ჩინეთის ბაზარზე Covid-19-ით და რუსეთის უკრაინაში შეჭრის შედეგად გამოწვეულმა შეფერხების მიუხედავად მსოფლიოს უდიდესმა ძვირადღირებულმა ჯგუფმა LVMH პირველ კვარტალში გაყიდვების მოსალოდნელზე ძლიერი ზრდა აჩვენა - ამის შესახებ იფნორმაციას Financial Times ავრცელებს.
მისი უმსხვილესი ბრენდების Louis Vuitton-სა და Dior-ის უზარმაზარი გაყიდვების დახმარებით, კომპანიის პირველი კვარტლის გაყიდვებმა 18 მილიარდ ევრო შეადგინა. მიუხედავად იმისა, რომ ანალიტიკოსები 17% იან ზრდას ელოდნენ კომპანიამ მათ მოლოდინს გადააჭარბა და 23% - იანი ზრდა აჩვენა.
კომპანიის მოდისა და ტყავის ნაწარმის განყოფილებამ კვარტალში რეკორდული 30% - იანი ზრდა აჩვენა. ყველაზე სუსტი შედეგი კი ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების ბიზნესში დაფიქსირდა, სადაც მიწოდების შეზღუდვის გამო Moët შამპანურის და ჰენესის კონიაკის გაყიდვები მხოლოდ 2 პროცენტით გაიზარდა.