Georgia Capital-ს ლუდის ბიზნესის, Global Beer Georgia-ს (GBG) წმინდა შემოსავალი, დისტრიბუციის ჩათვლით, 6.4% -ით შემცირდა და 1Q21-ში 14.5 მლნ ლარი შეადგინა.
ლუდის გაყიდვები (ჰექტარლიტრში) 7.2% -ით შემცირდა, რაც ასახავს შემცირებულ ადგილობრივ მოთხოვნას COVID-19 შეზღუდვის გამო.
ლარში საშუალო ფასი ერთ ლიტრზე 1Q21 წელს 12.1% -ით გაიზარდა (y.y).
1Q21 - ში გაუმჯობესებული მთლიანი მოგების მარჟის და ხარჯების დაზოგვის ინიციატივებით განპირობებული, EBITDA– ს უარყოფითი მაჩვენებელი 1.1 მლნ-ზე დაფიქსირდა, 0.7 მლნ ლარით მეტი ვიდრე 1Q20-ში.
2020 -ში Georgia Capital-მა Global Beer Georgia-ს 5 მლნ ლარი გამოუყო სასმელებისთვის ლუდის ბიზნესის საბრუნავი საჭიროებების დასაფინანსებლად.
GCAP-ის ლუდის ბიზნესი აწარმოებს ლუდსა და ლიმონათს და აქვს Heineken– ის ათწლიან ექსკლუზიურ ლიცენზია Heineken– ის ლუდის ბრენდების წარმოებისა და გაყიდვის საქართველოში.
2020 წელს GBG-ს ლუდის ბიზნესში ბაზრის 22.1% ეჭირა.
ჯგუფის ბრენდებში შედის Heineken, ICY (მისი წამყვანი ლუდის ბრენდი), Black Lion (რომელიც ჯგუფმა 2018 წელს შეიძინა), ყაზბეგი (რომელიც შეიძინა 2019 წელს), ლუდი Amstel და Krusovice (რისთვისაც ჯგუფმა 2019 წელს შეიძინა ლიცენზია) და Kayaki (ჯგუფის მსუბუქი ლუდის ბრენდი).
GCAP-ის განცხადებით, 2019 წლის მეორე ნახევრიდან ლუდის ბიზნესმა განაახლა თავისი ბრენდები და გააუმჯობესა პროდუქციის ასორტიმენტი, რაც ჯგუფს დაეხმარა ლუდის ბაზარზე თავისი წილის გაზრდაში და ბიზნესს მისცა პოზიტიური EBITDA -ს მიღწევის საშუალება 2020 წელს.
2020 წელს ჯგუფმა ასევე დაიწყო ლუდისა და ლიმონათის ბრენდების ექსპორტი საერთაშორისო ბაზრებზე.
gbc.ge