ცხოვრებაში. ჩვენ არამხოლოდ ვქმნით ლუდს, არამედ ვქმნით ბედნიერებას ადამიანების სოციალურ ცხოვრებაში. „ნატახტარი“ ქართულ ბაზარზე ერთ-ერთი უძველესი ლუდია, რომელსაც უდიდესი სიამოვნებით მიირთმევს ქართველი მომხმარებლების უმრავლესობა და გვაქვს პატივი ვიყოთ ლუდის ბაზრის ლიდერები მრავალი წლის მანძილზე,”- აღნიშნავს კომპანიის გენერალური დირექტორი ჯუნეით არათი.





„პირველად ლუდი „ნატახტარი“ 14 წლის წინ ჩამოვასხით, ამ დროიდან მოყოლებული ბაზრის ერთპიროვნული ლიდერები ვართ. სტატუსიდან გამომდინარე მიგვაჩნია, რომ უფრო მეტი პასუხისმგებლობა გვაქვს მომხმარებლისა და ზოგადად, ქართული ლუდის ინდუსტრიის მიმართ. ამასთან, საჭიროა უფრო მეტი კომუნიკაცია მომხმარებელთან. შესაბამისად, თანამედროვე ბაზრის ტენდენციებიდან გამომდინარე გადავწყვიტეთ, შეგვემუშავებინა ნატახტარის მთელი ხაზისთვის, ეტიკეტისა და ლოგოს ახალი დიზაინი. მნიშვნელოვანი ფაქტორები არის ის, რომ ნატახტარი როგორც ლიდერი ბრენდი, ლუდის ინდუსტრიის განვითარებაზეც იღებს პასუხისმგებლობას. ახალ ეტიკეტზე უკანა მხარეს დატანილია ლუდის წარმოების მთელი პროცესი, რაც ხელს შეუწყობს ლუდის შესახებ ინფორმირებულობის ამაღლებას. ჩვენ ნამდვილად გვეამაყება, რომ ვქმნით მაღალი ხარისხის ქართულ პროდუქტს, რომლის წარმოებისას მხოლოდ ნატურალური ინგრედიენტები და ნატახტრის ბუნებრივი წყალი გამოიყენება,“ - განამარტავს ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილი.


„დავაგემოვნეთკომპანია „ნატახტარის“ მიერ წარმოდგენილი განახლებული ლუდი „ნატახტარი“. შემიძლია სიამაყით აღვნიშნო, რომ ხარისხით არაფრით არ ჩამოუვარდება გერმანული და ჩეხური წარმოების ლუდებს. ვფიქრობ, რომ საინტერესო და მიმზიდველი პროდუქტია ქართულ ბაზარზე. დღვანდელი დღე დასტურია იმისა, რომ კომპანია „ნატახტარი“ საკმაოდ სწრაფი ტემპებით ვითარდება და ზრდის ბაზარზე კონკრენტული პროდუქციების რაოდენობასა და მოცულობას,“ - აღნიშნავს საქართველო-ევროკავშირის ბიზნეს საბჭოს აღმასრულებელი დირექტორი გიორგი კაჭარავა.


„მნიშვნელოვანია, რომ „ნატახტარს“ გააჩნია სწორი კომუნიკაცია მომხმარებელთან, ეს პროცესი არის ხანგრძლივი და წლების განმავლობაში დანერგილი. ასეთი მიდგომა განსაზღვრავს, რომ „ნატახტარი“ როგორც ქართული ბრენდი ქვეყნის ბაზარზე მნიშვნელოვან ადგილს იკავებს. მისადმი ლოიალური მომხმარებელიც, რადგან მას გააჩნია ნდობის საკმაოდ მაღალი ხარისხი,“ - მიაჩნია ბიზნეს ომბუცმენის მოადგილეს ლევან კალანდაძეს.


ადგილზე ასევე წარმოდგენილი იყო ბრენდის 14-წლიანი ისტორიის ამსახველი მასალა და ლუდის ხარშვის ინსტალაცია. დამსწრე საზოგადოებას საშუალება ჰქონდა ამომწურავი ინფორმაცია მიეღო ლუდის პროფესიული დაგემოვნებისა და შეფასების შესახებ.


საღამო მუსიკალურად ნოდარიკო ხუციშვილმაბენდთან ერთად გააფორმა.


პირველად ლუდი „ნატახტარი“ 2005 წელს ჩამოისხა. 2009 წელს კომპანია უკვე ქართული ლუდის ბაზრის ლიდერი გახდა და 10 წლის განმავლობაში, დღემდე სტაბილურად ინარჩუნებს ლიდერის პოზიციას.


(R)



თეგები:
ნატახტარი



ქართული კლუბები ევროტურნირებზე მაყურებლების გარეშე – უეფას ახალი გადაწყვეტილებები

ქართული კლუბები ევროტურნირებზე მაყურებლების გარეშე – უეფას ახალი გადაწყვეტილებები
access_time2020-08-10 19:00:43
6 აგვისტოს უეფას ორგანიზებით მორიგი ვიდეო კონფერენცია გაიმართა, რომელშიც ევროპული ფეხბურთის მმართველი ორგანოს წევრი ასოციაციების გენერალური მდივნები მონაწილეობდნენ. აღნიშნულის თაობაზე ინფორმაციას საქართველოს ფეხბურთის ფედერაციის პრეს-სამსახური ავრცელებს. შეხვედრაზე უეფას ეგიდით გასამართ უახლოეს საკლუბო და სანაკრებო მატჩებზე იმსჯელეს. გადაწყდა, რომ ევროპა ლიგის ოთხივე ეტაპზე და ჩემპიონთა ლიგის სამ ეტაპზე მატჩები მაყურებლის გარეშე გაიმართება, ჩემპიონთა ლიგის პლეი-ოფის...

დონალდ ტრამპმა ამერიკელებს TikTok-ით სარგებლობა აუკრძალა

დონალდ ტრამპმა ამერიკელებს TikTok-ით სარგებლობა აუკრძალა
access_time2020-08-10 20:00:57
აშშ-ს პრეზიდენტმა დონალდ ტრამპმა ამერიკელებს ჩინური კომპანიების ByteDance და Tencent-ის სერვისებით ყოველგვარი სარგებლობა აუკრძალა - მათ შორისაა მოკლე ვიდეოჩანაწერების სერვისიTikTok და მესენჯერი WeChat. აკრძალვის ქვეშ ყველა გარიგება მოხვდება, მათ შორის მოლაპარაკებები წილების შეძენასთან დაკავშირებითაც. ტრამპის ბრძანებულება ძალაში 20 სექტემბერს შევა. გადაწყვეტილებას წინ პრეზიდენტის მუქარები უძღოდა. შემდეგ, 6 აგვისტოს, აშშ-ს სახელმწიფო მდივანმა...

წლევანდელი წელი მთლიანად ჩავარდა - სამთო საექსპედიციო ტურიზმი ჯავშნებს მხოლოდ მომავალი წლიდან ელოდება

წლევანდელი წელი მთლიანად ჩავარდა - სამთო საექსპედიციო ტურიზმი ჯავშნებს მხოლოდ მომავალი წლიდან ელოდება
access_time2020-08-10 18:00:32
კორონავირუსის პანდემიის გამო, საზღვრების ჩაკეტვამ და ფრენების გადადებამ, ტურიზმზე დამოკიდებული კომპანიების შეჩერება გამოიწვია. ერთ-ერთი ასეთი, მთაში მოგზაურობის და თავგადასავლების სააგენტო Mountain Freak-ია, რომელიც მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან ჩამოსულ სტუმარს ალპინისტურ, სალაშქრო, „ტრეკინგ“ თუ კულტურულ -ფოლკროლურ ტურებს სთავაზობს. პანდემიამდე მთელი სეზონი დაჯავშნილი იყო, თუმცა კორონავირუსმა გეგმები შეცვალა და წლევანდელი წელი მთლიანად ჩავარდა, ამის შესახებ „კომერსანტი“...

მთავრობა „თელასის“ კაპიტალში კუთვნილი აქციების წილს ჰყიდის

მთავრობა „თელასის“ კაპიტალში კუთვნილი აქციების წილს ჰყიდის
access_time2020-08-10 17:00:11
„საპარტნიორო ფონდი“ სს „თელასის“ კაპიტალში კუთვნილი აქციების წილის - 24.5%- ის გასასხვისებლად საჯარო აუქციონს აცხადებს. ინფორმაციას საპარტნიორო ფონდი ავრცელებს. საჯარო აუქციონის საწყისი ფასი შეადგენს 10 511 211.08 აშშ დოლარის ექვივალენტს ლარში. ბიჯის ოდენობაა 50,000 ლარი. აუქციონის დროს დაფიქსირებული ფასი დაკონვერტირდება აშშ დოლარებში აუქციონის გამოცხადების დღისთვის ეროვნული ბანკის მიერ დადგენილი გაცვლითი კურსის შესაბამისად. საჯარო აუქციონი 2020 წლის...

გველის თუ არა უფრო ღრმა კრიზისი?!

გველის თუ არა უფრო ღრმა კრიზისი?!
access_time2020-08-10 16:00:18
ამომრჩევლის მოსყიდვა თუ კრიზისის დროს შეხიდება? ახალ სოციალურ პაკეტს, რომელიც მთავრობამ მოსახლეობის სხვადასხვა ჯგუფს შესთავაზა, უკვე მოჰყვა არაერთგვაროვანი შეფასებები. რადგან არჩევნებამდე 3 თვეა, ოპოზიციამ ჩათვალა, რომ ხელისუფლება იმ ამომრჩევლის გულის მოგებას ცდილობს, ვინც შესაძლოა „ქართული ოცნების“ 8-წლიანი მმართველობით კმაყოფილი არ არის. ხელისუფლებაში ამბობენ, რომ ამ პროგრამებს არჩევნებთან საერთო არაფერი აქვს და აანონსებენ, რომ შესაძლოა კიდევ ერთი სოციალური პაკეტი მომავალი წლის...


მსგავსი სიახლეები

up