PAVONE - მინის ფერადი ბრენდი

PAVONE - მინის ფერადი ბრენდი

access_time2019-12-15 14:00:23

ქართული ბრენდი PAVONE მინის ხელნაკეთ, ექსკლუზიურ ფერად სამკაულებსა და ინტერიერის აქსესუარებს ქმნის.


ბრენდი მარიამ მარქაროვმა 3 წლის წინ დააფუძნა. ის მინის დამუშავებისა და მოხატვის ხელოვნებას პროფესიულად ფლობს. ხელოვანების ოჯახში გაზრდილმა, სწავლა სამხატვრო აკადემიაში შესაბამის ფაკულტეტზე გააგრძელა. მინის ოსტატობის დაუფლების შემდეგ, სტიპენდია ზედიზედ სამჯერ, ამერიკის შეერთებულ შტატებში, Corning Museum of Glass-ის სასწავლო სტუდიაში მიიღო და ამ საქმეში საფუძვლიანად დაოსტატდა. აქტიური სწავლის პარალელურად კი შეიქმნა Pavone − ფერადოვანი ბრენდი, რომლის თითოეული ნამუშევარი ხელნაკეთი და ექსკლუზიურია.



სიტყვა Pavone იტალიურად „ფარშევანგს“ ნიშნავს. გარდა იმისა, რომ ბრენდი ამ ფრინველის ფერადოვნებას მთლიანად იზიარებს და ფერების სიუხვით მდიდარ ნამუშევრებს გვთავაზობს, სახელს ერთი საინტერესო ისტორიაც აქვს: 20 წლის ასაკში მარიამის პირველი საავტორო ნამუშევარი ვიტრაჟული ფარშევანგი იყო, რომელიც ავტორისთვის სრულიად მოულოდნელად მომღერალმა ნინო ქათამაძემ შეიძინა. სტუდენტისთვის ეს უზარმაზარი მოტივაცია აღმოჩნდა. მოგვიანებით კი გადაწყვიტა, რომ საკუთარი ბრენდისთვის Pavone, როგორც პირველი წარმატების სიმბოლო, ეწოდა.



ვიდრე Pavone-ს ფერად სამკაულს მფლობელი მოირგებს, თითოეული ნამუშევარი დამზადების რთულ და შრომატევად გზას გადის. მარიამი დიზაინსა და ესკიზებს თავად ქმნის, შემდეგ მინას ხელით ამუშავებს და სასურველ ფორმამდე მიჰყავს. თითო ნამუშევრის ღუმელში გამოწვას საშუალოდ 1 დღე სჭირდება. სწორედ ამ ეტაპების გავლის შემდეგ ხვდება სამკაულები და აქსესუარები სტენდებზე.


Pavone-ს საქმიანობა მხოლოდ სამკაულების შექმნით არ შემოიფარგლება. მის სახელოსნოში ასევე წარმატებით მზადდება ფერადი მინის ინტერიერის დეტალები. ასევე, ვიტრაჟები ტიფანის უნიკალური ტექნოლოგიით. თითოეული მათგანი გარემოს სრულიად განსხვავებულ, მკაფიოდ ინდივიდუალურ და ორიგინალურ იერსახეს სძენს. აღსანიშნავია, რომ მხატვრული მინის დეტალებს მსოფლიოში ცნობილ არაერთ ისტორიულ შენობაში ვხვდებით, რომლებიც დახვეწილი გარემოსა და ხელოვნების გამორჩეულ ნიმუშებად მიიჩნევა.



Pavone-ს პირველი სტენდი ვაკეში, Home Mart-ში დაიდგა. ფიუზინგის ტექნიკით დამზადებულმა ხელნაკეთმა სამკაულებმა დიდი ინტერესი გამოიწვია და პოპულარობაც მალე მოიპოვა. Pavone-ს სტენდი დღეს სხვადასხვა გამოფენის ხშირი სტუმარი და მომხმარებლებისთვის ერთ-ერთი საყვარელი წერტილია. აქ არცერთი ნამუშევარი ერთმანეთის იდენტური არ არის. სამკაულებზე აქტიური მოთხოვნის პარალელურად, ბრენდი კიდევ განვითარდა და დღეს უკვე პროდუქციის გაცილებით ფართო არჩევანს გვთავაზობს. სახლის დეკორატიული ნივთები, მინის ზარდახშები, სარკეები, მცირე ქანდაკებები, ჭიქის სადგამები, ვიტრაჟები − ნივთებში გაბნეულ ფერთა ფართო პალიტრას გვთავაზობს.



„ჩემი შთაგონების მთავარი წყარო ბუნებაა. ის ფერთა ყველაზე საოცარ კომბინაციას ქმნის. ბუნებაში სეირნობის შემდეგ ყოველთვის ვგრძნობ, როგორ მოდის იდეების ნაკადი, რომელიც ნამუშევრებში უნდა გარდავსახო“, − უყვება მარიამი Entrepreneur-ს.


ბუნებაში სეირნობის გარდა, ბრენდის განვითარებაზე ფიქრს არასდროს წყვეტს. მალე Pavone-ს სახელოსნო-სალონიც გაიხსნება, რომელიც ასევე მასტერკლასებს უმასპინძლებს. მარიამს სურს მეტ ადამიანს გააცნოს მინის დამუშავების ხელოვნება, ტექნიკა, გაუზიაროს გამოცდილება და ამ საქმიანობით დააინტერესოს, რათა მინის მხატვრული ინდუსტრია საქართველოში თანამედროვე ტენდენციების შესაბამისად განვითარდეს.




სანამ PAVONE-ს სახელოსნო-სალონის კარი ფართოდ გაიღება, მსურველებს სასურველი პროდუქციის შეძენა ბრენდის FACEBOOK-გვერდზე: https://www.facebook.com/pavonebrand/ შეუძლიათ. აღსანიშნავია, რომ მოქმედებს ადგილზე მიტანის სერვისიც. სასურველი სამკაულისა და ნივთის შეკვეთა კი როგორც ინდივიდუალური, ასევე კორპორაციული დაკვეთითაა შესაძლებელი. წინასაახალწლო პერიოდში ბრენდი 14 და 15 დეკემბერს Expo Georgia-ში იქნება წარმოდგენილი. ასევე 25 დეკემბრიდან 14 იანვრის ჩათვლით რესპუბლიკის მოედანზე არსებულ საშობაო ბაზრობაზე.


ბრენდი PAVONE და მისი თითოეული ნამუშევარი თქვენს სტილსა და გარემოს განუმეორებელ ფერადოვნებას ჰპირდება.





თეგები:
PAVONE



გიორგი გახარია: 8 წელი არ გამოდგა საკმარისი სისტემური ინფრასტრუქტურის ნორმალურ ფორმაში მოსაყვანად

გიორგი გახარია: 8 წელი არ გამოდგა საკმარისი სისტემური ინფრასტრუქტურის ნორმალურ ფორმაში მოსაყვანად
access_time2020-09-20 20:13:05
“ის მდგომარეობა, რა მდგომარეობაშიც ჩვენ ქვეყანა მივიღეთ, გზები, წყალმომარაგება, გაზიფიცირება, ხიდები – ეს ყველაფერი იყო ისეთ სავალალო მდგომარეობაში, სისტემურად, მთელი ქვეყნის მასშტაბით, გუშინაც ვთქვი და დღესაც გავიმეორებ – 8 წელი არ გამოდგა საკმარისი იმისთვის, რომ ეს სისტემური ინფრასტრუქტურა ნორმალურ ფორმაში მოგვეყვანა. მომავალი 4 წლის განმავლობაში, სახელმწიფო გეგმავს, სისტემურ ინფრასტრუქტურაში დახარჯოს 20 მილიარდი ლარი, მაგრამ იმასაც გეტყვით, რომ ესეც არ იქნება სამყოფი. ” თქვა...

Forbes: Duty Free-ს მაღაზიების ქსელების დამაარსებელმა ქველმოქმედებაზე 8 მლრდ. დახარჯა

Forbes: Duty Free-ს მაღაზიების ქსელების დამაარსებელმა ქველმოქმედებაზე 8 მლრდ. დახარჯა
access_time2020-09-20 20:35:56
ჩაკ ფინი მაღაზიების ქსელის Duty Free-ს წყალობით მილიარდერი გახდა, თუმცა, ამან მისი მოკრძალებული, და ასკეტური ცხოვრების წესი ვერ შეცვალა. მან სპეციალური ფონდი Giving While Living შექმნა, რომლის მიზანიც იყო აქტიური საქველმოქმედო საქმიანობის წარმოება სიცოცხლეში, და არა ფულის გადაცემა ფონდებისთვის გარდაცვალების შემდეგ,ბოლო 40 წლის მანძილზე ფინიმ ქველმოქმედებაზე 8 მლრდ. დოლარი გაიღო. 2012 წელს ერთ-ერთ ინტერვიუში მან განაცხადა, რომ 2 მლნ. დოლარი გადადო იმისთვის, რომ მას...

ყოგორ ყიდდნენ ძმები ჰეტფილდები წვიმას XX საუკუნის დასაწყისში?

ყოგორ ყიდდნენ ძმები ჰეტფილდები წვიმას XX საუკუნის დასაწყისში?
access_time2020-09-20 15:25:59
XX საუკუნის დასაწყისში, ამერიკის შეერთებულ შტატებში მოგზაურობდა ადამიანი, რომელიც მტვერსასრუტებით და სხვა საყოფაცხოვრებო ნივთებით კი არა, ჩვეულებრივი წვიმით ვაჭრობდა. მას ჩარლზ ჰეტფილდი ერქვა და თაღლითი არ ყოფილა. მოთხოვნილება აჩენს მიწოდებას XX საუკუნუს დასაწყისში ამერიკის სოფლის მეურნეობა — სიმინდის, კარტოფილის და ბამბის უკიდეგანო მინდვრები იყო. დროულად მოსული წვიმა ფერმერს ამდიდრებდა, ხოლო გვალვა – აკოტრებდა. როდესაც...

როგორ ყიდდნენ ძმები ჰეტფილდები წვიმას XX საუკუნის დასაწყისში

როგორ ყიდდნენ ძმები ჰეტფილდები წვიმას XX საუკუნის დასაწყისში
access_time2020-09-16 16:05:58
XX საუკუნის დასაწყისში, ამერიკის შეერთებულ შტატებში მოგზაურობდა ადამიანი, რომელიც მტვერსასრუტებით და სხვა საყოფაცხოვრებო ნივთებით კი არა, ჩვეულებრივი წვიმით ვაჭრობდა. მას ჩარლზ ჰეტფილდი ერქვა და თაღლითი არ ყოფილა.   მოთხოვნილება აჩენს მიწოდებას   XX საუკუნუს დასაწყისში ამერიკის სოფლის მეურნეობა — სიმინდის, კარტოფილის და ბამბის უკიდეგანო მინდვრები იყო. დროულად მოსული წვიმა ფერმერს ამდიდრებდა, ხოლო გვალვა – აკოტრებდა. როდესაც გამომწვარი მიწა...

Forbes: Tesla-ს წარმატების მთავარი საიდუმლო - ადამიანების რწმენა

Forbes: Tesla-ს წარმატების მთავარი საიდუმლო - ადამიანების რწმენა
access_time2020-09-20 16:50:05
Tesla-ს აქციების ფასის რეკორდულმა ვარდნამ მცირე ინვესტორების განწყობებზე ვერ იმოქმედა - ისინი კვლავ დარწმუნებულები არიან, რომ კაპიტალებს მომავალში აბანდებენ, და მათი ნაწილის სამუშაოს შეცვლაზეც კი მიდის, ოღონდ საყვარელ კომპანიასთან ახლოს იყოს. სწორედ ამ, საცალო აქციონერების დამსახურებაა ელექტროკარების მწარმოებლის კაპიტალიზაციის მუდმივი ზრდა. აქციების 20%-იანმა ვარდნამ Tesla-ს «ფან-კლუბის“ რწმენა ვერ შეარყია. მაღალი ტექნოლოგიების სფეროში მომუშავე ინჟინერისთვის დევიდ ბერდისთვის,...


მსგავსი სიახლეები

up