მარჯვენასაჭიანი მანქანების იმპორტიორები ხელისუფლებას რეგულაციების ერთი წლით გადავადებას სთხოვენ

მარჯვენასაჭიანი მანქანების იმპორტიორები ხელისუფლებას რეგულაციების ერთი წლით გადავადებას სთხოვენ

person access_time2016-01-22 09:45:40

იაპონური მეორადი ავტომანქანების იმპორტიორები მთავრობას მარჯვენასაჭიანი ავტომანქანების აკრძალვის ვადის გადადებას მინიმუმ 1 წლით სთხოვენ. როგორც „კომერსანტს" კომპანია beforward-ის დილერმა ნიკოლოზ არუშინოვმა განუცხადა, სხვა შემთხვევაში მათი ბიზნესი ძალიან დაზარალდება და შესაძლოა დაიხუროს კიდეც.

 

არუშინოვის განცხადებით, რეგულაციის ამოქმედების ვადის 1 ივნისამდე გადაწევა მხოლოდ მათთვის იქნება პოზიტიური, ვისაც მანქანის შეძენა სურს, იმპორტიორებისთვის კი ეს არანაირი დადებითი ეფექტის მომტანი არ იქნება. არუშინოვი აცხადებს, რომ 1 ივნისამდე ძალიან მოკლე პერიოდია და ამ ვადაში ბიზნესი გადაწყობას ვერ მოახერხებს.


მარჯვენასაჭიანი და საჭეგადატანილი მანქანების რეგისტრაცია, რომ შესაძლოა 2016 წლის 1 ივნისიდან აიკრძალოს, ამის შესახებ განცხადებას პარლამენტის იურიდიულ საკითხთა კომიტეტის თავმჯდომარე ვახტანგ ხმალაძე აკეთებს.


მისი განმარტებით, მთავრობისა და პარლამენტის წარმომადგენლები მარჯვენასაჭიანი ავტომობილების რეგისტრაციის აკრძალვაზე შეთანხმდნენ, თუმცა იმის გათვალისწინებით, რომ შესაძლოა ფიზიკურ პირებს, დილერებს იმპორტირების პროცესი დასრულებული არ ჰქონდეთ და მათ კანონის 1 მარტიდან ამოქმედებით ზიანი მიადგეთ, ამკრძალავი ნორმის ძალაში 1 ივნისიდან შესვლა იგეგმება.



საქართველოს პარლამენტმა ავტომობილებთან და საგზაო მოძრაობასთან დაკავშირებული საკანონმდებლო პაკეტის განხილვა გუშინ დაიწყო. პირველი საკომიტეტო სხდომა დარგობრივი ეკონომიკის და ეკონომიკური პოლიტიკის კომიტეტში გაიმართა. კომიტეტის თავმჯდომარის მოადგილე თემურ მაისურაძე „კომერსანტთან" აცხადებს, რომ 1 ივნისამდე ვადის გადაწევა რეალურია და ეს დიდი შეღავათი იქნება მათთვის, ვისაც მანქანის შეძენისთვის თანხა აქვს გადახდილი ან ახლა აწარმოებს მოლაპარაკებებს. მისი თქმით, არცერთ მათგანს ეს რეგულაცია არ შეეხება და ისინი მანქანის განბაჟებას უპრობლემოდ შეძლებენ.


დაზარალდება თუ არა ბიზნესი და აპირებს თუ არა პარლამენტი ავტოიმპორტიორების ინტერესების და მოთხოვნების გათვალისწინებას, მაისურაძე აცხადებს, რომ მათი ინტერესების გათვალისწინება ხდება იმ ნაწილში, რომ ისინი აღებულ ხელშეკრულებებს შეასრულებენ. სამომავლოდ, კი მოუწევთ მარცხენასაჭიანი ავტომობილების იმპორტზე გადასვლა.


„ან გადავიდნენ მარცხენასაჭიანების იმპორტზე, ან იმუშაონ მარჯვენასაჭიანი ავტომობილების რეექსპორტზე. აქ ორი არჩევანია, ან უნდა დაზარალდნენ ეს ადამიანები, ან სახელმწიფოს მოუწევს მარცხენა მიმართულებიდან მარჯვენაზე გადასვლა. მერე მარცხენასაჭიანი ავტომობილების მფლობელები დაზარალდებიან და ასე შემდეგ,"-აცხადებს მაისურაძე.


მისივე ინფორმაციით, მარჯვენასაჭიანი ავტომობილების აკრძალვაში დევს პოლიტიკური რისკები, რადგან ეს ამომრჩევლისთვის არაპოპულარული თემაა. თუმცა, ეს მაინც უნდა გაკეთდეს.

 

შეგახსენებთ, შინაგან საქმეთა სამინისტროს ინიციატივით, უსაფრთხოების ზომების გამკაცრებიდან გამომდინარე 2016 წლის მარტიდან მარჯვენასაჭიანი ავტომობილების რეგისტრაცია უნდა აკრძალულიყო.




რატომ ჭიანურდება ბათუმის ბულვარის გაგრძელების და ჭოროხზე ხიდის მშენებლობის საკითხი

რატომ ჭიანურდება ბათუმის ბულვარის გაგრძელების და ჭოროხზე ხიდის მშენებლობის საკითხი
access_time2020-02-17 19:00:13
საქართველოს მთავრობის დაკვეთით უნდა მომზადებულიყო კვლევა, რომელიც ბათუმის ბულვარის, სანაპიროზე გზის გაგრძელებას, ჭოროხზე ახალი ხიდის მშენებლობას და გონიოს ყოფილი პოლიგონის განვითარებას შეეხებოდა. შესაბამისი დაფინანსება ერთი წლის წინ მოძიებული იყო, თუმცა, მთავრობამ კვლევის ჩატარება მაინც ვერ უზრუნველყო. მთავრობა საჭირო თანხას ამ ეტაპზე ხელახლა ეძებს. „ბათუმელებმა“ აღნიშნულ საკითხზე ინფორმაციის მისაღებად, წერილობით, საქართველოს მთავრობას და რეგიონული...

DailyMail: სტალინის საბჭოთა რივიერა - წყალტუბოს შთამბეჭდავი აბანოები და სანატორიუმები

DailyMail: სტალინის საბჭოთა რივიერა -  წყალტუბოს შთამბეჭდავი აბანოები და სანატორიუმები
access_time2020-02-17 20:00:57
წყალტუბო, რომელიც ადრე ცნობილი იყო, როგორც საბჭოთა კავშირის რივიერა, დღეს ფოტოგრაფების საყვარელი ადგილია. ევროპელი ფოტოგრაფი ამოს ჩაპლი იანვარში 3 დღით ეწვია ამ ქალაქს, რომელზე დაყრდნობითაც ბრიტანულმა გამოცემა Dailymail-მა წყალტუბოს საბჭოთა ნაგებობებს ვრცელი ფოტორეპორტაჟი მიუძღვნა.    Radio Free Europe-ის  ფოტოგრაფის თქმით, კურორტი წყალტუბო საქართველოში ყველაზე გასაოცარი ადგილია  დიდი კრისტალური ჭაღებითა და...

დღის Top-10 საინტერესო ამბავი

დღის Top-10 საინტერესო ამბავი
access_time2020-02-17 21:30:17
დღის Top-10 საინტერესო ამბავი 1.გადახდის სისტემა, რომელიც “თაღლითობის” საშუალებას იძლევა სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის შემოსავლები შეისწავლა და მნიშვნელოვანი...

„ქართულ ოცნებას“ ქვეყანა არ უყვარს, თორემ მას ასე უდიერად არ მოექცეოდნენ“

„ქართულ ოცნებას“ ქვეყანა არ უყვარს, თორემ მას ასე უდიერად არ მოექცეოდნენ“
access_time2020-02-17 18:00:43
„საქართველოში ერთადერთი სფერო,რომელიც ვითარდებოდა იყო ტურიზმი. გასულ წელს კი სექტორი კრიზისში შევიდა. ამის მიზეზი კი „ქართული ოცნების“ არასწორი სტრატეგიაა.“- ამის შესახებ „ახალი საქართველოს“ ლიდერმა გიორგი ვაშაძემ რადიო „კომერსანტის“  გადაცემა „ცოდნა და წარმატება“ ნანა ტოხვაძესთან ერთად ისაუბრა. მისი თქმით, სფერო,რომელიც დამოუკიდებლად ვითარდებოდა, ჩამოშლის...

გიორგი ზედელაშვილის დედის კომპანიამ სახელმწიფო ბიუჯეტიდან 105 მილიონ ლარზე მეტი მიიღო

გიორგი ზედელაშვილის დედის კომპანიამ სახელმწიფო ბიუჯეტიდან 105 მილიონ ლარზე მეტი მიიღო
access_time2020-02-17 15:00:40
“საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველო” რეგულარულად ახორციელებს სახელმწიფო შესყიდვების მონიტორინგს. კვლევისას გამოიკვეთა, რომ სახელმწიფო უსაფრთხოებისა და კრიზისების მართვის საბჭოს მდივნის ყოფილი პირველი მოადგილის - გიორგი ზედელაშვილის დედის კომპანიას, შპს “საგზაო სამშენებლო-სარემონტო კომპანია სერპანტინს” დომინანტური პოზიცია უკავია ტენდერებსა და გამარტივებულ შესყიდვებში. “სერპანტინმა” მხოლოდ კახეთის რეგიონში განხორციელებული პროექტებისთვის სახელმწიფო ბიუჯეტიდან, 2013 წლიდან დღემდე,...


მსგავსი სიახლეები

up