„თუ არ ვართ უკეთესები, მაშინ დაიდგით, გასინჯეთ და შემდეგ შეადარეთ სხვა წყლებს“, - „კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯიამ“ ახალი პროდუქტი „მთის წყალი“ ამბიციური განცხადებებით წარადგინა.
არის თუ არა „მთის წყალი“ საუკეთესო მტკნარი წყლის ბაზარზე და როგორ ხვდებიან ამ სფეროს წარმომადგენლები ახალი კონკურენტის გამოჩენას - ამ და სხვა კითხვებით „კომერსანტი“ კომპანია „წყალი მარგებელი“ დაუკავშირდა. როგორც „კომერსანტს“ „წყალი მარგებელის“ მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსმა ანა ბერიშვილმა განუცხადა, კონკურენტუნარიანი ბაზარი სექტორის განვითარებას უწყობს ხელს, რაც კომპანიებზე დადებითად აისახება.
„პანდემიის პერიოდს დიდად გაყიდვებზე არ უმოქმედია. რა თქმა უნდა ჰორეკა სექტორის დაკეტვამ როგორც „ნაბეღლავზე“, ასევე „ბახმაროსა“ და ზოგადად ჩვენს წყლებზე გავლენა მოახდინა, მაგრამ, მთლიანობაში მოგეხსენებათ, რომ „ნაბეღლავი“ გაყიდვებით N1 წყალია საქართველოში და ამ პოზიციას ვინარჩუნებთ.
რაც შეეხება, კონკურენტის გამოჩენას, ჩვენ ზოგადად მივესალმებით საქართველოს ეკონომიკის განვითარებას და ძალიან სასიამოვნოა, როდესაც ახალი პროდუქტები ჩნდება და ბაზარი უფრო მრავალფეროვანი ხდება. თუმცა, ჩვენი კომპანია დაახლოებით 30 წელია ბაზარზე ოპერირებს და ძალიან მდიდარი პორტფოლიო გვაქვს. ჩვენ მომხმარებელს არა მხოლოდ ერთ წყალს ან ერთი ფორმატის წყალს ვთავაზობთ, არამედ გვაქვს ყველანაირი ფორმატისა და შეფუთვის როგორც წყაროს წყალი, ისე მინერალური წყალი, რაც ჩვენი დიდი სიმდიდრეა.
გარდა ამისა მომხმარებელს ჩვენ დიდი ხანია ვიცნობთ და საკმაოდ საყვარელი ბრენდები ვართ. სიმართლე რომ გითხრათ, დიდად კონკურენტის გამოჩენა არ გვაშინებს. პირიქით, ჩვენთვისაც გამოწვევაა და ძალიან სასიამოვნოა, რადგან ახალი კონკურენტის გამოჩენა სხვა კომპანიების განვითარებას უწყობს ხელს. ასე რომ შიშით არ გვეშინია. ძლიერი კომპანია ვართ ძლიერი პორტფოლიოთი, დიდი წარსულითა და მომხმარებლის სიყვარულით“, - განმარტავს ანა ბერიშვილი
რამდენიმე დღის წინ „ნაბეღლავმა“ „ბუღას“ ბრენდის სახელით 3 ახალი პროდუქტი გამოუშვა, თუმცა როგორც კომპანიაში იუწყებიან სულ მალე მომხმარებელს კიდევ ბევრ სიახლეს შესთავაზებენ.
“ჩვენი ქარხანა იმდენად მაღალტექნოლოგიურია და იმდენად დიდი შესაძლებლობები აქვს, რომ მომხმარებლის განებივრება ახალი პროდუქტებით მუდმივად შეგვიძლია. წელსაც ვაპირებთ პორტფოლიოს გაზრდას და ახალი პროდუქტების გამოშვებას, რასაც სულ ცოტა ხანში შეიტყობთ. რამდენიმე დღეა ბაზარზე „ბუღას“ ბრენდით 3 ახალი პროდუქტი გამოვუშვით და შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ეს მხოლოდ დასაწყისია, რადგან პორტფოლიო მუდმივად გაიზრდება და ჩვენი ქარხანა ნამდვილად გვაძლევს ამის შესაძლებლობას”, - აღნიშნავს ანა ბერიშვილი
ანი ცარციძე