Rolex ავტორიზებულ დილერებზე, რომლებიც მათ საკუთრებაში არსებულ საათებს ყიდიან ავთენტურობის სერტიფიკატებს გასცემს, რაც შვეიცარიულ კომპანიას საკუთარ პროდუქციაზე კონტროლის საშუალებას მისცემს - ამის შესახებ ინფორმაციას Bloomberg ავრცელებს.
Rolex ის ვებ გვერდზე წერია, რომ შვეიცარიელი დილერი Bucherer იქნება პირველი, ვინც დაიწყებს Rolex-ის საკუთრებაში არსებული საათების გაყიდვას, რომლებიც ევროპის მაღაზიებში კომპანიის მიერ არის სერტიფიცირებული
Rolex-ის სხვა უფლებამოსილ დილერებს შეუძლიათ, რომ პროგრამაში მონაწილეობა 2023 წლის გაზაფხულზე დაიწყონ, Rolex-მა აღნიშნა, რომ ის მხოლოდ სამი წლის წინანდელ საათებს დაამოწმებს. Deloitte-ის თანახმად, ძვირადღირებული საათების ბაზარი 2030 წლისთვის 35 მილიარდ დოლარამდე გაიზრდება.
ავტორიზებული დილერები, რომლებიც მეორად საათებს პირადად ან ონლაინ ყიდიან, პროგრამაში მონაწილეობას ვერ მიიღებენ, ასვე მონაწილეობას ვერ მიიღებენ აუქციონები.
სხვა შვეიცარიული საათების მწარმოებლები მეორად საათებს უკვე ადასტურებენ, მეორადი საათების გაყიდვაში, Rolex - ის საათებს უდიდესი წილი უჭირავს.
მცირე კონკურენტი ბრენდები, მათ შორის Vacheron Constantin და Zenith, ყიდიან სერტიფიცირებულ, საკუთრებაში არსებულ საათებს საკუთარ ბუტიკებში, ისევე როგორც დამოუკიდებელი ბრენდები, როგორიცაა H. Moser & Cie და MB&F.
პროგრამა სავარაუდოდ ასევე დაინახავს ავტორიზებულ დილერებს, რომლებიც სერტიფიცირებულ საკუთრებაში არსებულ საათებს, ახალ მოდელებთან შედარებით უფრო მაღალ ფასებში ყიდიან.
მაგალითად მოდელები Rolex Submariner, Dayton და GMT, როგორც წესი, საცალო ფასებთან შედარებით უფრო მაღალ ფასად იყიდება, რადგან საცალო მოთხოვნა მიწოდებას აჭარბებს.
Rolex არის ყველაზე დიდი შვეიცარიული საათების ბრენდი, რომელიც წელიწადში დაახლოებით 1 მილიონ საათს აწარმოებს, წლიური გაყიდვებით დაახლოებით 8 მილიარდი შვეიცარიული ფრანკი ($8.5 მილიარდი) და ბაზრის წილი 29% -ს, Morgan Stanley-ის შეფასებით.Watches as Genuine for the First Ti
თაკო კვაჭანტირაძე