K•Call - პირველი აუთსორსინგული ქოლ ცენტრი საქართველოში

K•Call - პირველი აუთსორსინგული ქოლ ცენტრი საქართველოში

access_time2018-10-30 16:42:03

დღევანდელ კონკურენტულ გარემოში ბიზნესის წარმატებისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია მომხმარებელთან უწყვეტი კომუნიკაცია.

ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად მომხმარებელთან უშუალო, პირისპირ კომუნიკაციას დაემატა სატელეფონო და ონლაინ კომუნიკაცია, რომლებიც არანაკლებ მნიშვნელოვანია და შეიძლება ითქვას, მომხმარებლის დაინტერესებისა და კომპანიაში მიყვანის ძირითადი საშუალებაა. ქოლ ცენტრის საშუალებით მომხმარებელი დისტანციურად, პერსონალურად, 24/7-ზე იღებს სასურველ, დაწვრილებით ინფორმაციას.

ტექნიკურად გამართული ქოლ ცენტრის დახმარებით კომპანია ახერხებს, უპასუხოს ერთდროულად შემოსულ ასობით ან ათასობით ზარს. შემომავალ ზარზე მყისიერი რეაგირება ზარის დამუშავების მხოლოდ პირველი ნაწილია, არანაკლებ მნიშვნელოვანია მომხმარებელისთვის ინფორმაციის სწორად და სწრაფად მიწოდება, რასაც პროფესიონალი ოპერატორები და შესაბამისი ტექნიკური მხარდაჭერა სჭირდება. უნდა აღინიშნოს ისიც, რომ კომპანიებში შესული ზარების 35%–ზე მეტი იკარგება თანამშრომლების დატვირთულობისა და არაკომპეტენტურობის გამო, ამიტომ აუთსორსინგული ქოლ ცენტრი ამ პრობლემის მოგვარების ყველაზე მარტივი და ეფეტური გზაა.

საქართველოში პირველი აუთსორსინგული ქოლ ცენტრი K•Call 2016 წელს დაარსდა. დღესდღეობით, Sales Partner Group-ში შემავალი მულტიენოვანი ქოლ ცენტრი სხვადასხვა ზომისა და პროფილის კომპანიებს წარმატებით ემსახურება. კომპანია უახლოეს მომავალში სერვისის მიწოდებას უცხოეთის ბაზრისთვისაც გეგმავს.


იმისათვის, რომ მკითხველი მომსახურების შესახებ მეტად ინფორმირებული იყოს და უფრო დეტალურად შეიტყოს აუთსორსინგული ქოლ ცენტრის შესახებ, „კომერსანტი“ Sales Partner Group-ისა და კომპანია K•Call-ის დამფუძნებელ სერგო ავსაჯანიშვილს ესაუბრა:  



„აუთსორსინგული ქოლ ცენტრის შექმნის იდეა გაჩნდა იმის შემდეგ, რაც დავინახეთ საქართველოში ამის საჭიროება. განსაკუთრებით მცირე და საშუალო ბიზნესებს არ აქვთ საკმარისი ფინანსური რესურსი, რომ ჰქონდეთ საკუთარი ქოლ ცენტრი, რადგან ეს ყველაფერი საჭიროებს სოლიდურ ინვესტიციებს, პერსონალის აყვანას და გადამზადებას, ტექნიკურ უზრუნველყოფასა და რაც მთავარია ადმინისტრირებას, ამიტომ აუთსორსინგული ქოლ ცენტრის საშუალებით ეს ყველაფერი გაცილებით დაბალ ხარჯებსა და ძალისხმევას მოითხოვს. რაც შეეხება მსხვილ ბიზნესებს, მათთვის აუთსორსინგული ქოლ ცენტრი მნიშვნელოვანია, რათა მათ შეძლონ უფრო მნიშვნელოვან, საკვანძო კომპეტენციებზე ფოკუსირება. ჩვენი აუთსორსინგული ქოლ ცენტრის მომსახურება ხელმისაწვდომია ნებისმიერი პროფილის, ზომისა და ტიპის კომპანიისთვის.

 


ჩვენი მომსახურება ხორციელდება დისტანციურად, რაც ნიშნავს იმას, რომ ჩვენი კომპანია ჩვენივე ოფისიდან ახდენს კომპანიების ქოლ ცენტრის / ცხელი ხაზის მომსახურებას და ვმართავთ ისეთ პროცესებს, როგორებიცაა:

  • თითოეული ზარის ჩაწერა
  • თითოეული ზარის მონიტორინგი და ხარისხის კონტროლი
  • CRM - ზარების თემატიკისა და სტატისტიკის წარმოება
  • ზარების სტატისტიკა და ისტორია
  • პროდუქტის და/ან მომსახურების გაყიდვების პროცესის სრული მართვა და ადმინისტრირება
  • და რაც მთავარია 0% პასუხგაუცემელი ზარებისა

 

K•Call-ის აუთსორსინგული ქოლ ცენტრის საშუალებით კი კომპანიების მომსახურების ხარისხი მკვეთრად იზრდება, ხდება ოპერატიული, კომპეტენტური და თავაზიანი პასუხების გაცემა, რაც მატებს კმაყოფილი და ლოიალური მომხმარებლების რიცხვს, რომლებმაც მიიღეს საჭირო ინფორმაცია იმ დროს, როდესაც ეს ინფორმაცია აინტერესებდათ და რაც მთავარია, საბოლოო ჯამში ეს დადებითად ისახება კომპანიების გაყიდვებზე.

 

როდესაც ახალ კომპანიასთან ვიწყებთ თანამშრომლობას,  მის განვითარებაზე ინდივიდუალურად ვზრუნავთ. პირველი ნაბიჯი კი ქოლ ცენტრის ოპერატორების გადამზადება, ტრენინგები და შესაბამის სფეროში ცოდნის გაღრმავებაა. ჩვენ თითოეულ დეტალს ვაკონტრ ოლებთ და მუდმივად ვმუშაობთ მომსახურების და პროგრამული უზრუნველყოფის დახვეწასა და ხარვეზების აღმოფხვრაზე“ - განაცხადა სერგო ავსაჯანიშვილმა.


რაც შეეხება Sales Partner Group-ს, რომლის შემადგენლობაშიც არის კომპანია K•Call, წარმოადგენს აუთსორსინგულ კომპანიას, რომელიც ქართულ და უცხოურ ბიზნესებს სთავაზობს სრულ მარკეტინგულ და გაყიდვების მომსახურებას. კომპანიისთვის მთავარ პრიორიტეტს წარმოადგენს გრძელვადიანი, წარმატებული ურთიერთობები პარტნიორ კომპანიებთან, რასაც დღესდღეობით საკმაოდ ეფექტურად და წარმატებით ასრულებს.


კომპანიებს, რომლებსაც აქვთ პროგრესის, გაყიდვების ზრდის, ციფრული მარკეტინგის და აუთსორსინგული ქოლ ცენტრის მომსახურების სურვილი, შეუძლიათ დაუკავშირდნენ ნომერზე: 0322050302


(R)








ეს კაცი ნამდვილი ლურჯი მელაა, ფოკუსნიკია, მორიგი მტრედი გააძრო სახელოდან - სააკაშვილი ვალების განულების შესახებ ხელისუფლების ინიციატივას აფასებს

ეს კაცი ნამდვილი ლურჯი მელაა, ფოკუსნიკია, მორიგი მტრედი გააძრო სახელოდან - სააკაშვილი ვალების განულების შესახებ ხელისუფლების ინიციატივას აფასებს
access_time2018-11-19 19:52:54
საქართველოს მესამე პრეზიდენტი მთავრობის ვალების განულების ინიციტივას ეხმაურება. მიხეილ სააკაშვილი პრემიერის დღევანდელ განცხადებას, რომლის მიხედვითაც მოქალაქეებს რომლებსაც 2000 ლარზე ნაკლები ვალი აქვთ და ამის გამო შავ სიაში არიან ვალები გაუნულდებათ, ივანიშვილის მორიგ აფიორას უწოდებს.   მე მგონი სიტყვა ინიციატივა ძალიან უხერხულია ამ საოცრებასთან დაკავშირებით, რაც დღეს გააჟღერა ე.წ. პრემიერმა. ეს არის ჩვეულებრივი მორიგი აფიორა, ძალიან ბოროტი აფიორა, არ შეიძლება ჩვენს ხალხს,...

„სწრაფი და ონლაინ სესხის გადაუხდელობის შედეგად დაყადაღებული ხელფასი გახდა მიზეზი იმისა, რომ „რიკოდან“ რამდენიმე თანამშრომელი წავიდა და ტაქსის მძღოლი გახდა“

„სწრაფი  და ონლაინ სესხის გადაუხდელობის შედეგად დაყადაღებული ხელფასი გახდა მიზეზი იმისა, რომ „რიკოდან“ რამდენიმე თანამშრომელი წავიდა და ტაქსის მძღოლი გახდა“
access_time2018-11-19 19:00:08
„სწრაფი  და ონლაინ სესხის გადაუხდელობის შედეგად დაყადაღებული ხელფასი გახდა მიზეზი იმისა, რომ „რიკოდან“ რამდენიმე თანამშრომელი წავიდა და ტაქსის მძღოლი გახდა“-  ასე აფასებს  მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია „რიკო კრედიტის“ სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარე ლაშა ნიკოლაიშვილი „კომერსანტთან“  მთავრობის მიერ გაჟღერებულ ინიციატივას, რომლის მიხედვითაც 600 ათასზე მეტ ადამიანს ვალი ჩამოეწერება.   ნიკოლაიშვილი განმარტავს, რომ ეს  გადაწყვეტილება ძირითადად, სწრაფი და...

დეტალები სესხების განულების პროგრამის შესახებ

დეტალები სესხების განულების პროგრამის შესახებ
access_time2018-11-19 20:00:00
“ბანკები და ფინანსები” ექსკლუზიურად გთავაზობთ ვალდებულებების განულების პროგრამის შესახებ დეტალებს.   რა არის ვალდებულების განულების პროგრამა?   ერთჯერადი პროგრამა, რომლის ფარგლებში საქველმოქმედო ფონდი „ქართუ“ბანკისაგან გამოისყიდის ფიზიკური პირების ვადაგადაცილებულ ვალდებულებებს წინასწარ განსაზღვრული კრიტერიუმებით;   სრულიად გაუნულდება თუ არა მომხმარებელს ვალების განულების პროგრამაში...

ფონდი „ქართუ“ 600 000 მოქალაქისთვის სასესხო დავალიანების ჩამოწერის საკითხზე კომენტარს აკეთებს

ფონდი „ქართუ“ 600 000 მოქალაქისთვის სასესხო დავალიანების ჩამოწერის საკითხზე კომენტარს აკეთებს
access_time2018-11-19 16:55:00
ფონდ „ქართუში“ 600 000 მოქალაქისთვის სასესხო დავალიანების ჩამოწერის საკითხზე კომენტარი გაკეთდა.   როგორც ფონდის გამგეობის თავმჯდომარე ნიკოლოზ ჩხეტიანი აცხადებს, „ქართუს“ დამფუძნებლის, ბიძინა ივანიშვილის გადაწყვეტილებით, ამ წლის ბიუჯეტში ფონდს უკვე დარეზერვებული აქვს 100 მილიონი ლარი.   მისი თქმით, აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით, ფონდი „ქართუ“ აქტიურად მუშაობს ხელისუფლებასთამ.   „დღეს საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა გამოაცხადა ძალზედ...

საბანკო ასოციაცია განმარტავს, ვის შეეხება საბანკო დავალიანების განულება

საბანკო ასოციაცია განმარტავს, ვის შეეხება საბანკო დავალიანების განულება
access_time2018-11-19 15:26:55
საქართველოში მოქმედ ბანკებსა და ფონდ „ქართუს“ შორის დასრულდა წინასწარი მოლაპარაკება ვადაგადაცილებული სასესხო პორტფელის ნაწილის გაყიდვასთან დაკავშირებით. ამის შესახებ საქართველოს საბანკო ასოციაცია განცხადებას ავრცელებს.   მათივე ინფორმაციით, პორტფელი ძირითადად იმ მცირემოცულობითი საკრედიტო ვალდებულებებისაგან შედგება, რომლებზეც ვადაგადაცილება წარმოიშვა 2018 წლის 1-ელ იანვრამდე და რომლებიც აკმაყოფილებენ ქვემოთ ჩამოთვლილ ყველა კრიტერიუმს:   2018 წლის 19...


მსგავსი სიახლეები

up