მერიის მიერ გამოცხადებულ აუქციონში ამ დრომდე მხოლოდ ერთი პრეტენდენტის განაცხადია შესული

მერიის მიერ გამოცხადებულ აუქციონში ამ დრომდე მხოლოდ ერთი პრეტენდენტის განაცხადია შესული

access_time2019-01-11 11:43:04

მიწისქვეშა და მიწისზედა ტრანსპორტზე, მათ შორის, ლიცენზირებულ თეთრ ტაქსებზე რეკლამის განთავსების ექსკლუზიური უფლების მოსაპოვებლად გამოცხადებული აუქციონის დასრულებამდე 14 დღე დარჩა.


აღსანიშნავია, რომ ამ ეტაპზე აუქციონში მონაწილეობის ინტერესს მხოლოდ ერთი მსურველი გამოხატავს და მანაც, თავისი შეთავაზება 27 დეკემბერს, აუქციონის პირველადი ვადის დასრულების წინა დღეს წარადგინა. არადა თბილისის მერის მოადგილემ, აუქციონის ვადის გახანგრძლივების მიზეზად ის დაასახელა, რომ თითქოსდა აუქციონში მონაწილეობის ინტერესი პირველად ვადაში არავინ გამოხატა.


შეგახსენებთ, რომ თბილისის მერიის ქონების მართვის სააგენტომ მიწისზედა და მიწისქვეშა ტრანსპორტზე რეკლამის 20 წლით ექსკლუზიურად განთავსების უფლებაზე აუქციონი 2018 წლის 19 დეკემბერს გამოაცხადა. თავიდან აუქციონში მონაწილეობისთვის მერიამ კომპანიებს საკმაოდ მოკლე პერიოდი - 9 დღე განუსაზღვრა, საიდანაც ორი დღე უქმე იყო.



მხოლოდ მას შემდეგ, რაც „ბიზნესპრესნიუსმა“ აღნიშნული აუქციონის შესახებ გაავრცელა ინფორმაცია, სფეროს სპეციალისტებმა აუქციონის პირობები გააკრიტიკეს. აუქციონში მონაწილეობისთვის განსაზღვრული მოკლე ვადების გარდა, რა დროშიც სპეციალისტების შეფასებით ვერც ერთი კომპანია ვერ შეძლებდა ბაზრის შესწავლას და შესაბამისად გადაწყვეტილების მიღებას - უღირდა თუ არა ამ აუქციონში მონაწილეობა, სატრანსპორტო სფეროს ექსპერტებს შეკითხვები აქვთ სამხარაულის ექსპერტიზის ბიუროს დასკვნასთან, რომელიც ერთვის აუქციონის პირობებს და სადაც არაფერია ნათქვამი მუნიციპალურ ტრანსპორტზე რეკლამის განთავსების ფასებთან, რაოდენობასთან და სხვა ინფორმაციასთან დაკავშირებით. გარდა ამისა, კითხვებს აჩენს მერიის მხრიდან კერძო კომპანიისთვის რეკლამის ექსკლუზიური უფლების გადაცემის საკმაოდ ხანგრძლივი - 20 წლიანი ვადა და ასეთი ხანგძლივი პერიოდისთვის განსაზღვრული საკმაოდ მცირე საწყისი საპრივატიზებო საფასური - 11 847 124,99 ლარი.


მერიის დაპირებით მუნიციპალური ტრანსპორტის განვითარება მათ უახლოეს პრიორიტეტულ გეგმებში შედის და შესაბამისად ამ სფეროს მიმზიდველობა, მათ შორის რეკლამის განთავსების თვალსაზრისით სულ უფრო გაიზრდება. შესაბამისად, სპეციალისტებისთვის გაუგებარია, რატომ ამბობს თბილისის მერია უარს საკმაოდ დიდ შემოსავლებზე, რომელიც ქალაქმა ამ სფეროდან შესაძლოა უახლოეს წლებში მიიღოს და ამისთვის საჭიროა რეკლამის ექსკლუზიური უფლება კერძო კომპანიას გონივრული ვადით გადასცეს.


bpn.ge






გიორგი კაპანაძე - აზარტული თამაშების უფრო მეტად დაბეგვრა აუცილებელია

გიორგი კაპანაძე - აზარტული თამაშების უფრო მეტად დაბეგვრა აუცილებელია
access_time2019-03-23 10:00:28
...

ადამიანი, რომელმაც ქართული სიტყვები “დახატა” – ბექა ბერიძის ნამუშევრები

ადამიანი, რომელმაც ქართული სიტყვები “დახატა” – ბექა ბერიძის ნამუშევრები
access_time2019-03-23 12:00:27
ბექა ბერიძე 29 წლის გრაფიკული დიზაინერია, რომელმაც ტიპოგრაფიული ილუსტრაციების სერია შექმნა. პოსტერები იმითაა განსხვავებული, რომ აქ სხვადასხხვა სიტყვები, როგორიცაა: ყავა, ლუდი, თუ სიყვარული, ქართული ასოებითაა “დახატული”. ამ ნამუშევრები სერია მისი პირადი პროექტია. როგორ...

„ბიზნესის და სახელმწიფოს ურთიერთობის ანატომია შეიძლება რამდენიმე ადამიანმა იცის ჩემზე უკეთ“

„ბიზნესის და სახელმწიფოს ურთიერთობის ანატომია შეიძლება რამდენიმე ადამიანმა იცის ჩემზე უკეთ“
access_time2019-03-22 21:25:02
„ბიზნესის და სახელმწიფოს ურთიერთობის ანატომია შეიძლება რამდენიმე ადამიანმა იცის ჩემზე უკეთესად ამ...

აუდიტის სამსახური - საქართველოში 100 000 მოსახლეს 7 სოცმუშაკი ემსახურება, რაც მნიშვნელოვნად ჩამორჩება სხვა ქვეყნების პრაქტიკას

აუდიტის სამსახური - საქართველოში 100 000  მოსახლეს  7  სოცმუშაკი ემსახურება, რაც მნიშვნელოვნად  ჩამორჩება სხვა ქვეყნების პრაქტიკას
access_time2019-03-22 19:30:32
საქართველოში 100 ათას მოსახლეს 7 სოციალური მუშაკი ემსახურება, რაც მნიშვნელოვნად ჩამორჩება სხვა ქვეყნების პრაქტიკას, მაგალითად, სლოვენიაში 100 ათას მოსახლეზე გათვალისწინებულია 772 სოციალური მუშაკი,- ამის შესახებ სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის ანგარიშშია აღნიშნულია.   სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა შეისწავლა, რამდენად ეფექტურია ოჯახში ძალადობისგან დაცვისა და პრევენციის მექანიზმები. აუდიტის ანგარიში 2015 წლიდან 2018 წლის მესამე კვარტლის ჩათვლით პერიოდს...

New York Times-ის გენერალური დირექტორი გამომცემლობებს Apple-თან პარტნიორობის რისკებზე აფრთხილებს

New York Times-ის გენერალური დირექტორი გამომცემლობებს Apple-თან პარტნიორობის რისკებზე აფრთხილებს
access_time2019-03-22 21:00:46
Apple ახალ გასართობ და ფასიან ციფრული ახალი ამბების სისტემას ააქტიურებს. New York Times-მა და Washington Post-მა უარი თქვეს ამ პროექტში Apple-თან თანამშრომლობაზე. Apple New ყველა IPhone-სა და iPad-ზე წინასწარ იქნება დაინსტალირებული. The New York Times-ის გენერალური დირექტორი მარკ ტომპსონი სხვა გამომცემლობებს აფრთხილებს იმ რისკების შესახებ, რაც შეიძლება Apple-თან თანამშრომლობამ გამოიწვიოს. ტომპსონის განცხადებით პირველი რისკია ელექტრონული ჟურნალის...


მსგავსი სიახლეები

up