კალორიების მთვლელი პირველი ქართული აპლიკაცია ლოს-ანჯელესის სარესტორნო ბაზარს აითვისებს

კალორიების მთვლელი პირველი ქართული აპლიკაცია ლოს-ანჯელესის სარესტორნო ბაზარს აითვისებს

access_time2020-08-12 14:10:42

მსოფლიო ბაზარზე პირველი ქართული კალორიების დამთვლელი აპლიკაცია NUSAGI გამოჩნდა. აპლიკაცია, რომელიც საშუალებას გაძლევთ სახლში თუ რესტორანში მიღებული კალორიების რაოდენობა აკონტროლოთ.


„კომერსანტთან“ საუბრისას სტარტაპის იდეის ავტორმა და დამფუძნებელმა გიორგი გულუამ აღნიშნა, რომ აპლიკაციის ალგორითმი ადამიანის მეტაბოლიზმს შეისწავლის, რისი მეშვეობითაც მისთვის საჭირო დღიური კალორაჟის მაქსიმალური სიზუსტით შერჩევას იწყებს.


ყველა აპლიკაცია კალორიას ითვლის მარტივი ფორმულის მიხედვით. თუმცა, ჩვენს აპლიკაციაში კალორიები დათვლილია არა მხოლოდ, ასაკის, სქესის, სიმაღლის, წონის და იმის მიხედვით,თუ ადამიანს რამდენის დაკლება სურს, არამედ მისი რეალური მეტაბოლიზმიდან გამომდინარეც. რაც უფრო მეტად იყენებს მომხმარებელი აპლიკაციას, მით მეტად სწავლობს მის ორგანიზმს.

როდესაც დიეტაზე მყოფი ადამიანი რესტორანში შედის, მას შეკვეთილი კერძის ზუსტ კალორაჟზე ინფორმირებული არ არის. ყველა ნორმალურ რესტორანს ან კაფეს ინგრედიენტების ბუღალტრული აღწერა  აქვს, თუმცა კერძების კალორიულობა თავადაც არ იციან. ჩვენ კი გავაკეთეთ სისტემა,რომელსაც ბუღალტრული აღწერა კალორიებში გადაჰყავს“, - განმარტავს გიორგი გულუა.


აპლიკაციის კიდევ ერთი ბენეფიტი მასში არსებული მუდმივად განახლებადი რეცეპტების ჩამონათვალია, რომელთა ინგრედიენტების გამოწერას აპლიკაციიდანვე შეძლებთ.


„ჩვენს სისტემაში შესაძლებელია ასევე რეცეპტების ნახვა, რომელიც მუდმივად ემატება. ეს წარმოადგენს მარტივ ინტერფეისს -  იქვე წერია რა ინგრედიენტები გჭირდება, შესაძლებელია მათი გამოწერა და მაღაზიიდან მიტანის სერვისით მომხმარებელს სახლში მიუტანენ ამ ინგრედიენტებს“, - აღნიშნავს NUSAGI-ს დამფუძნებელი.



პროექტი, რომლის საინვესტიციო ღირებულება 150 000 ლარია, სხვადასხვა სერვისების ერთ სივრცეში აერთიანებს. სარესტორნო ანალიტიკის განვითარებისთვის სამომავლოდ „მიმოხილვის“ ველის დამატებაც იგეგმება, რათა არსებული პრობლემების გამოსწორება თავად რესტორნებმაც შეძლონ.


„შეიძლება ითქვას, რომ მსოფლიოში პირველები ვართ, ასეთი აპლიკაცია არსად არსებობს. ყველა მსგავსი ტიპის აპლიკაცია ეყრდნობა user generated data-, რაც საკმაოდ არაზუსტია, ვინაიდან მომხმარებლის მიერ ჩაწერილი კალორიების რაოდენობით ფუნქციონირებსჩვენი აპლიკაცია რესტორნებს აწვდის ისეთი ტიპის ანალიტიკას,რაც მათ აქამდე არ ჰქონდათარსებობდა ინფორმაცია,რომელსაც არავინ იყენებდა, ჩვენ ავიღეთ ეს ინფორმაცია, დავამუშავეთ და გადავიყვანეთ აპლიკაციაში.


რესტორნებს ჩვენი აპლიკაციის მეშვეობით ეცოდინებათ, თუ კვირის რომელ მონაკვეთში, რა კერძია უფრო მოთხოვნადი, რაც მათ მარაგების შევსებაში დაეხმარებათ. ასევე, თუ მაგალითად, ლანჩის დროს  5  ამოსაყიდი მაგიდაა დარჩენილი, რესტორანს აქვს შესაძლებლობა ჩვენი აპლიკაციით გაუშვას რეკლამა, რომელიც მიუვა ზუსტად იმ ადამიანს, ვისაც არ უჭამია ან იმ რაოდენობის კალორია აქვს დარჩენილი,რასაც რესტორანი სთავაზობსთუმცა, ეს უფრო შორეული გეგმაა“, - აცხადებს გიორგი გულუა.


აპლიკაციამ სატესტო რეჟიმში მუშაობა 4 აგვისტოდან დაიწყო და იმაზე დიდი დაინტერესება გამოიწვია, ვიდრე კომპანიაში ელოდნენ.


„დაინტერესება იმაზე მეტია ვიდრე გვეგონა. აგვისტოს თვეს გამოვიყენებთ იმისთვის,რომ დავიხვეწოთ, სექტემბრისთვის კი გავეშვებით. ჩვენი გათვლებით, დეკემბერში დაიკლებს აქტივობა, ხოლო იანვარ-თებერვალში კვლავ მოიმატებს, ვინაიდან, კვლევები აჩვენებს,რომ სწორედ ახალი წლების შემდეგ იწყებს ყველა დიეტას“, -განმარტავს კომპანიის CEO.


კომპანიის სამომავლო გეგმებში, თბილისის რესტორნების 40%-ის ათვისება და ამასთან უცხოურ ბაზარზე გასვლაა.


ამ ეტაპზე გვყავს ოთხი რესტორანი  :  პასტა ბარი“, სულიკო ვაინ ბარი“, ფასანაური დოლიძე“, თამაშობანა“, მუშუ“ და ერთი სურსათის მაღაზიაგვაქვს გეგმაში,რომ თბილისის რესტორნების 40% იყოს ჩვენს სისტემაში. ჩვენ არ გვინდარომ შევზღუდოთ ადამიანი, თუ მას მოუნდა ბურგერი, გვინდა რომ წავიდეს, ჭამოს ბურგერი, შემდეგ ნახოს რამდენი კალორია დარჩა და რა საჭმელი შეიძლება გააკეთოს  ონლაინ მაცივარში არსებული ინგრედიენტების გათვალისწინებით.


ჩვენი მიზანიარომ საქართველოში ავიდეთ სამი ათას დღიურ მომხმარებელზე და შემდეგ უკვე მოლაპარაკებების საფუძველზე  მზად ვართ დაგვაფინანსონ და დავიწყოთ უცხოურ ბაზარზე გადასვლაუკვე გვაქვს მოლაპარაკება ლოს-ანჯელესში. ვინაიდან, ეს არის ქალაქი, სადაც ერთ ადამიანზე ყველაზე მეტი რესტორანი მოდის“, - აღნიშნავს გიორგი გულუა.


ანი ცარციძე






ხვალიდან, ქართული არხები შესაძლოა, ფასიანი გახდეს

ხვალიდან, ქართული არხები შესაძლოა, ფასიანი გახდეს
access_time2021-07-31 13:04:25
ხვალიდან, ქართული არხები შესაძლოა, საკაბელო ტელევიზიებისთვის ფასიანი გახდეს. აღნიშნულის შესახებ საკაბელო ტელევიზიების კავშირის მიერ გავრცელებულ განცხადებაშია აღნიშნული.   კავშირის ცნობით, 2021 წლის ივნისში მაუწყებლობის ტრანზიტზე ავტორიზებულმა პირებმა მიიღეს შპს “მედია რაითს ჯორჯიას“ წერილი, ტელეარხების - „იმედი“, „ჯიდიეს tv“, „რუსთავი 2“, „პოს tv“, „tv პირველი“, „ფორმულა“, „მთავარი არხის“ ფასიანი ტრანზიტის ხელშეკრულებების გაფორმების მოთხოვნით.   კერძოდ,...

საქართველოს საფონდო ბირჟაზე 5 თვეა ნულოვანი ბრუნვა ფიქსირდება

საქართველოს საფონდო ბირჟაზე 5 თვეა ნულოვანი ბრუნვა ფიქსირდება
access_time2021-07-31 12:00:02
საქართველოს ისედაც თითქმის უმოქმედო საფონდო ბირჟა 2021 წელს მთლიანად გაჩერდა. თებერვლის შემდეგ 1 გარიგებაც კი არ შემდგარა. 7 თვის განმავლობაში კი ყველა გარიგების ჯამმა 2453 ლარი შეადგინა, რაც იმდენად ცოტაა, რომ შეიზლება 0-დაც ჩაითვალოს. 2021 წლის ივლისში საქართველოს საფონდო ბირჟის ვებგვერდზე ზოგადი ინფორმაციის ველში წერია, რომ 1-ლი ივლისის მდგომარეობით ბირჟაზე სულ 26 კომპანიის აქციები იყო განთავსებული, რომელთა კაპიტალიზაცია $754 მლრდ-ს აღწევდა, მაგრამ ივნისში დღიური...

ლარი დოლართან და ევროსთან გაუფასურდა

ლარი დოლართან და ევროსთან გაუფასურდა
access_time2021-07-30 18:00:43
30 ივნისის ვაჭრობის შედეგად ლარი დოლართან მიმართებაში 0.47 თეთრით 3.1244-მდე გაუფასურდა. Bloomberg-ის პლატფორმაზე კი დღის ბოლოს კურსმა 3.1100 შეადგინა. დოლარის მსგავსად ლარი ასევე გაუფასურდა ევროსთან 1.31 თეთრით 3.7174-მდე, ბრიტანლ ფუნტთან 1.28 თეთრით 4.3670-მდე, თურქულ ლირასთან 0.46 თეთრით 0.3713-მდე, აზერბაიჯანულ მანათთან 0.67 თეთრით 1.8391-მდე, 100 რუსულ რუბლთან 1.88 თეთრით 4.2829-მდე. გამონაკლისი სომხური დრამი აღმოჩნდა 1000 დრამი 2.73 თეთრით 6.4197-მდე...

AstraZeneca-ს ვაქცინების გაყიდვიდან მიღებული შემოსავლები 1,17 მილიარდ დოლარს, Pfizer-ის კი ათჯერ მეტს აღწევს

AstraZeneca-ს ვაქცინების გაყიდვიდან მიღებული შემოსავლები 1,17 მილიარდ დოლარს, Pfizer-ის კი ათჯერ მეტს აღწევს
access_time2021-07-31 16:00:06
ბრიტანულ-შვედური ფარმაცევტული კომპანიის AstraZeneca-ს ვაქცინების გაყიდვებიდან მიღებულმა შემოსავლებმა 2021 წლის პირველ 6 თვეში 1,17 მილიარდი დოლარი შეადგინა. როგორც ანგარიშში ვკითხულობთ, ვაქცინების გაყიდვები მეორე კვარტალში მოსალოდნელზე მეტი აღმოჩნდა და 894 მილიონი დოლარი შეადგინა.   როგორც დოკუმენტშია აღნიშნული, კომპანიამ და მისმა პარტნიორებმა მიმდინარე წლის 6 თვეში 700 მილიონი დოზა ვაქცინის რეალიზება მოახდინეს მსოფლიოს 170 ქვეყანაში, მათ შორის 80 მილიონი დოზა...

იანვარ-ივნისში სამშენებლო ნებართვების რაოდენობა 4400-მდე გაიზარდა

იანვარ-ივნისში სამშენებლო ნებართვების რაოდენობა 4400-მდე გაიზარდა
access_time2021-07-31 14:00:49
ოფიციალური დეკლარირებული მონაცემებით, საქართველოში 2021 წლის იანვარ-ივნისში შენობა-ნაგებობის მშენებლობაზე 4400 ნებართვა გაიცა, რაც წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით 5,5-ით მეტია.   საერთო ჯამში, ნებართვა გაიცა 2955,0 ათასი კვ.მ ფართზე. ეს მაჩვენებელი წინა წელს 14,7%-ით უსწრებს.   აღსანიშნავია, რომ ნებართვების 71,8% მოდის ქვეყნის 4 რეგიონზე. კერძოდ, ჩასატარებელი სამშენებლო სამუშაოების 47,3%- ქ. თბილისზე, 9% - ქვემო ქართლის რეგიონზე, 8,6% - იმერეთის...


მსგავსი სიახლეები

up