ლუდი “კორონა” VS კორონავირუსი

ლუდი “კორონა” VS კორონავირუსი

access_time2020-02-29 14:30:25

ლუდი “კორონა” არც ისე სახარბიელო მდგომარეობაშია. ამავე სახელწოდების ვირუსმა, რომელიც მსოფლიოში მძვინვარებს და საყოველთაო ისტერიის საგანია, ბრენდის მიმართ გაურკვევლობა გააჩინა. ჩვენ უკვე გიამბეთ, როგორ ეძებდნენ საძიებო სისტემებში “ლუდის ვირუსს” – რატომღაც, ბევრმა შეცდომით მიიჩნია, რომ კორონავირუსით დაავადების მიზეზები სწორედ ლუდშია.


ბოლო რამდენიმე კვირის განმავლობაში, მდგომარეობა ბევრად შეიცვალა და გლობალური ვირუსული ისტერია ლუდ Corona-ს გაყიდვებსაც დაეტყო. კომპანია AB InBev-მა, რომელიც ლუდ “კორონას” ამზადებს, განაცხადა, რომ ჩინეთის ბაზარზე $170 მლნ დოლარიანი ზარალი ნახა. Budweiser-ის, Corona-სა და Stella Artois-ის შემქმნელმა კომპანიამ განაცხადა, რომ ვირუსის გამო ჩინეთში მათ ლუდზე მოთხოვნა მნიშვნელოვნად დაეცა. ეს შედეგი, განსაკუთრებით, ჩინური ახალი წლის პერიოდის დროს გამოჩნდა. AB InBev-ის თქმით, კორონავირუსის გამო, კომპანია, სავარაუდოდ, მოგებას 10%-მდე იზარალებს, წლის პირველ კვარტალში.


CNN-ის ცნობით, 5W Public Relations-ის გამოკითხვა, რომელშიც ლუდის 737 მოყვარული მონაწილეობდა, გვიჩვენებს შემდეგს: ამერიკელთა 38% ამბობს, რომ არავითარ შემთხვევაში არ იყიდდა ლუდ “კორონას”, სხვა 16% კი, აღნიშნავს, რომ ლუდ “კორონას” საჯარო შეკრების ადგილებში არ შეუკვეთავდა.


ანალიტიკურმა კომპანიამ YouGov, რომელიც ამერიკელი მოქალაქეების მოსაზრებას იკვლევს, განაცხადა, რომ 2020 წლიდან, ლუდ კორონას შესახებ, დადებითი მოსაზრებების მაჩვენებელი 75-დან 51-ზე ჩამოვიდა.



ამ ყველაფრის ფონზე, ჩნდება კითხვა, რას მოიმოქმედებს ბრენდი?


როგორც CNN Business იუწყება, “კორონა” არ აპირებს მის სარეკლამო ტაქტიკაში ცვლილების შეტანას, ვირუსთან სახელდებითი თანხვედრის მიუხედავად. Constellation-ის თქმით, უნდა გავიაზროთ, რომ ვირუსსა და ლუდის ბრენდს არაფერი აქვთ საერთო. მეტიც, “კორონამ” სიახლეების შესახებ დააანონსა და მისი წარმომადგენლის, მეგი ბოუმანის თქმით, ბრენდი მიჰყვება იმ საკომუნიკაციო სტრატეგიას, რაც ბოლო 30 წლის განმავლობაში ჰქონდა: “ჩვენ თანავუგრძნობთ მათ, ვისაც ეს ვირუსი შეეხო. სიტუაციაზე დაკვირვებას განვაგრძობთ და ვცდილობთ დავრწმუნდეთ, ჩვენს მომხმარებლებს ესმით, რომ ჩვენს ლუდსა და ვირუსს შორის არაფერია საერთო.


კომპანია Constellation-მა, რომლის შემადგენლობაშიც შედის Corona Extra, Modelo Especial და Svedka Vodka, აცხადებს, რომ გასულ თვეში $40 მლნ-ზე მეტის დახარჯვას აპირებდა მარკეტინგის მიმართულებით, რაც ოთხი ახალი არომატის პოპულარიზაციას ისახავდა მიზნად. ჯერ უცნობია, ამ ბიუჯეტს ნამდვილად დახარჯავენ თუ არა კომუნიაციაზე, მით უმეტეს იმ ფონზე, როცა კორონავირუსის გარშემო ატეხილმა აჟიოტაჟმა, კომპანიის აქციების ფასი 6%-ით შეამცირა. ასეა თუ ისე, Twitter-ზე ლუდ Corona Hard Seltzer-ის ტიზერი მაინც გამოჩნდა, რასაც სოციალურ მედიაში უარყოფითი გამოხმაურება მოყვა.


მაინც, როგორ უნდა მოიქცეს ბრენდი? განაგრძოს ვირუსის დაიგნორება და ძველებურად შეუდგეს რეკლამირებას თუ ღიად უნდა ისაუბროს, რომ “კორონა” და კორონავირუსი სრულიად სხვადასხვა რამაა ან ანტიკრიზისულ კომუნიკაციას მიმართოს? დაწერეთ თქვენი მოსაზრებები კომენტარებში.


წყარო: marketer.ge




მაია ცქიტიშვილი - ახალ შეზღუდვებთან დაკავშირებით კონკრეტული გადაწყვეტილებები ჯერ მიღებული არ გვაქვს

მაია ცქიტიშვილი - ახალ შეზღუდვებთან დაკავშირებით კონკრეტული გადაწყვეტილებები ჯერ მიღებული არ გვაქვს
access_time2020-11-24 13:00:41
დღეის მდგომარეობით, ჩვენ კონკრეტული გადაწყვეტილებები შეზღუდვებთან დაკავშირებით არ გვაქვს მიღებული, – ამის შესახებ ვიცე-პრემიერმა, მაია ცქიტიშვილმა საკოორდინაციო საბჭოს სხდომის დასრულების შემდეგ განაცხადა. „როგორც მედიასაშუალებებით, ასევე მოსახლეობაში ვრცელდებოდა არასწორი ინფორმაცია, თითქოს გუშინაც, დღესაც, ჩვენ მივიღებდით გადაწყვეტილებას სისტემური ლოკდაუნების შესახებ. მინდა ვთქვა, რომ ასეთი ტიპის გადაწყვეტილება ამ ეტაპზე არ არის მიღებული. გარდა ამისა, ეს გადაწყვეტილება...

„ყოველი პაციენტის მკურნალობა კლინიკაში 250 ლარი, სასტუმროებში კი დაახლოებით 300 ლარი ჯდება“

„ყოველი პაციენტის მკურნალობა კლინიკაში 250 ლარი, სასტუმროებში კი დაახლოებით 300 ლარი ჯდება“
access_time2020-11-24 13:40:32
„ისეთ კრიტიკულ ზღვარს მივაღწიეთ, რომ თუ არ შევზღუდავთ წერტილოვნად, შეიძლება ეს მდგომარეობა ანუ ჯამურად „ლოკდაუნი“, ბუნებრივად დაგვიდგეს“. ამის შესახებ, რადიო „პალიტრასა“ და „პალიტრანიუსის“ გადაცემაში „საქმე“ თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ანალიზისა და პროგნოზირების ცენტრის ხელმძღვანელმა ვახტანგ ჭარაიამ განაცხადა. „ამ ეტაპზე აუცილებელია, გარკვეული რეგულაციების ამოქმედება, რომელიც შეზღუდავს ეკონომიკურ აქტივობას, იმიტომ, რომ დღევანდელი სტატისტიკით...

საქართველოს ბიზნეს ასოციაცია ეხმაურება შემოსავლების სამსახურის მიერ ქვეყანაში აღურიცხავი საწვავის შემოტანის აღკვეთის კუთხით გატარებულ ღონისძიებებს

საქართველოს ბიზნეს ასოციაცია ეხმაურება შემოსავლების სამსახურის მიერ ქვეყანაში აღურიცხავი საწვავის შემოტანის აღკვეთის კუთხით გატარებულ ღონისძიებებს
access_time2020-11-24 10:55:45
ბოლო პერიოდში, სახელმწიფოსა და ბიზნესის კონსტრუქციული თანამშრომლობის შედეგად, ნავთობპროდუქტებისა და გაზის იმპორტისა და დისტრიბუციის სექტორთან დაკავშირებულ რიგ საკანონმდებლო აქტებში შევიდა ცვლილებები, რომელთაც პოზიტიური გავლენა იქონიეს როგორც ინდუსტრიაზე, ასევე ამ სექტორიდან სახელმწიფო ბიუჯეტში აკუმულირებული თანხების დინამიკაზე. საქართველოს ბიზნეს ასოციაცია მიესალმება შემოსავლების სამსახურის მიერ აღურიცხავი საწვავის შემოტანის აღკვეთის კუთხით განხორციელებულ ღონისძიებებს. ჩვენს...

სილქფესტი ერთ აქციაში სამ რჩეულ პაკეტს სთავაზობს მომხმარებელს

სილქფესტი ერთ აქციაში სამ რჩეულ პაკეტს სთავაზობს მომხმარებელს
access_time2020-11-24 09:55:58
24 ნოემბერს, სილქფესტის აქციით მომხმარებელი 30 დღით ჩაირთავს: 2 GB + 100 ლოკალური წუთი - 5 ლარად 700 ლოკალურ წუთს - 9 ლარად 40 GB უსწრაფეს ინტერნეტს - 18 ლარად პაკეტების გააქტიურება შესაძლებელია კომბინაციით *202# - ერთად და ცალ-ცალკე. აქცია ხელმისაწვდომია ფიზიკური და იურიდიული პირი აბონენტებისათვის. ერთზე მეტი პაკეტის შეძენის შემთხვევაში თითოეულს...

ფიზიკური პირების დაკრედიტებიდან „საქართველოს ბანკმა“ „თიბისისთან“ შედარებით 45 მილიონ ლარზე მეტი შემოსავალი მიიღო

ფიზიკური პირების დაკრედიტებიდან „საქართველოს ბანკმა“ „თიბისისთან“ შედარებით 45 მილიონ ლარზე მეტი შემოსავალი მიიღო
access_time2020-11-24 12:00:57
კომერციული ბანკების ფინანსური ანგარიშგებების 2020 წლის III კვარტლის მონაცემების მიხედვით, მათ სასესხო პორტფელში უდიდესი წილით ფიზიკურ პირებზე გაცემული სესხები გამოირჩევა, ამ სესხებზე მიღებული პროცენტები კი ბანკების შემოსავლის ძირითადი წყაროა. საქართველოს ბანკი „საქართველოს ბანკის“ საპროცენტო შემოსავლები სესხებიდან 2020 წლის მესამე კვარტლის მონაცემებით 873,767,422 ლარს შეადგენს. საპროცენტო შემოსავლებში ყველაზე...


მსგავსი სიახლეები

up