Lalo Cardigans – მოქსოვილი წარმატება

Lalo Cardigans – მოქსოვილი წარმატება

person access_time2016-05-29 12:07:09

2012 წელს, ლალო და ნინა დოლიძეების მიერდაარსებულმა Lalo Cardigans-მა უკვე 15 ქვეყანაში შეაღწია. Forbes Georgia უნიკალური, ხელნაკეთი, ნაქსოვი სამოსის ბრენდის დამფუძნებელს, ლალო დოლიძეს გაესაუბრა. 

 

- საქართველოს ონლაინბაზარი მცირეა, რაც წარმატებულ ონლაინმოვაჭრეებს უბიძგებს, საკუთარი პროდუქტი ინტერნაციონალურ მოთხოვნას მოარგონ. როგორ მოახერხეთ ინტერნეტში საკუთარი პროდუქციის სარფიანად პოზიციონირება?

 

- რადგან ჩვენი ვებგვერდი შედარებით ახალი შექმნილია, მისი გამოჩენის დროისთვის პროდუქცია უკვე საკმაოდ ცნობილი და გავრცელებული იყო მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში, შესაბამისად, საერთაშორისო ინტერესი მის მიმართ თავიდანვე არსებობდა. დღეს ჩვენს ვებგვერდზე პროდუქციასთან ერთად შეგიძლიათ იხილოთ მრავალი სტატია საერთაშორისო ჟურნალებიდან, street style ფოტოები მსოფლიოს სხვადასხვა ქალაქიდან, რაც უკვე არსებულ ინტერესს აღრმავებს.

 

- რომელ ქვეყნებში იყიდება LaloCardigans-ი და ახალი, მეტად ძვირად ღირებული ბრენდის, Lalo-ს პროდუქცია?

 

- ეს ქვეყნებია: ამერიკა, სომხეთი, რუსეთი, გერმანია, ბელგია, ბოსნია, პორტუგალია, ბელორუსია, მექსიკა, იტალია, ყაზახეთი, ჩინეთი, ხორვატია, კანადა და ესპანეთი, ასევე ქალაქი ვლადიკავკაზი.


- თქვენი თითოეული ნიმუში ხელნაკეთია. ამგვარი ექსკლუზიურობა მოგებიანია, რადგან პროდუქტი ხელოვნების რანგში აჰყავს და ამგვარად კარგი მარჟის წინაპირობას იძლევა, მაგრამ წარმატების დროს თავს იჩენს შემდეგი კითხვა: როგორ აპირებთ გაუმკლავდეთ გაზრდილ მოთხოვნას - საერთოდ შედის კი საწარმოო ტემპის ზრდა თქვენს ინტერესებში, თუ ფასის გაზრდის სტრატეგიას მისდევთ?


 

- ამ ეტაპზე ჩვენს შტატში მყოფი მქსოველებისა და მკერავების რაოდენობა საკმარისია არსებულ ტემპთან გასამკლავებლად. შესაბამისად, ამ ეტაპზე ცვლილებების საჭიროების პრობლემა არ დგას.

 

- რატომ აირჩიეთ დასაწყისისთვის ჟაკეტები, აპირებთ გააფართოოთ პროდუქციის ხაზი?

 

- ზოგადად ჟაკეტი ქალის გარდერობში ერთ-ერთი ყველაზე კომფორტული და პრაქტიკული ნივთია. მე ყოველთვის მიყვარდა ქსოვა და ჟაკეტების შექმნა ბუნებრივად დავიწყეთ. დღეს ჟაკეტებთან ერთად ჩვენ ვქმნით სხვა მრავალი სახის ტანსაცმელს, იქნება ეს კაბები, ქვედაბოლოები, პალტოები თუ ფეხსაცმელი.


– თქვენ მოდურ პროდუქტს საქართველოში აწარმოებთ, რაც აუცილებლად ასოცირდება ლოგისტიკურ პრობლემებთან, განსაკუთრებით კი მაშინ, როცა ონლაინშოპინგზეა საუბარი. ონლაინმაღაზიებში დაწკაპუნებიდან პროდუქტის მიღებამდე დრო ძალიან მცირდება, ამ ტემპს კი საქართველო ფეხს ვერ აუწყობს. რამდენად ახდენს ეს ზემოქმედებას თქვენს ბიზნესზე და ხომ არ აპირებთ წარმოება სხვა ქვეყანაში გადაიტანოთ?

 

– რადგან ჩვენი პროდუქცია ხელნაკეთია და კლიენტები მას ძალიან ხშირად უკვეთენ არა მარაგიდან, არამედ დასამზადებლად, იმის მოლოდინი, რომ შეკვეთა 1-2 დღეში ჩამოვა, ნაკლებია. დამზადების შემდეგ ჩვენ მაინც ვახერხებთ რამდენიმე დღის ვადაში მივაწოდოთ პროდუქტი კლიენტს. რაც შეეხება წარმოებას სხვა ქვეყანაში, ამ ეტაპზე ეს ვარიანტი არ განიხილება, რადგან დღეს LaloCardigans-ის ერთ-ერთი საფირმო ნიშანი არის ის ფაქტი, რომ პროდუქცია საქართველოში მზადდება.

 

– როგორ ფიქრობთ, როგორი იქნება კომპანია 10 წელიწადში?


– თუ ბრენდის განვითარება და გაფართოება იმავე ტემპით გაგრძელდა, 10 წელიწადში Lalo Cardigans-ი მსოფლიოს თითქმის ყველა ქვეყანაში გაიყიდება, ასევე გაიზრდება შეთავაზებული პროდუქციის მრავალფეროვნება. Lalo-ს გარდა, ასევე შეიქმნება სხვა ახალი ხაზები.

 

 




„ოლიგოპოლიური ნიშნების მატარებელი, არაფორმალური ჯგუფების გავლენების მიერ მართული ბიზნეს გარემო -ბიზნესომბუდსმენის აპარატი გასაუქმებელია“

„ოლიგოპოლიური ნიშნების მატარებელი, არაფორმალური ჯგუფების გავლენების მიერ მართული ბიზნეს გარემო -ბიზნესომბუდსმენის აპარატი  გასაუქმებელია“
access_time2019-11-11 18:23:03
პარლამენტის დამოუკიდებელი დეპუტატი ლევან კობერიძე სოციალურ ქსელ „ფეისბუქში“ სტატუსს აქვეყნებს, რომელსაც „კომერსანტი“ უცვლელად გთავაზობთ: „ბიზნესომბუდსმენის აპარატი არის გასაუქმებელი - ეს არის ზედმეტი ხარჯი ქვეყნის ბიუჯეტისთვის და “ხელისუფლებასთან საქმის დალაგების” არსის მატარებელი სტრუქტურა - სიმართლე არის ეს! - თუ ქვეყანაში იქნება სამართლიანი, ღია, კონკურენტული გარემო და გამჭვირვალე ეფექტიანი ბიუროკრატია, ბიზნესომბუდსმენები საჭირო არიან - ამის...

„უკვე ვხედავთ მკაფიო ინტერესს პრინციპულად განსხვავებული ბაზრებიდან“ – Hotel Collection International-ის რეგიონალური ოფისის ხელმძღვანელი

„უკვე ვხედავთ მკაფიო ინტერესს პრინციპულად განსხვავებული ბაზრებიდან“ – Hotel Collection International-ის რეგიონალური ოფისის ხელმძღვანელი
access_time2019-11-11 19:30:30
“რუსული ემბარგოსგან გამოწვეული კრიზისი სამწუხაროდ კახეთში ვიგრძენით ძალიან მწვავედ”, აცხადებს Hotel Collection International-ის რეგიონალური ოფისის ხელმძღვანელი ქეთი მიქაშავიძე. თუმცა მისივე განმარტებით, ალტერნატიული ბაზრების ჩანაცვლებით სექტორმა გარკვეულწილად დანაკარგის მეტნაკლები დაბალანსება მოახერხა. „წლევანდელ სეზონთან დაკავშირებით მოლოდინი გვქონდა განსაკუთრებული, სხვადასხვა რეგიონში ველოდით უკეთეს შედეგებს ვიდრე სამწუხაროდ მივიღეთ. კახეთში მომუშავე...

„შეზღუდული მანდატის მიუხედავად, ლექვინაძე მხარეებისთვის სათქმელის სწორად მიწოდებას ახერხებდა“- ბიზნესის შეფასება

„შეზღუდული მანდატის მიუხედავად, ლექვინაძე  მხარეებისთვის სათქმელის სწორად მიწოდებას ახერხებდა“- ბიზნესის შეფასება
access_time2019-11-11 18:30:31
„ბატონ ირაკლი ლექვინაძესთან ყველა საკითხი, რომელიც ჩვენ გვინდოდა მიგვეტანა მივიტანეთ და მან კარგი კომუნიკატორისა და შუამავლის როლი შეასრულა.“ - ასე აფასებს კომპანია „ნატახტარის“კორპორაციულ საქმეთა დირექტორი ნიკიოლოზ ხუნძაკიშვილი ბიზნესობუდსმენის ირაკლი ლექვინაძის განვლილ საქმიანობას ბიზნესომბუდსმენის პოსტზე. როგორც ცნობილია, ირაკლი ლექვინაძემ და მისმა მოადგილემ ლევან...

ილონ მასკი: მთავარი ინჟინერიც რიგითი მუშა უნდა იყოს

ილონ მასკი: მთავარი ინჟინერიც რიგითი მუშა უნდა იყოს
access_time2019-11-11 20:30:20
SpaceX და Tesla-ს დამაარსებელი ილონ მასკი სან-ფრანცისკოში  კოსმოსური სტარტაპების გამოფენაზე   სიტყვით  გამოვიდა. ღონისძიების ორგანიზატორი აშშ-ს სამხედრო -საჰაერო ძალები და კოსმოსურ ინდუსტრიაში მომუშავე კონსალტინგური კომპანია Starburst Aerospace იყო . გამოფენაში მონაწილეობა  75-მა კოსმოსურმა სტარტაპმა მიიღო , რომელმაც ა თავისი პროდუქცია საინვესტიციო ფონდებს და სამხედროებს...

#იმოგზაურევისოლთანერთად - საქართველოს დაცულ ტერიტორიებზე მედია-ტური გაიმართა

#იმოგზაურევისოლთანერთად  - საქართველოს დაცულ ტერიტორიებზე მედია-ტური გაიმართა
access_time2019-11-11 15:00:01
„ვისოლ ჯგუფის“ და გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს დაცული ტერიტორიების სააგენტოს ორგანიზებით, საქართველოს დაცულ ტერიტორიებზე მედია-ტური გაიმართა. ტურში მონაწილეობა საქართველოში მოქმედი მედია-საშუალებების წარმომადგენლებმა, ბლოგერებმა და ინფლუენსერებმა მიიღეს. მედია-ტური ოთხივე სეზონზე საქართველოში შიდა ტურიზმის ხელშეწყობას და დაცული ტერიტორიების სააგენტოს და „ვისოლ ჯგუფის“ ერთობლივი პროექტის #იმოგზაურევისოლთანერთად ახალი ეტაპის ფარგლებში დაგეგმილი სოციალური მედია გათამაშების...


მსგავსი სიახლეები

up