Le Figaro: კორონაკრიზისი - სოფლის რევანში ქალაქზე

Le Figaro: კორონაკრიზისი - სოფლის რევანში ქალაქზე

access_time2020-05-23 16:00:56

 

კორონაკრიზისი, ჩვენს საზოგადოებებს დიდი დარტყმა მიაყენა, ასევე  ის კაცობრიობის განვითარების არსებული მოდელის სანიტარულ, ეკონომიკურ და დემოგრაფიულ გავლენაზე ბევრ კითხვებს ბადებს.

 

ყოველდღიურად, ის ჩვენს სისუსტეებს და დამოკიდებულებებს სულ უფრო და უფრო ავლენს.

 

კრიზისმა ადამიანური, სამრეწველო, ტექნიკური, და ფინანსური მობილურობის თემების ირგვლივ დისკუსიების გაღრმავებას ხელი შეუწყო.

 

საფრანგეთში კარანტინმა ძალიან პროგრესული და ამავე დროს აგრარული ქვეყნის აქამდე წარმოუდგენელი იდეა შექმნა.

 

ის, რასაც ჩვენ დღეს ვხედავთ - არის სოფლის რევანში.

 

ილუზია, თითქოს ადამიანების და მთლიანად საზოგადოების განვითარება მხოლოდ ქალაქებშია შესაძლებელი - იმსხვრევა. პანდემიის წყალობით ბევრი დაფიქრდა - სად ჯობია იცხოვრო  - დიდ ქალაქში თუ სოფელში?

 

ქალაქების უპირობო პრიორიტეტი შესაძლოა გადაიხედოს.

 

მოდით, პირდაპირ ვთქვათ - ქალაქებში ცხოვრება ძალიან გაძვირდება -ეს კვებას, უძრავ ქონებას, სოციალურ, კულტურულ, საგანმანათლებლო, და პროფესიულ ცხოვრებას ეხება. თანაც, როგორც უკვე დავინახეთ, ჩვენი პროფესიული პირობები, და ასევე ინდივიდუალური და კოლექტიური უფლებები, შესაძლოა ღრმად შეიცვალოს.

 

პარიზში ბინის ყიდვაზე ხვალ-ზეგ ფიქრს - ვინ შეძლებს?

 

საბოლოო ჯამში, კარანტინი - ეს ქალაქური მოვლენაა, და ის სწორედ ქალაქისთვის დამახასიათებელ აქტიურობას ამცირებს. ის უსარგებლოა სოფლებში, სადაც ცხოვრების ტემპი და წესი სულ სხვანაირია.

 

საფრანგეთის სტრატეგიული პრიორიტეტი არა მხოლოდ ინდუსტრიალიზაცია, ტექნოლოგიური, ციფრული, და ენერგეტიკული სუვერენიტეტი, არამედ სოფლის ცხოვრების განვითარებაც უნდა გახდეს.

 

 

ბლოკების ახალ ცივ ომში, სადაც ჩვენს წინაამღდეგ დღეს უკვე ჩინეთი, შესაძლოა ხვალ იყოს ინდოეთი, და რა თქმა უნდა რუსეთი, ერთიანი ფრონტით გამოდიან, ევროპის ორიენტაცია სოფელზე შესაძლოა დიდი ძალა გახდეს.

 

ევროპის უზარმაზარი სასურსათო მემკვიდრეობა მთელი მსოფლიოსთვის სარგებელის მომტანი, განსაკუთრებით კორონაკრიზისის შემდგომ ეპოქაში  უნდა გახდეს.

ეს პროდუქტები არა მხოლოდ შემოსავლების და სამუშაო ადგილების წყაროს, არამედ კულტურულ ფასეულობასაც წარმოადგენენ.


თეგები:
Le Figaro



აჭარაში 70-მილიონიანი საინვესტიციო პროექტის განხორციელება დაიწყო

აჭარაში 70-მილიონიანი საინვესტიციო პროექტის განხორციელება დაიწყო
access_time2020-05-31 21:25:00
აჭარაში ახალი, 70-მილიონიანი საინვესტიციო პროექტის განხორციელება დაიწყო. ციხისძირში დეველოპერული კომპანია...

6 779 განაცხადი 4 თვეში - რას ედავება მომხმარებელი კომერციულ ბანკებს

6 779 განაცხადი 4 თვეში - რას ედავება მომხმარებელი კომერციულ ბანკებს
access_time2020-05-31 20:00:50
2020 წლის 4 თვეში საქართველოს ეროვნ ბანკში მომხმარებელთა მხრიდან კომერციული ბანკების წინააღმდეგ 6 779 საჩივარი დაფიქსირდა, რაც დაახლოებით 200%-ით მეტია წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარების. 2019 წლის 4 თვეში ეროვნულ ბანკში შესული საჩივრების ოდენობა 2 262-ს...

ხვალიდან ღია სივრცის მქონე საზოგადოებრივი კვების ობიექტები იხსნება - რა პირობების დაცვა იქნება საჭირო

ხვალიდან ღია სივრცის მქონე საზოგადოებრივი კვების ობიექტები იხსნება - რა პირობების დაცვა იქნება საჭირო
access_time2020-05-31 17:44:06
ღია სივრცის მქონე საზოგადოებრივი კვების ობიექტები ხვალიდან იხსნება. ერთ მაგიდასთან ექვს ადამიანზე მეტის განთავსება არ იქნება შესაძლებელი. გამონაკლისის სახით დაშვებული იქნება მაგიდასთან დამატებით 12 წლამდე მოზარდის დასმაც. მოთხოვნები ღია...

ახალი თეატრალური დროის თავისებურებანი

ახალი თეატრალური დროის თავისებურებანი
access_time2020-05-31 15:00:00
ბოლო თვეების განმავლობაში დაგუბებულმა თეატრალურმა ენერგიამ, ჩანს,  მაინც თავისი გაიტანა და სცენურ სიგიჟეებთან მუდმივად დაახლოებულ და კორონაშეუგუებელ არტისტებს, რეჟისორებს, დირექტორებს, სცენოგრაფებს, მუსიკოსებს, მენეჯერებსა და სხვებსაც უფრო თამამი არტ მოქმედებისკენ უბიძგა. დღეს ბევრი ევროპული თეატრი თუ საკონცერტო დარბაზი ცდილობს, დროს დაეწიოს...

3 ქართული წამოწყების პასუხი რეგულაციებს, რომელიც კვების დაწესებულებებს ეხება

3 ქართული წამოწყების პასუხი რეგულაციებს, რომელიც კვების დაწესებულებებს ეხება
access_time2020-05-31 19:00:30
არაერთი მოსაზრება მოვისმინეთ იმაზე, თუ რას შეცვლის COVID-19 ჩვენს ცხოვრებაში და შეკითხვაში, რომელსაც მუდმივად განუსაზღვრელ მომავალში ვსვამთ და პასუხებში, რომელსაც ყოველთვის თან ახლავს: „შესაძლოა“, „ალბათ“, „სავარაუდოდ“… გამოგვრჩა ის, რომ ჩვენი ყოველდღიურობა უკვე ტრანსფორმირდა: მომხმარებლის ქცევა შეიცვალა, ბიზნესსაქმიანობა გაციფრულდა და სხვა. მოკლედ რომ ვთქვათ, მიმდინარე მოვლენებთან ადაპტაცია მოუწია როგორც ბიზნესს, ისე მომხმარებელს. დღეს, მინდა, მოგიყვეთ 3 ქართულ...


მსგავსი სიახლეები

up