მაკდონალდსის კორპორაცია (MCD.N) თავის რუსულ ბიზნესს მის ამჟამინდელ ლიცენზიატს ალექსანდრე გოვორს მიჰყიდის და რესტორნები ახალი ბრენდის ქვეშ იმუშავებენ, რაც ქვეყანაში მაკდონალდსის ყოფნას დაასრულებს. — ამის შესახებ ფინორმაციას Rueters ავრცელებს.
მსოფლიოში უმსხვილესი ბურგერების ქსელი რუსეთში 850 რესტორნის დაახლოებით 84%-ს ფლობს და გახდა ერთ-ერთი ყველაზე დიდი გლობალური ბრენდი, რომელმაც ქვეყანა ამ კვირის დასაწყისში დატოვა და განაცხადა, რომ თავის სავაჭრო ნიშანს შეინარჩუნებს.
გოვორი, რომელიც ს მისი ფირმის GiD LLC-ის მეშვეობით ფრენჩაიზის ოპერაციას მართავს 2015 წლიდან მაკდონალდსის ლიცენზიატი იყო და ბურგერების ქსელს ციმბირში გაფართოებაში დაეხმარა , სადაც ის 25 რესტორანს მართავს.
McDonald's-მა და GiD-მა გარიგების ფინანსური პირობების გამხელაზე უარი განაცხადეს . ბურგერების ქსელმა განაცხადა, რომ გაყიდვის შემდეგ უნაღდო 1,4 მილიარდ დოლარამდე გადასახადი დასჭირდებოდა.
Govor-თან გარიგება ითვალისწინებს თანამშრომლების შენარჩუნებას მინიმუმ ორი წლის განმავლობაში ექვივალენტური პირობებით, თქვა მაკდონალდსმა ხუთშაბათს.
ის 45 რეგიონში კორპორაციულ თანამშრომლებს ხელფასებს გადაუხდის გაყიდვის დახურვამდე, რაც უახლოეს კვირებშია მოსალოდნელი.
რუსეთის მრეწველობისა და ვაჭრობის მინისტრმა დენის მანტუროვმა განაცხადა, რომ შეთანხმება გრძელი და რთული მოლაპარაკების პროცესის შედეგია და მთავრობა გუორს ყველა საჭირო დახმარებას გაუწევს ოპერაციების დასაწყებად.
იმავე დღეს, ადგილობრივი მედიის ანგარიშში ნათქვამია, რომ აშშ-ის სწრაფი კვების ქსელის ერთ-ერთი უმსხვილესი ფრენჩაიზის ოპერატორი რუსეთში, SPP, პოტენციური მყიდველი იყო. მისი მფლობელი კაირატ ბორანბაევი მართავს მაკდონალდსის ფრენჩაიზს ყაზახეთსა და ბელორუსში.
მაკდონალდსმა რუსეთში თავისი რესტორნების დახურვა მარტში გადაწყვიტა, მათ შორის იყო პუშკინის მოედანზე, მოსკოვის ცენტრში არსებული მაკონალდსი, რომელი საბჭოთა კავშირის მომაკვდავ ჭურჭელში აყვავებული ამერიკული კაპიტალიზმის სიმბოლოდ მიიჩნეოდა.
რამდენიმე სხვა დასავლური ბრენდი, მათ შორის Imperial Brands (IMB.L) და Shell (SHEL.L), ასევე შეთანხმდნენ გაყიდონ თავიანთი რუსული აქტივები ან ისინი ადგილობრივ მენეჯერებს გადასცენ .