ლევან ახვლედიანი - საარბიტრაჟო დავისგან თავის ასარიდებლად მთავრობა არანაირ ნაბიჯს არ დგამს

ლევან ახვლედიანი - საარბიტრაჟო დავისგან თავის ასარიდებლად მთავრობა არანაირ ნაბიჯს არ დგამს

access_time2020-02-13 20:10:02

ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის პროექტთან დაკავშირებით საქართველოს მთავრობასთან მოლაპარაკებების დამატებითი მცდელობა გვექნება, მაგრამ ორი თვის გასვლის შემდეგ, სავარაუდოდ, მოგვიწევს საარბიტრაჟო სასამართლო დავაში შესვლა, – ამის შესახებ „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის“ ხელმძღვანელმა, ლევან ახვლედიანმა განაცხადა.



მისი თქმით, მთავრობა არანაირ ნაბიჯს არ დგამს საარბიტრაჟო დავისგან თავის ასარიდებლად.



„სხვადასხვა მხარეების, მათ შორის ჩვენი პარტნიორების დეზინფორმირების მცდელობები იყო, რომ ჩვენ არ ვემზადებით და არ ვაპირებთ სასამართლო დავას. მინდა, ვთქვა, რომ სამწუხაროდ, მთავრობა არ დგამს არანაირ ნაბიჯს, საარბიტრაჟო დავას თავი აარიდოს. რა თქმა უნდა, ჩვენი მხრიდან მოლაპარაკების დამატებითი მცდელობები იქნება, მაგრამ ორი თვის გასვლის შემდეგ, ალბათ ჩვენ მოგვიწევს სასამართლო დავაში შესვლა. ეს არის კომერციული საარბიტრაჟო დავა, სადაც ძირითადად ფინანსური მოთხოვნების დაყენება ხდება ხოლმე, ჯერ ვერ გეტყვით ზუსტ თანხას, რა იქნება ჩვენი მხრიდან მოთხოვნილი. იურიდიული ფირმა ზარალს ითვლის და როგორც კი გვექნება, შეგატყობინებთ. ასევე მოვითხოვთ, რომ აღადგინოს ხელშეკრულება მთავრობამ და შეასრულოს პირობები, რაც არის საჭირო, რომ შევძლოთ პროექტის წარმატებით განხორციელება. ეს ორი ძირითადი მოთხოვნა იქნება“, – განაცხადა ლევან ახვლედიანმა.



რაც შეეხება ფოთის პორტს და მისი გაფართოების შესახებ „ეიპიემ ტერმინალს ფოთის“ გეგმებს, „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის“ დირექტორი აცხადებს, რომ საქართველოს არ სჭირდება ორი ღრმაწყლოვანი პორტი და ღრმაწყლოვანი პორტის შექმნა მხოლოდ ანაკლიაში არის შესაძლებელი.




„მინდა, სრული თავდაჯერებით გითხრათ, რომ საქართველოს ორი ღრმაწყლოვანი პორტი არ სჭირდება. რაც შეეხება „ეი პი ემ ტერმინალსის” განცხადებას მათ გეგმებთან დაკავშირებით, რაც დააანონსეს, ეს არის დაახლოებით 150 000 დამატებითი საკონტეინერო გამტარუნარიანობა პირველი ფაზის ფარგლებში. ეს ვერ დააკმაყოფილებს ამბიციას, რაც საქართველოს აქვს, რომ გახდეს სატრანზიტო და ლოჯისტიკური ჰაბი. ჩვენ გვჭირდება გაცილებით უფრო დიდი ინფრასტრუქტურა. ანაკლია არის კონსტიტუციით გამყარებული პროექტი და ასეთი მასშტაბის შექმნა სხვაგან, მათ შორის ფოთშიც არ არის შესაძლებელი. აქედან გამომდინარე, ანაკლია არის ერთადერთი ადგილი, სადაც ღრმაწყლოვანი პორტის აშენება შეიძლება. თუ მთავრობა გასცემს ნებართვას „ეი პი ემ ტერმინალსზე“, ეს ნიშნავს პრაქტიკულად, რომ ანაკლიის პორტი საბოლოოდ დასამარდება. თუ ასე მოხდა, არ არის გამორიცხული, რომ საქართველო საერთოდ ღრმაწყლოვანი პორტის გარეშე დარჩეს“, – განაცხადა „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის“ დირექტორმა, ლევან ახვლედიანმა.



„ანაკლიის განვითარების“ კონსორციუმმა“ გუშინ განაცხადა, რომ მზად არის, მიმართოს საერთაშორისო არბიტრაჟს ჟენევაში, ასევე საქართველოს მთავრობის წინააღმდეგ პროცესს კონსორციუმის საერთაშორისო ინვესტორებიც დაიწყებენ.



2020 წლის 11 თებერვალს, „ეიპიემ ტერმინალს ფოთმა“ ფოთში ახალი, ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის მშენებლობისათვის, მიწათსარგებლობის ნებართვის მისაღებად ტექნიკური და სამშენებლო ზედამხედველობის სააგენტოს მიმართა, რაც სამშენებლო ნებართვის მიღების ოფიციალური სამსაფეხურიანი პროცედურის საწყის ეტაპს წარმოადგენს.



1tv.ge






ათასობით ბიზნესი გაკოტრების პირასაა და ამაზე მეტი ადამიანი სამსახურის გარეშე-მაია სიდამონიძე

ათასობით ბიზნესი გაკოტრების პირასაა და ამაზე მეტი ადამიანი სამსახურის გარეშე-მაია სიდამონიძე
access_time2020-07-02 15:00:35
“ათასობით ბიზნესი გაკოტრების პირასაა და ამაზე მეტი ადამიანი სამსახურის გარეშე,”- ამის შესახებ, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ყოფილი ხელმძღვანელი მაია სიდამონიძე „ფეისბუქის“ პირად გვერდზე, „ვიზეარის“ მიერ გავრცელებულ განცხადებასთან დაკავშირებით წერს. „კომერსანტი“  მაია სიდამონიძის ფეისბუქ პოსტს უცვლელად გთავაზობთ:  „ქვეყნებმა, რომლებმაც გახსნეს საზღვრები ნაკლებად ადარდებთ საკუთარი მოსახლეობის ჯანმრთელობა და...

BAG-მა საქართველოს ეკონომიკის სამინისტრომ და სააგენტომ „აწარმოე საქართველოში“ პოსტ-კოვიდ ჭრილში პირდაპირი უცხოური ინვესტიციების მოზიდვის სტრატეგია და განახლებული პროგრამები განიხილეს

BAG-მა საქართველოს ეკონომიკის სამინისტრომ და სააგენტომ „აწარმოე საქართველოში“ პოსტ-კოვიდ ჭრილში პირდაპირი უცხოური ინვესტიციების მოზიდვის სტრატეგია და განახლებული პროგრამები განიხილეს
access_time2020-07-02 12:30:07
საქართველოს ბიზნეს ასოციაციამ (BAG), საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრომ და სააგენტომ „აწარმოე საქართველოში“ პოსტ-კოვიდ ჭრილში პირდაპირი უცხოური ინვესტიციების მოზიდვის სტრატეგია და განახლებული პროგრამები განიხილეს. შეხვედრას ესწრებოდნენ ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე, ირაკლი ნადარეიშვილი და სააგენტოს დირექტორი, მიხეილ ხიდურელი. შეხვედრის ფარგლებში, მიხეილ ხიდურელმა ბიზნეს ასოციაციის წევრებს განახლებული პროგრამები გააცნო,...

პროკრედიტ ბანკმა საკუთარი მზის ელექტროსადგური წარადგინა

პროკრედიტ ბანკმა  საკუთარი მზის ელექტროსადგური წარადგინა
access_time2020-07-02 10:40:14
პროკრედიტ ბანკმა მორიგი ინოვაციური მწვანე პროექტი დანერგა. თბილისის ცენტრში, ალექსანდრე ყაზბეგის #21, ბანკის სათაო ოფისის სახურავზე 500 კვ.მ ტერიტორიაზე განთავსებულმა მზის პანელებმა ელექტროენერგიის გამომუშავება უკვე დაიწყო.  განხორციელებული მწვანე ინვესტიციის შედეგად, დაგეგმილია წლიურად 130,000კვტ.სთ. სუფთა ენერგიის გამომუშავება, რითაც ბანკი მოხმარებული სრული ენერგიის 12%-ის ალერნატიულით  ჩანაცვლებას მოახდენს.   პროექტის ფარგლებში,...

წილების გარშემო 12 წლიანი დავა ჩემი ოჯახის გამარჯვებით დასრულდა - მაკა ასათიანი

წილების გარშემო 12 წლიანი დავა ჩემი ოჯახის გამარჯვებით დასრულდა - მაკა ასათიანი
access_time2020-07-02 10:25:38
„საქართველოში მერსედეს ბენცის წარმომადგენლობის“ წილების გარშემო მიმდინარე 12 წლიანი პროცესი უზენაეს სასამართლოში მაკა ასათიანის და მისი ოჯახის გამარჯვებით დასრულდა. ამასთან დაკავშირებით, მაკა ასათიანი განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „კომერსანტი“ უცვლელად გთავაზობთ: „საქართველოში მერსედეს ბენცის წარმომადგენლობის“ წილების გარშემო მიმდინარე 12 წლიანი პროცესი უზენაეს სასამართლოში ჩემი და ჩემი ოჯახის გამარჯვებით დასრულდა. ვფიქრობ, ეს მრავალწლიანი დავა...

Wizzair-ი ქუთაისის გარდა სხვა ბაზის გახსნისთვის მზადყოფნას გამოთქვამს

Wizzair-ი ქუთაისის გარდა სხვა ბაზის გახსნისთვის მზადყოფნას გამოთქვამს
access_time2020-07-01 16:45:56
უნგრული დაბალბიუჯეტური კომპანია Wizzair-ი ქუთაისის ბაზის მუშაობას დროებით აჩერებს - ამის შესახებ ინფორმაცია ცოტა ხნის წინ პრესკონფერენციაზე Wizz Air-ის კომუნიკაციების ხელმღვანელმა ანდრაშ რადომ დაადასტურა. მანვე აღნიშნა, რომ ბაზის აღდგენის თარიღი ჯერჯერობით უცნობია. „ჩვენ დროებით შევწყვიტეთ ქუთაისის ბაზის ფუნქციონირება, ჩვენ არ ვაუქმებთ ქუთაისის ბაზას. ამ დროისთვის სამომავლო გეგმების დაკონკრეტება რთული იქნება.  შევხედავთ გლობალურ სიტუაციას და ამის მერე მივიღებთ...


მსგავსი სიახლეები

up