პიელ ნატურალსი - ნატურალური კოსმეტიკა საქართველოდან

პიელ ნატურალსი - ნატურალური კოსმეტიკა საქართველოდან

access_time2019-11-13 19:30:29

„პიელ ნატურალსი“ ნატურალური კოსმეტიკის მწარმოებელი ქართული ბრენდია, რომელიც თავის მოვლის სრულიად ორგანულ საშუალებებს სთავაზობს მომხმარებლებს. ბრენდის მიზანი უმაღლესი ხარისხის პროდუქციისა და მომსახურების შეთავაზებაა მსურველებისთვის, თანაც მოქნილ ფასად. კომპანიას სურს, რომ რაც შეიძლება მეტი ადამიანისთვის იყო ხელმისაწვდომი ბიოლოგიურად სუფთა თავის მოვლის საშუალებები, რომლებიც პარაბინებისა და ქიმიური დანამატებისგან სრულიად თავისუფალი იქნება.


ბრენდის პროდუქცია საკმაოდ მრავალფეროვანია. კომპანია 60-მდე დასახელების პროდუქტს აწარმოებს. თბილისში „პიელ ნატურალსის“ მაღაზია აბაშიძის 33 ნომერში მდებარეობს. ბრენდის სტენდები წარმოდგენილია ქავთარაძის „სითი მოლსა“ და ბათუმის სავაჭრო ცენტრ „მეტრო სითიში“. საქართველოს მასშტაბით კი „პიელ ნატურალსის“ პროდუქციას 20-მდე სალონსა და სავაჭრო ცენტრში შეხვდებით.


ბრენდის დამფუძნებელი თათუკა ლომაძეა. პროფესიით ბიზნესადმინისტრირების მაგისტრი და ახლა უკვე დოქტორანტიცაა. მაინორ-პროფესიით კი ინგლისური ენის სპეციალისტი, რომელიც პედაგოგიურ საქმიანობას ევროპული სკოლის ბაღსა და ნიუტონის სკოლაში აქტიურად ეწეოდა. მიუხედავად აკადემიური საქმიანობისა, ბავშვობიდან მისი დიდი სურვილი მეუღლესთან ერთად საკუთარი ბიზნესის წარმოება იყო. თუმცა, კონკრეტულად რა იქნებოდა ეს ბიზნესი, სრულიად ექსტრემალურ სიტუაციაში გადაწყდა.


თათუკა ლომაძე Entrepreneur-ს ბრენდის იდეის გაჩენისა და წამოწყების საკმაოდ საინტერესო ისტორიას უზიარებს:



„ყველაფერი იმით დაიწყო, რომ საქორწინო მოგზაურობაში მე და ჩემს მეუღლეს, თორნიკე ლომიძეს თვითმფრინავი გაგვიცდა. ამას ახლა სიცილით ვიხსენებ, მაშინ კი ეს წუთები ჩემთვის ძალიან ტრაგიკული იყო. ბარსელონაში გაფიცვა ყოფილა დღისით. არც ტაქსი იყო. ჩვენ და აეროპორტი ქალაქის ორ უკიდურეს წერტილში ვიყავით. გავიგეთ თუ არა გაფიცვის შესახებ, 2-2 ჩემოდნით ხელში თავქუდმოგლეჯილები მივრბოდით. გადავრბოდით მეტროში ხაზიდან ხაზზე, მაგრამ ეს ის მომენტია, როცა წუთები გადამწყვეტია. აქოშინებულები მივვარდით ტურინისაკენ მიმავალ გეითთან, მაგრამ 3 წუთით დააგვიანეთო, აღარ შეგვიშვეს. ჯაჭვური რეაქციით კიდევ სხვა მატარებლებზე დაგვაგვიანდა, ტურინში საერთოდ ვეღარ წავედით. ბარსელონადან მილანამდე, მილანიდან ბოლონიამდე, ბოლონიიდან ვენეციამდე ძლივს ჩავაღწიეთ 2 დღეში და ასეთი გაწამებულები. ჩვენი მეგობრები რომ არ დაგვხმარებოდნენ ფულის ტრანსფერებით თბილისიდან, მარტოები ვერაფერს გავხდებოთ. ბოლო ორი დღე მაინც ვისიამოვნეთ კომოს ტბასთან. ჩვენს იტალიელ მეგობრებს − მარკოს და მანუელას, იახტაზე კაკაოს კარაქი ჰქონდათ წამოღებული და იმით ირუჯებოდნენ. ორ დღეში ამ კაკაომ საოცარი რუჯი მიგვაღებინა. კოსმეტიკური იდეაც სწორედ აქ დაიბადა...“


თბილისში დაბრუნებისთანავე, Facebook-გვერდი შექმნა და ონლაინ გაყიდვებიც დაიწყო. საკუთარი ხელით შინ სხვადასხვა ორგანულ მასალას ადნობდა, ფუთავდა, აზავებდა და ყიდდა. მალე მის წამოწყებას საკმაოდ დიდი გამოხმაურება და დაინტერესება მოჰყვა. პირველ ეტაპზე თამარს ყველა მიმართულებით თავად უწევდა საქმიანობა: მასალების შეძენა, დამზადება, წერილებსა თუ ზარებზე პასუხი, საკურიერო მომსახურება. უამრავი საქმის შესამსუბუქებლად, როგორც თავად ამბობს, მალე საკუთარი მეუღლეც თავწაკრული ამოუდგა მხარში. საქმის მოცულობა კი იმდენად გაფართოვდა, რომ თამარს პედაგოგიური საქმიანობისთვის თავის დანებება მოუწია. „მივიჩნიე, რომ მზარდ მოთხოვნაზე მიწოდების შეჩერება დანაშაულის ტოლფასი იქნებოდა“, − გვეუბნება თათუკა.


თათუკასა და თორნიკესთან ერთად, გაიზარდა კომპანიის გუნდიც. თავის მოვლის ინდუსტრიის საჭიროებებისა და ყველა მახასიათებლის გულდასმით შესწავლის შემდეგ, ბაზარს პროდუქციის საკმაოდ მრავალფეროვანი და საჭირო სპექტრი შესთავზეს, როგორც ქალბატონებისთვის, ასევე მამაკაცებისთვის. მომხმარებლების მხრიდან გამოცხადებული ნდობის საპასუხოდ, ყოველდღე ხვდებოდნენ, რომ კიდევ უფრო მეტი უნდა გაეკეთებინათ და გაორმაგებული ძალებით აგრძელებდნენ მუშაობას. ასე გრძელდება დღესაც.


„ვფიქრობ, CUSTOMER IS THE KING მიდგომას ჩვენი მომხმარებლები გრძნობენ და ეს უფრო მეტ ერთგულებას და სითბოს იწვევს ჩვენს ურთიერთობაში. ყველაფერს ვაკეთებთ, რომ ჩვენი ნებისმიერი მომხმარებელი კმაყოფილი იყოს არა მხოლოდ პროდუქტით, არამედ მომსახურებით. საოცარი გუნდი გვყავს, ონლაინოპერატორების, კონსულტანტების თუ კურიერების სახით და მე მადლობელი ვარ მათი, რომ ასე თბილად და გულიანად ემსახურებიან ჩვენს მომხმარებლებს“, − ამბობს თათუკა ლომიძე.


„პიელ ნატურალსი“ და მისი გუნდი გაჩერებას არ აპირებს. ქართულ ბაზარზე მყარად დამკვიდრების შემდეგ, კომპანიის მიზანი ბრენდის პროდუქციის საზღვარგარეთ გატანაა. უახლოეს მომავალში „პიელ ნატურალსი“ დუბაიში წარდგება, როგორც ქართული ნატურალური კოსმეტიკის მწარმობელი ბრენდი. კომპანიის ვიზიტი კიდევ არაერთ ქვეყანაშია დაგეგმილი, იქამდე კი „პიელ ნატურალსი“ ქართველ მომხმარებლებს არაერთი სიურპრიზითა და სასიამოვნო სიახლით, სილამაზის საერთაშორისო გამოფენაზე, „ექსპო ჯორჯიაში“ ელოდება.


წყარო: entrepreneur.com






რატომ ჭიანურდება ბათუმის ბულვარის გაგრძელების და ჭოროხზე ხიდის მშენებლობის საკითხი

რატომ ჭიანურდება ბათუმის ბულვარის გაგრძელების და ჭოროხზე ხიდის მშენებლობის საკითხი
access_time2020-02-17 19:00:13
საქართველოს მთავრობის დაკვეთით უნდა მომზადებულიყო კვლევა, რომელიც ბათუმის ბულვარის, სანაპიროზე გზის გაგრძელებას, ჭოროხზე ახალი ხიდის მშენებლობას და გონიოს ყოფილი პოლიგონის განვითარებას შეეხებოდა. შესაბამისი დაფინანსება ერთი წლის წინ მოძიებული იყო, თუმცა, მთავრობამ კვლევის ჩატარება მაინც ვერ უზრუნველყო. მთავრობა საჭირო თანხას ამ ეტაპზე ხელახლა ეძებს. „ბათუმელებმა“ აღნიშნულ საკითხზე ინფორმაციის მისაღებად, წერილობით, საქართველოს მთავრობას და რეგიონული...

DailyMail: სტალინის საბჭოთა რივიერა - წყალტუბოს შთამბეჭდავი აბანოები და სანატორიუმები

DailyMail: სტალინის საბჭოთა რივიერა -  წყალტუბოს შთამბეჭდავი აბანოები და სანატორიუმები
access_time2020-02-17 20:00:57
წყალტუბო, რომელიც ადრე ცნობილი იყო, როგორც საბჭოთა კავშირის რივიერა, დღეს ფოტოგრაფების საყვარელი ადგილია. ევროპელი ფოტოგრაფი ამოს ჩაპლი იანვარში 3 დღით ეწვია ამ ქალაქს, რომელზე დაყრდნობითაც ბრიტანულმა გამოცემა Dailymail-მა წყალტუბოს საბჭოთა ნაგებობებს ვრცელი ფოტორეპორტაჟი მიუძღვნა.    Radio Free Europe-ის  ფოტოგრაფის თქმით, კურორტი წყალტუბო საქართველოში ყველაზე გასაოცარი ადგილია  დიდი კრისტალური ჭაღებითა და...

დღის Top-10 საინტერესო ამბავი

დღის Top-10 საინტერესო ამბავი
access_time2020-02-17 21:30:17
დღის Top-10 საინტერესო ამბავი 1.გადახდის სისტემა, რომელიც “თაღლითობის” საშუალებას იძლევა სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის შემოსავლები შეისწავლა და მნიშვნელოვანი...

„ქართულ ოცნებას“ ქვეყანა არ უყვარს, თორემ მას ასე უდიერად არ მოექცეოდნენ“

„ქართულ ოცნებას“ ქვეყანა არ უყვარს, თორემ მას ასე უდიერად არ მოექცეოდნენ“
access_time2020-02-17 18:00:43
„საქართველოში ერთადერთი სფერო,რომელიც ვითარდებოდა იყო ტურიზმი. გასულ წელს კი სექტორი კრიზისში შევიდა. ამის მიზეზი კი „ქართული ოცნების“ არასწორი სტრატეგიაა.“- ამის შესახებ „ახალი საქართველოს“ ლიდერმა გიორგი ვაშაძემ რადიო „კომერსანტის“  გადაცემა „ცოდნა და წარმატება“ ნანა ტოხვაძესთან ერთად ისაუბრა. მისი თქმით, სფერო,რომელიც დამოუკიდებლად ვითარდებოდა, ჩამოშლის...

გიორგი ზედელაშვილის დედის კომპანიამ სახელმწიფო ბიუჯეტიდან 105 მილიონ ლარზე მეტი მიიღო

გიორგი ზედელაშვილის დედის კომპანიამ სახელმწიფო ბიუჯეტიდან 105 მილიონ ლარზე მეტი მიიღო
access_time2020-02-17 15:00:40
“საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველო” რეგულარულად ახორციელებს სახელმწიფო შესყიდვების მონიტორინგს. კვლევისას გამოიკვეთა, რომ სახელმწიფო უსაფრთხოებისა და კრიზისების მართვის საბჭოს მდივნის ყოფილი პირველი მოადგილის - გიორგი ზედელაშვილის დედის კომპანიას, შპს “საგზაო სამშენებლო-სარემონტო კომპანია სერპანტინს” დომინანტური პოზიცია უკავია ტენდერებსა და გამარტივებულ შესყიდვებში. “სერპანტინმა” მხოლოდ კახეთის რეგიონში განხორციელებული პროექტებისთვის სახელმწიფო ბიუჯეტიდან, 2013 წლიდან დღემდე,...


მსგავსი სიახლეები

up