კალორიების მთვლელი პირველი ქართული აპლიკაცია ლოს-ანჯელესის სარესტორნო ბაზარს აითვისებს

კალორიების მთვლელი პირველი ქართული აპლიკაცია ლოს-ანჯელესის სარესტორნო ბაზარს აითვისებს

access_time2020-08-12 14:10:42

მსოფლიო ბაზარზე პირველი ქართული კალორიების დამთვლელი აპლიკაცია NUSAGI გამოჩნდა. აპლიკაცია, რომელიც საშუალებას გაძლევთ სახლში თუ რესტორანში მიღებული კალორიების რაოდენობა აკონტროლოთ.


„კომერსანტთან“ საუბრისას სტარტაპის იდეის ავტორმა და დამფუძნებელმა გიორგი გულუამ აღნიშნა, რომ აპლიკაციის ალგორითმი ადამიანის მეტაბოლიზმს შეისწავლის, რისი მეშვეობითაც მისთვის საჭირო დღიური კალორაჟის მაქსიმალური სიზუსტით შერჩევას იწყებს.


ყველა აპლიკაცია კალორიას ითვლის მარტივი ფორმულის მიხედვით. თუმცა, ჩვენს აპლიკაციაში კალორიები დათვლილია არა მხოლოდ, ასაკის, სქესის, სიმაღლის, წონის და იმის მიხედვით,თუ ადამიანს რამდენის დაკლება სურს, არამედ მისი რეალური მეტაბოლიზმიდან გამომდინარეც. რაც უფრო მეტად იყენებს მომხმარებელი აპლიკაციას, მით მეტად სწავლობს მის ორგანიზმს.

როდესაც დიეტაზე მყოფი ადამიანი რესტორანში შედის, მას შეკვეთილი კერძის ზუსტ კალორაჟზე ინფორმირებული არ არის. ყველა ნორმალურ რესტორანს ან კაფეს ინგრედიენტების ბუღალტრული აღწერა  აქვს, თუმცა კერძების კალორიულობა თავადაც არ იციან. ჩვენ კი გავაკეთეთ სისტემა,რომელსაც ბუღალტრული აღწერა კალორიებში გადაჰყავს“, - განმარტავს გიორგი გულუა.


აპლიკაციის კიდევ ერთი ბენეფიტი მასში არსებული მუდმივად განახლებადი რეცეპტების ჩამონათვალია, რომელთა ინგრედიენტების გამოწერას აპლიკაციიდანვე შეძლებთ.


„ჩვენს სისტემაში შესაძლებელია ასევე რეცეპტების ნახვა, რომელიც მუდმივად ემატება. ეს წარმოადგენს მარტივ ინტერფეისს -  იქვე წერია რა ინგრედიენტები გჭირდება, შესაძლებელია მათი გამოწერა და მაღაზიიდან მიტანის სერვისით მომხმარებელს სახლში მიუტანენ ამ ინგრედიენტებს“, - აღნიშნავს NUSAGI-ს დამფუძნებელი.



პროექტი, რომლის საინვესტიციო ღირებულება 150 000 ლარია, სხვადასხვა სერვისების ერთ სივრცეში აერთიანებს. სარესტორნო ანალიტიკის განვითარებისთვის სამომავლოდ „მიმოხილვის“ ველის დამატებაც იგეგმება, რათა არსებული პრობლემების გამოსწორება თავად რესტორნებმაც შეძლონ.


„შეიძლება ითქვას, რომ მსოფლიოში პირველები ვართ, ასეთი აპლიკაცია არსად არსებობს. ყველა მსგავსი ტიპის აპლიკაცია ეყრდნობა user generated data-, რაც საკმაოდ არაზუსტია, ვინაიდან მომხმარებლის მიერ ჩაწერილი კალორიების რაოდენობით ფუნქციონირებსჩვენი აპლიკაცია რესტორნებს აწვდის ისეთი ტიპის ანალიტიკას,რაც მათ აქამდე არ ჰქონდათარსებობდა ინფორმაცია,რომელსაც არავინ იყენებდა, ჩვენ ავიღეთ ეს ინფორმაცია, დავამუშავეთ და გადავიყვანეთ აპლიკაციაში.


რესტორნებს ჩვენი აპლიკაციის მეშვეობით ეცოდინებათ, თუ კვირის რომელ მონაკვეთში, რა კერძია უფრო მოთხოვნადი, რაც მათ მარაგების შევსებაში დაეხმარებათ. ასევე, თუ მაგალითად, ლანჩის დროს  5  ამოსაყიდი მაგიდაა დარჩენილი, რესტორანს აქვს შესაძლებლობა ჩვენი აპლიკაციით გაუშვას რეკლამა, რომელიც მიუვა ზუსტად იმ ადამიანს, ვისაც არ უჭამია ან იმ რაოდენობის კალორია აქვს დარჩენილი,რასაც რესტორანი სთავაზობსთუმცა, ეს უფრო შორეული გეგმაა“, - აცხადებს გიორგი გულუა.


აპლიკაციამ სატესტო რეჟიმში მუშაობა 4 აგვისტოდან დაიწყო და იმაზე დიდი დაინტერესება გამოიწვია, ვიდრე კომპანიაში ელოდნენ.


„დაინტერესება იმაზე მეტია ვიდრე გვეგონა. აგვისტოს თვეს გამოვიყენებთ იმისთვის,რომ დავიხვეწოთ, სექტემბრისთვის კი გავეშვებით. ჩვენი გათვლებით, დეკემბერში დაიკლებს აქტივობა, ხოლო იანვარ-თებერვალში კვლავ მოიმატებს, ვინაიდან, კვლევები აჩვენებს,რომ სწორედ ახალი წლების შემდეგ იწყებს ყველა დიეტას“, -განმარტავს კომპანიის CEO.


კომპანიის სამომავლო გეგმებში, თბილისის რესტორნების 40%-ის ათვისება და ამასთან უცხოურ ბაზარზე გასვლაა.


ამ ეტაპზე გვყავს ოთხი რესტორანი  :  პასტა ბარი“, სულიკო ვაინ ბარი“, ფასანაური დოლიძე“, თამაშობანა“, მუშუ“ და ერთი სურსათის მაღაზიაგვაქვს გეგმაში,რომ თბილისის რესტორნების 40% იყოს ჩვენს სისტემაში. ჩვენ არ გვინდარომ შევზღუდოთ ადამიანი, თუ მას მოუნდა ბურგერი, გვინდა რომ წავიდეს, ჭამოს ბურგერი, შემდეგ ნახოს რამდენი კალორია დარჩა და რა საჭმელი შეიძლება გააკეთოს  ონლაინ მაცივარში არსებული ინგრედიენტების გათვალისწინებით.


ჩვენი მიზანიარომ საქართველოში ავიდეთ სამი ათას დღიურ მომხმარებელზე და შემდეგ უკვე მოლაპარაკებების საფუძველზე  მზად ვართ დაგვაფინანსონ და დავიწყოთ უცხოურ ბაზარზე გადასვლაუკვე გვაქვს მოლაპარაკება ლოს-ანჯელესში. ვინაიდან, ეს არის ქალაქი, სადაც ერთ ადამიანზე ყველაზე მეტი რესტორანი მოდის“, - აღნიშნავს გიორგი გულუა.


ანი ცარციძე






Rundtea: ბიოსერთიფიკატის მოპოვება და პროდუქციის ევროპაში გატანა გვსურს

Rundtea: ბიოსერთიფიკატის მოპოვება და პროდუქციის ევროპაში გატანა გვსურს
access_time2022-08-08 20:00:49
მცენარეული ჩაის მწარმოებელი კომპანია Rundtea-ს ბიოსერთიფიკატის მოპოვება და პროდუქციის ევროპულ ბაზრებზე გატანა სურს.   ბიოჩაის ვაწარმოებთ და მალე სერთიფიკატის მიღებასაც ვაპირებT. ეს არის ბალახეული ჩაი ჯავახეთიდან, სხვადასხვა მცენარეებისგან, რომელსაც სასარგებლო თვისებები აქვს. არამხოლოდ ჩაიდ შეიძლება მისი გამოყენება, არამედ წამლადაც. თუმცა, ამისთვის ლიცენზიაა საჭირო. პროდუქცია ჯერჯერობით ონლაინ იყიდება. პროდუქტით დაინტერესებული არიან ტურისტებიც,- აცხადებს...

8 აგვისტო - რეგიონში ქართული ლარი და სომხური დრამი უმნიშვნელოდ გამყარდა

8 აგვისტო - რეგიონში ქართული ლარი და სომხური დრამი უმნიშვნელოდ გამყარდა
access_time2022-08-08 17:30:51
ეროვნული ბანკის მიერ 8 აგვისტოს ვაჭრობის შედეგად, ეროვნული ვალუტა აშშ დოლართან მიმართებით 0.37 თეთრით გამყარდა, რის შედეგადაც ერთი დოლარის ოფიციალური ღირებულება 2.7141 ლარი გახდა. ქართული ლარის...

ლონდონის საფონდო ბირჟაზე ქართული კომპანიების კაპიტალიზაცია და აქციების ფასი გაიზარდა

ლონდონის საფონდო ბირჟაზე ქართული კომპანიების კაპიტალიზაცია და აქციების ფასი გაიზარდა
access_time2022-08-08 17:00:53
ლონდონის საფონდო ბირჟაზე სამი ქართული კომპანიის კაპიტალიზაცია 1.995 მლრდ გირვანქა სტერლინგია — გასულ კვირასთან შედარებით 199 მლნ-ით მეტი. Galt and Taggart-ის მიმოხილვის მიხედვით, გასულ კვირასთან შედარებით, გაზრდილია სამივე ქართული კომპანიის აქციების...

ივნისიდან უკრაინაში ექსპორტი განვაახლეთ - თბილღვინო

ივნისიდან უკრაინაში ექსპორტი განვაახლეთ - თბილღვინო
access_time2022-08-08 19:00:34
„მიმდინარე წლის ივნისის ბოლოდან ჩვენ უკრაინაში გადატვირთვები განვაახლეთ“ - ამის შესახებ „კომერსანტთან“  ღვინის მწარმოებელი კომპანია ,,თბილღვინოს“ დამფუძნებელმა, ზურაბ მარგველაშვილმა განაცხადა. მისი თქმით „თბილღვინომ“ უკრაინაში ომამდე არსებული პარტნიორების გარდა კიდევ ორი ახალი პარტნიორი გაიჩინა.    „გარდა ომამდე არსებული პარტნიორებისა კიდევ ორი პარტნიორი დავიმატეთ, ერთთან უკვე გადავტვირთეთ კიდეც, რაც შეეხება რუსეთს, ომის დაწყებიდან ერთ თვეში...

სექტორი განვითარდება მაშინ, როდესაც ქვეყანაში სავალდებულო დაზღვევების ის მინიმუმი შეიქმნება, როგორიც მთელ მსოფლიოშია - ასოციაცია მოგების შემცირებაზე

სექტორი განვითარდება მაშინ, როდესაც ქვეყანაში სავალდებულო დაზღვევების ის მინიმუმი შეიქმნება, როგორიც მთელ მსოფლიოშია - ასოციაცია მოგების შემცირებაზე
access_time2022-08-08 18:00:33
2022 წლის 5 თვეში სადაზღვევო სექტორმა 9,4 მილიონი ლარის წმინდა მოგება მიიღო, ამის შესახებ საქართველოს დაზღვევის სახელმწიფო ზედამხედველობის სამსახურის სამეთვალყურეო საბჭოს სხდომაზე გახდა ცნობილი. 2022 წლის 5 თვის განმავლობაში სექტორის მიერ მოზიდულმა პრემიამ 399,5 მლნ. ლარი შეადგინა, რაც 10%–ით მეტია წინა წლის ამავე პერიოდის მონაცემზე. 19%-ით არის გაზრდილი...


მსგავსი სიახლეები

up