„წყალი მარგებელი“ გაყიდვებით პირველია საქართველოში და კონკურენტის გამოჩენა არ გვაშინებს

„წყალი მარგებელი“ გაყიდვებით პირველია საქართველოში და კონკურენტის გამოჩენა არ გვაშინებს

access_time2020-09-22 16:00:20

„თუ არ ვართ უკეთესები, მაშინ დაიდგით, გასინჯეთ და შემდეგ შეადარეთ სხვა წყლებს“, - „კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯიამ“ ახალი პროდუქტი „მთის წყალი“ ამბიციური განცხადებებით წარადგინა.


არის თუ არა „მთის წყალი“ საუკეთესო მტკნარი წყლის ბაზარზე და როგორ ხვდებიან ამ სფეროს წარმომადგენლები ახალი კონკურენტის გამოჩენას - ამ და სხვა კითხვებით „კომერსანტი“ კომპანია „წყალი მარგებელი“ დაუკავშირდა. როგორც „კომერსანტს“ „წყალი მარგებელის“ მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსმა ანა ბერიშვილმა განუცხადა, კონკურენტუნარიანი ბაზარი სექტორის განვითარებას უწყობს ხელს, რაც კომპანიებზე დადებითად აისახება.   


„პანდემიის პერიოდს დიდად გაყიდვებზე არ უმოქმედია. რა თქმა უნდა ჰორეკა სექტორის დაკეტვამ როგორც „ნაბეღლავზე“, ასევე „ბახმაროსა“ და ზოგადად ჩვენს წყლებზე გავლენა მოახდინა, მაგრამ, მთლიანობაში მოგეხსენებათ, რომ „ნაბეღლავი“ გაყიდვებით N1 წყალია საქართველოში და ამ პოზიციას ვინარჩუნებთ.


რაც შეეხება, კონკურენტის გამოჩენას, ჩვენ ზოგადად მივესალმებით საქართველოს ეკონომიკის განვითარებას და ძალიან სასიამოვნოა, როდესაც  ახალი პროდუქტები ჩნდება და ბაზარი უფრო მრავალფეროვანი ხდება. თუმცა, ჩვენი კომპანია დაახლოებით 30 წელია ბაზარზე ოპერირებს და ძალიან მდიდარი პორტფოლიო გვაქვს. ჩვენ მომხმარებელს არა მხოლოდ ერთ წყალს ან ერთი ფორმატის წყალს ვთავაზობთ, არამედ გვაქვს ყველანაირი ფორმატისა და შეფუთვის როგორც წყაროს წყალი, ისე მინერალური წყალი, რაც ჩვენი დიდი სიმდიდრეა.



გარდა ამისა მომხმარებელს ჩვენ დიდი ხანია ვიცნობთ და საკმაოდ საყვარელი ბრენდები ვართ. სიმართლე რომ გითხრათ, დიდად კონკურენტის გამოჩენა არ გვაშინებს. პირიქით, ჩვენთვისაც გამოწვევაა და ძალიან სასიამოვნოა, რადგან ახალი კონკურენტის გამოჩენა სხვა კომპანიების განვითარებას უწყობს ხელს. ასე რომ შიშით არ გვეშინია. ძლიერი კომპანია ვართ ძლიერი პორტფოლიოთი, დიდი წარსულითა და მომხმარებლის სიყვარულით“, - განმარტავს ანა ბერიშვილი


რამდენიმე დღის წინ „ნაბეღლავმა“ „ბუღას“ ბრენდის სახელით 3 ახალი პროდუქტი გამოუშვა, თუმცა როგორც კომპანიაში იუწყებიან სულ მალე მომხმარებელს კიდევ ბევრ სიახლეს შესთავაზებენ.


ჩვენი ქარხანა იმდენად მაღალტექნოლოგიურია და იმდენად დიდი შესაძლებლობები აქვს, რომ  მომხმარებლის განებივრება ახალი პროდუქტებით მუდმივად შეგვიძლია. წელსაც ვაპირებთ პორტფოლიოს გაზრდას და ახალი პროდუქტების გამოშვებას, რასაც სულ ცოტა ხანში შეიტყობთ. რამდენიმე დღეა ბაზარზე „ბუღას“ ბრენდით 3 ახალი პროდუქტი გამოვუშვით და შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ეს მხოლოდ დასაწყისია, რადგან პორტფოლიო მუდმივად გაიზრდება და ჩვენი ქარხანა ნამდვილად გვაძლევს ამის შესაძლებლობას”, - აღნიშნავს ანა ბერიშვილი


ანი ცარციძე




29 ოქტომბერი - რეგიონში ქართული ლარი გამყარდა, თურქული ლირა გაუფასურდა

29 ოქტომბერი - რეგიონში ქართული ლარი გამყარდა, თურქული ლირა გაუფასურდა
access_time2020-10-29 18:05:03
კორონავირუსის უარყოფითი ეფექტი რეგიონში ყველაზე მკვეთრად ქართული ლარის კურსზე აისახა. 2020 წლის განმავლობაში, ქართული ლარი აშშ დოლართან მიმართებაში დაახლოებით 12%-ით გაუფასურდა. შედარებისთვის, დაახლოებით 11%-ით არის შემცირებული თურქული ლირა, სომხური დრამი და აზერბაიჯანული მანათი კი 2%-ის ქვემოთ მერყეობს. ეროვნული ბანკის მიერ 29 ოქტომბრის ვაჭრობის შედეგად, ეროვნული ვალუტა აშშ დოლართან მიმართებით გამყარდა, რის შედეგადაც ერთი დოლარის ოფიციალური ღირებულება...

„სილქფესტი“ ორი დღით ულიმიტო პირობებს შეთავაზებს მომხმარებლებს

„სილქფესტი“ ორი დღით ულიმიტო პირობებს შეთავაზებს მომხმარებლებს
access_time2020-10-29 16:55:29
სილქნეტის მობილური ქსელის მომხმარებლები 30 და 31 ოქტომბერს „სილქფესტის“ აქციით შეძლებენ 30 დღით გაიაქტიურონ ულიმიტო პირობები სასაუბრო და ინტერნეტ პაკეტებზე: კომბინაციით *019# მომხმარებელი ჩაირთავს ულიმიტო ინტერნეტს 19 ლარად, ხოლო კოდით *202# - ულიმიტო სასაუბრო* პირობას 10 ლარად გაიაქტიურებს. „სილქფესტით“ სარგებლობა შეეძლებათ ფიზიკურ და იურიდიულ პირებს. ასევე, შეზღუდვის გარეშე ორივე პაკეტის გამოყენება. *უსასრულო...

დღის Top 10 საინტერესო ამბავი

დღის Top 10 საინტერესო ამბავი
access_time2020-10-29 21:00:29
დღის Top 10 საინტერესო ამბავი: 1.წლების შემდეგ ქართული ექსპორტი ისევ რუსეთზე დამოკიდებული ხდება - დინამიკა ციფრებში და პრობლემები, რაც შეიძლება მომავალშიც განმეორდეს რუსეთი საქართველოს ეკონომიკაზე გავლენას ზრდის. წლების შემდეგ რუსეთი ქართული პროდუქციის უმსხვილესი...

რას გვპირდება მმართველი გუნდი - „ქართული ოცნების“ საარჩევნო პროგრამის ეკონომიკური ნაწილი

რას გვპირდება მმართველი გუნდი - „ქართული ოცნების“ საარჩევნო პროგრამის ეკონომიკური ნაწილი
access_time2020-10-29 17:00:01
8 წლიანი მმართველობის დასასრულს „ქართული ოცნება“ მესამე ვადით ცდილობს ხელისუფლებაში დარჩენას. მთავარ ორიენტირად ისევ მემარცხენე მიმართულება რჩება. საარჩევნო პროგრამაში პირველივე გვერდზე ვკითხულობთ სიტყვებს „მზრუნველი ხელისუფლება.“ პროგრამის ეკონომიკურ ნაწილში აღნიშნულია, რომ ქართულმა ოცნებამ მმართველობის პირველივე წლებიდან „ეკონომიკის ხარისხობრივი განვითარებისთვის ფუნდამენტური...

ქართულმა ავტომობილების რეექსპორტმა სომხური ბაზარი დაკარგა

ქართულმა ავტომობილების რეექსპორტმა სომხური ბაზარი დაკარგა
access_time2020-10-29 14:00:38
სომხეთში ექსპორტი სექტემბერში შემცირებულია, წლიურად (Y.Y) 67%-ი (09/2020 მთლიანი ექსპორტი ზრდა 8.6%Y.Y). $16 მლნ -და (L/Y - $44.6 მლნ, 7.7) ადგილობრივმა ექსპორტმა - 8,5 მლნ. დოლარი შეადგინა. კლება რეექსპორტის ხარჯზეა. რაც მსუბუქი ავტომობილების შემცირებით აიხსნება, რაც ძირითადი საექსპორტო ჯგუფია. 2019 წლის სექტებერში სომხეთში საქართველოდან $31 მლნ -ის ავტომობილი გავიდა, 09/2020 - 0. საქტატში აღრიცხული არ არის და მსხვილი ექსპორტიორის კავკასიის...


მსგავსი სიახლეები

up