კომპანია Global Promotion Group-მა 2018 წლის საშემოდგომო სეზონი დაასრულა

კომპანია Global Promotion Group-მა 2018 წლის საშემოდგომო სეზონი დაასრულა

access_time2018-11-29 17:20:36


უცხოური უძრავი ქონების დახურული გამოფენები ჩატარდა ისეთ ქალაქებში, როგორც არის ბათუმი, თბილისი, მოსკოვი, სანქტ-პეტერბურგი, ალმა-ატაში, კიევი. თუმცა საქართველოსა და სანქტ-პეტერბურგში ამ ფორმატის გამოფენები  პირველად ჩატარდა.



საქართველოში საშემოდგომო სეზონი გახსნა გამოფენებმა GEOREX Batumi (12-13 სექტემბერი) და  GEOREX Tbilisi (15-16 სექტემბერი).



GEOREX Batumi  დაიწყო მრგვალი მაგიდით, რომლის დროსაც განიხილებოდა საქართველოში, კერძოდ კი ბათუმში, უძრავი ქონების ბაზრის მდგომარეობა,  უცხოური ინვესტიციების მოზიდვის მნიშვნელობა და გზები, უძრავი ქონების ადგილობრივი სპეციალისტების ურთიერთქმედება უცხოელ პარტნიორებთან, და ა.შ.



დისკუსიაში მიიღეს მონაწილეობა აჭარის ფინანსთა და ეკონომიკის სამინისტროების წარმომადგენლებმა, ბიზნესკომპანიების ხელმძღვანელებმა, უძრავი ქონების ბაზრის ადგილობრივი სპეციალისტებმა, მოწვეულმა დელეგატებმა რუსეთიდან, უკრაინიდან, აზერბაიჯანიდან, კვიპროსიდან, ყაზახეთიდან და სხვა ქვეყნებიდან.



მრგვალი მაგიდის მსმენელთა და სპიკერთა სიტყვებით, ეს განხილვა იყო ძალიან მნიშვნელოვანი და საინტერესო, განსაკუთრებით კი საქართველოში და კერძოდ ბათუმში უძრავ ქონებაზე მოთხოვნის და ტურისტთა რაოდენობის ზრდის გათვალისწინებით.


შემდეგ საქმიანი პროგრამა გაგრძელდა პრეზენტაციებით, რომლებიც ჩაატარეს კომპანიებმა პირველ დღეს უძრავი ქონების ადგილობრივი და მოწვეული სპეციალისტებისთვის, მეორე დღეს კი - კერძო მყიდველების და ინვესტორებისთვის.




 გამოფენა  GEOREX Tbilisi ჩატარდა ანალოგიურ ფორმატში. დისკუსიაში მონაწილეობა მიიღეს თბილისის მერიის და ბიზნეს კომპანიების წარმომადგენლებმა, დელეგატებმა რუსეთიდან, უკრაინიდან, აზერბაიჯანიდან, კვიპროსიდან, ყაზახეთიდან და ა.შ. 





საქმიანი ნაწილი გაგრძელდა პრეზენტაციების სერიით ქალაქის საინვესტიციო პორტფოლიოს თაობაზე, რომლებიც გამართა თბილისის მერიამ. ასევე, კომპანიებმა პირველ დღეს უძრავი ქონების ადგილობრივი და მოწვეული სპეციალისტებისთვის, მეორე დღე კი - კერძო მყიდველების და ინვესტორებისთვის.


შემდეგი გამოფენები ჩატარდა რუსეთში -  Moscow Overseas Property Show (5-6 ოქტომბერი) და  Saint-Petersburg International Property Show (9-10  ოქტომბერი).


ორივე ღონისძიება  2-2- დღე გაგრძელდა - პირველ დღეს რუსეთის უძრავი ქონების ბაზრის პროფესიონალებს შეეძლოთ მრგვალ მაგიდასთან უძრავი ქონების, მიგრაციის და ინვესტიციების საკითხებზე ემსჯელათ.


მეორე დღეს გამოფენას დაესწრნენ მყიდველები და ინვესტორები.


საქმიანი პროგრამის ფარგლებში გამოფენის მონაწილეები გაეცნენ ექსპონენტი-კომპანიების პრეზენტაციებს, დასვეს მათთვის საინტერესო შეკითხვები, და ჩაერთნენ ცოცხალ დისკუსიაში მრგვალი მაგიდის სხვა მონაწილეებთან.


შემდეგი გამოფენა -  Almaty International Property Expo - შედგა 30-31 ოქტომბერს ალმა-ატაში.


ურთიერთობა ექსპონატებს და მნახველებს შორის არ შემოიფარგლებოდა ზოგადი ფრაზებით, რადგანაც ინვესტორების მხრიდან ინტერესი საკმაოდ მაღალია. ექსპონატებმა განიხილეს პოტენციური თანამშრომლობის საკითხები ყაზახ რეალტორებთა  პირველ დღეს და სერიოზულ ინვესტორებთან და მყიდველებთან მეორე დღეს.



საშემოდგომო სეზონი დასრულდა გამოფენით კიევში - Kyiv International Property Show, რომელიც ჩატარდა 16-17 ნოემბერს სასტუმრო Hilton Kyiv-ში.


პირველ დღეს გამოფენას დაესწრნენ უკრაინელი რეალტორები, რომლებიც მუშაობენ უძრავი ქონების ბაზრებზე უცხოეთში. ექსპერტების და მონაწილეებისთვის ასევე ორგანიზებული იყო მრგვალი მაგიდა, სადაც განიხილებოდა უძრავი ქონების ბაზარზე შექმნილი მიმდინარე სიტუაცია, შემდეგ კი ექსპონენტებმა ჩაატარეს პრეზენტაციები.



მეორე დღეს გამოფენაში მიიღეს მონაწილეობა მყიდველები და ინვესტორები. მათთვის ჩატარდა რამდენიმე პერსპექტიული დეველოპერული პროექტის პრეზენტაცია.


დახურული გამოფენებს Global Promotion Group  6 ქალაქში დაესწრო 1000-ზე მეტი მყიდველი და ინვესტორი. ყოველ მნახველს შეეძლო ექსპონენტი-კომპანიების პრეზენტაციებზე დასწრება, დისკუსიებში მონაწილეობის მიღება, და ესპონენტებთან პირადად გასაუბრება.


მონაწილეები და სპიკერები წარმოადგენდნენ 38 კომპანიას ევროკავშირიდან, დსთ-დან, სპარსეთის ყურის ქვეყნებს, საქართველოს  და უკრაინას, ასევე კომპანიებს რომლებიც მუშაობენ  კონსალტინგის დარგში ისეთ საკითხებში, როგორც მიგრაცია და სხვასხვა ქვეყნებში საგადასახადო რეჟიმების თავისებურებები.


2019 წელს  Global Promotion Group  გააერთიანებს გამოფენებს ერთი კონცეფციის და ერთი სახელის - GREIMS-ის ქვეშ, და ჩაატარებს მათ 8 ქალაქში  - მოსკოვში, სანქტ-პეტერბურგში, ბათუმში, თბილისში, ბაქოში, კიევში, ალმა-ატაში, და ასტანაში.

(R)






ქართული არხები ხვალიდან, შესაძლოა, ფასიანი გახდეს

ქართული არხები ხვალიდან, შესაძლოა, ფასიანი გახდეს
access_time2021-07-31 13:04:25
ხვალიდან, ქართული არხები შესაძლოა, საკაბელო ტელევიზიებისთვის ფასიანი გახდეს. აღნიშნულის შესახებ საკაბელო ტელევიზიების კავშირის მიერ გავრცელებულ განცხადებაშია აღნიშნული.   კავშირის ცნობით, 2021 წლის ივნისში მაუწყებლობის ტრანზიტზე ავტორიზებულმა პირებმა მიიღეს შპს “მედია რაითს ჯორჯიას“ წერილი, ტელეარხების - „იმედი“, „ჯიდიეს tv“, „რუსთავი 2“, „პოს tv“, „tv პირველი“, „ფორმულა“, „მთავარი არხის“ ფასიანი ტრანზიტის ხელშეკრულებების გაფორმების მოთხოვნით.   კერძოდ,...

საქართველოს საფონდო ბირჟაზე 5 თვეა ნულოვანი ბრუნვა ფიქსირდება

საქართველოს საფონდო ბირჟაზე 5 თვეა ნულოვანი ბრუნვა ფიქსირდება
access_time2021-07-31 12:00:02
საქართველოს ისედაც თითქმის უმოქმედო საფონდო ბირჟა 2021 წელს მთლიანად გაჩერდა. თებერვლის შემდეგ 1 გარიგებაც კი არ შემდგარა. 7 თვის განმავლობაში კი ყველა გარიგების ჯამმა 2453 ლარი შეადგინა, რაც იმდენად ცოტაა, რომ შეიზლება 0-დაც ჩაითვალოს. 2021 წლის ივლისში საქართველოს საფონდო ბირჟის ვებგვერდზე ზოგადი ინფორმაციის ველში წერია, რომ 1-ლი ივლისის მდგომარეობით ბირჟაზე სულ 26 კომპანიის აქციები იყო განთავსებული, რომელთა კაპიტალიზაცია $754 მლრდ-ს აღწევდა, მაგრამ ივნისში დღიური...

ლარი დოლართან და ევროსთან გაუფასურდა

ლარი დოლართან და ევროსთან გაუფასურდა
access_time2021-07-30 18:00:43
30 ივნისის ვაჭრობის შედეგად ლარი დოლართან მიმართებაში 0.47 თეთრით 3.1244-მდე გაუფასურდა. Bloomberg-ის პლატფორმაზე კი დღის ბოლოს კურსმა 3.1100 შეადგინა. დოლარის მსგავსად ლარი ასევე გაუფასურდა ევროსთან 1.31 თეთრით 3.7174-მდე, ბრიტანლ ფუნტთან 1.28 თეთრით 4.3670-მდე, თურქულ ლირასთან 0.46 თეთრით 0.3713-მდე, აზერბაიჯანულ მანათთან 0.67 თეთრით 1.8391-მდე, 100 რუსულ რუბლთან 1.88 თეთრით 4.2829-მდე. გამონაკლისი სომხური დრამი აღმოჩნდა 1000 დრამი 2.73 თეთრით 6.4197-მდე...

AstraZeneca-ს ვაქცინების გაყიდვიდან მიღებული შემოსავლები 1,17 მილიარდ დოლარს, Pfizer-ის კი ათჯერ მეტს აღწევს

AstraZeneca-ს ვაქცინების გაყიდვიდან მიღებული შემოსავლები 1,17 მილიარდ დოლარს, Pfizer-ის კი ათჯერ მეტს აღწევს
access_time2021-07-31 16:00:06
ბრიტანულ-შვედური ფარმაცევტული კომპანიის AstraZeneca-ს ვაქცინების გაყიდვებიდან მიღებულმა შემოსავლებმა 2021 წლის პირველ 6 თვეში 1,17 მილიარდი დოლარი შეადგინა. როგორც ანგარიშში ვკითხულობთ, ვაქცინების გაყიდვები მეორე კვარტალში მოსალოდნელზე მეტი აღმოჩნდა და 894 მილიონი დოლარი შეადგინა.   როგორც დოკუმენტშია აღნიშნული, კომპანიამ და მისმა პარტნიორებმა მიმდინარე წლის 6 თვეში 700 მილიონი დოზა ვაქცინის რეალიზება მოახდინეს მსოფლიოს 170 ქვეყანაში, მათ შორის 80 მილიონი დოზა...

იანვარ-ივნისში სამშენებლო ნებართვების რაოდენობა 4400-მდე გაიზარდა

იანვარ-ივნისში სამშენებლო ნებართვების რაოდენობა 4400-მდე გაიზარდა
access_time2021-07-31 14:00:49
ოფიციალური დეკლარირებული მონაცემებით, საქართველოში 2021 წლის იანვარ-ივნისში შენობა-ნაგებობის მშენებლობაზე 4400 ნებართვა გაიცა, რაც წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით 5,5-ით მეტია.   საერთო ჯამში, ნებართვა გაიცა 2955,0 ათასი კვ.მ ფართზე. ეს მაჩვენებელი წინა წელს 14,7%-ით უსწრებს.   აღსანიშნავია, რომ ნებართვების 71,8% მოდის ქვეყნის 4 რეგიონზე. კერძოდ, ჩასატარებელი სამშენებლო სამუშაოების 47,3%- ქ. თბილისზე, 9% - ქვემო ქართლის რეგიონზე, 8,6% - იმერეთის...


მსგავსი სიახლეები

up