„არ ვეძებდი მცირე და უმნიშვნელო კლუბებს, მინდოდა საუკეთესო. ქუთაისის „ტორპედო“ არაერთი თასის მფლობელი გახდა, ორი წლის წინ ასევე დიდი გამარჯვება მოიპოვა, შესაბამისად ჩავთვალე, რომ ეს საუკეთესო ვარიანტი იყო ჩემთვის“-ამის შესახებ „კომერსანტთან“ ექსკლუზიურ ინტერვიუში ქუთაისის „ტორპედოს“ ახალმა მფლობელმა,იტალიელმა ბიზნესმენმა ფაბიო მანინიმ ისაუბრა.
მისი განცხადებით, კლუბის შეძენისას მას უნდოდა აქცენტი ახალგაზრდა თაობაზე გაეკეთებინა და საამისოდ „ტორპედო“ საუკეთესო აღმოჩნდა. „როდესაც შეთანხმებას ხელი მოვაწერე, გადავწყვიტე ერთი პუნქტის ჩამატება კონტრაქტში, რომელიც მავალდებულებს, რომ ყოველწლიურად მინიმუმ 400 ახალგაზრდა ქართველ ფეხბურთელს შევუწყო ხელი წარმატებაში“-აცხადებს მანინი.
კითხვაზე, გამომდინარე იქიდან, რომ საქართველოში ფეხბურთის მატჩების ბილეთების გაყიდვითა და ვიდეო-ტრანსლაციებით საკმაოდ რთულია კლუბისგან მოგების მიღება, საინტერესოა რაზე აპირებს აქცენტის გაკეთებას, რათა კლუბის საჭიროებებზე დახარჯული თანხებიდან მოგება მიიღოს, მანინი აღნიშნავს:
„აბსოლუტურად გეთანხმებით, ძალიან რთული კი არა შეუძლებელიც კია ფეხბურთისგან რეალური მოგების ნახვა. თუ გყავს სერიოზული სპონსორი, მაშინ შეიძლება დანაკარგის ამოღება, მაგრამ ეს ძალიან რთულია. ახალგაზრდა მოთამაშეების გაყიდვითაც ვერ იღებ შესაბამის მოგებას. ამ მხრივ, საქართველოში განსაკუთრებით რთულია სიტუაცია. ჩვენ გვყავს საქართველოს ბაზრით დაინტერესებული სპონსორი, ვისთან ერთადაც გვინდა საერთაშორისო ბრენდის სახით განვითარდეთ. მეორე საშუალება არის უძრავი ქონება - ყველა კლუბი მსოფლიოს მასშტაბით ავითარებს ტრენინგ-ცენტრებს, სასტუმროებს, აუზებს, სპორტულ დარბაზებს, მაღაზიებს - ეს არის შემოსავლის წყაროები. ქუთაისში არსებული მიწის გამოყენება გვინდა, ეს იქნება ტრენინგ ცენტრები და არა მხოლოდ ფეხბურთთან დაკავშირებული აქტივობები, თუმცა იქნება ბრენდი „ტორპედო ქუთაისი“. სხვა გზას ვერ ვხედავ , გარდა დანაკარგისა.
ქუთაისის „ტორპედოს“ დიდი ისტორია აქვს, ეს ყველაფრისთვის კარგი იქნება. ეს არის მთავარი კლუბის განსავითარებლად. ჩვენ გვინდა სასტუმროს აშენება ამ სახელით, როგორც იცით ინგლისში არის ასეთი ტენდენცია და ზოგადად მთელი ევროპა ამ კუთხით ვითარდება“-აცხადებს მანინი.
კლუბთან დაკავშირებულ გეგმებზე, „ტორპედოს“ საერთაშორისო ბრენდად ქცევის პერსპექტივებზე, საქართველოს ბიზნეს-გარემოსა იტალიელებსა და ქართველებს შორის მსგავსებაზე ბიზნესმენთან ექსკლუზიურ ინტერვიუს „კომერსანტი“ მოგვიანებით შემოგთავაზებთ.
მარიამ მორგოშია