OFOODO-ს პლატფორმაა, რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს ერთ სივრცეში მიიღოს სრული ინფორმაცია ყველა რესტორანზე, დაათვალიეროს მენიუ ონლაინ, დაჯავშნოს მაგიდა, ასევე შეუკვეთოს სასურველი კერძი ადგილზე მიტანით. პლატფორმა უკვე ერთი წელია არსებობს და დღეის მდგომარეობით 50 რესტორანს აერთიანებს. ხოლო წლის ბოლომდე აპლიკაციის საშუალებით საქართველოში არსებული ყველა წამყვანი რესტორნისა და სასტუმროს ხილვაა შესაძლებელი.
როგორც „კომერსანტს“ ofoodo-ს პროექტის მენეჯერმა ლაშა შარიქაძემ განუცხადა, პლატფორმა საერთაშორისოა და ის მეზობელი ქვეყნების ბაზრების ათვისებასაც გეგმავს.აპლიკაციის ერთ-ერთი დადებითი მხარეა ის, რომ ქვეყნის ტერიტორიიდან ასევე სხვა ქვეყნიდანაც შესაძლებელია სასურველ დროს რესტორანში მაგიდის დაჯავშნა.
„დაახლოებით 50 რესტორანს ვაერთიანებთ და ვმუშაობთ ბაზის გაზრდაზე. იმ რესტორნების გარდა, რომელთანაც უკვე ვთანამშრომლობთ, მიმდინარეობს მოლაპარაკებები თბილისისა და ზოგადად საქართველოს ყველა წამყვან რესტორანთან და სასტუმროებთან. პანდემიის პერიოდში კიდევ უფრო გაიზარდა აპლიკაციისადმი ინტერესი. სოციალური პასუხისმგებლობის ფარგლებში, აპლიკაციით სარგებლობა რესტორნებისთვის და სასტუმროებისთვის სექტემბრამდე უფასოა. მომხმარებლებისთვის კი ეს სერვისი ყოველთვის უფასო, იქნება საკომისიოს ჩვენ კომპანიებისგან ავიღებთ.არ შემოვიფარგლებით მხოლოდ საქართველოს მასშტაბით და წლის ბოლომდე რეგიონის ქვეყნებშიც ვაპირებთ გასვლას, სადაც გვყავს პარტნიორები და აუცილებლად დავიწყებთ აქტიურ მუშაობას“,-განაცხადა ლაშა შარიქაძემ.
ofoodo-ს პროექტის მენეჯერის თქმით, აპლიკაციის საშუალებით, რესტორნის იმ თანამშრომლებს, რომლებსაც ენის ბარიერი აქვთ საქმე უადვილდებათ, რადგან შეკვეთის დროს არ უწევთ უშუალო შეხება სტუმართა. გარდა ამისა, ofoodo ქვეყნის ეკოლოგიურ მდგომარეობაზეც ზრუნავს და ქაღალდის მენიუს ელექტრონულით ანაცვლებს.
„ჩვენ ვეხმარებით როგორც რესტორნის ,ასევე სასტუმროს თანამშრომლებს, რომლებსაც აქვთ ენის ბარიერი. გარდა ამისა, აპლიკაციის ელექტრონული მენიუ ქაღალდის ჩანაცვლებაზეა ორიენტირებული. რაც ბევრად იაფია კომპანიისთვის და მორგებულია ქვეყნის ეკოლოგიაზე ზრუნვაზე.ჩვენს მიერ უხეში კალკულაციის ჩატარების შემდეგ გაირკვა რომ რესტორანს საკმაოდ ძვირი უჯდება ქაღალდის მენიუ, მასში ცვლილების შეტანაც არ არის ისეთი მარტივი როგორიც აპლიკაციის მენიუში. ქაღალდის ჩანაცვლებით ეკოსისტემაზე ვზრუნავთ, რომელიც ყველა კომპანიის და თითოეული ადამიანის მოვალეობაა“,-აღნიშნა შარიქაძემ.
ნათია ლომიძე