ესპანეთში საყოფაცხოვრებო ავეჯის მსოფლიო ბრენდის, IKEA-ს 25 წლის იუბილესთან დაკავშირებით, რეალითი-შოუ, „Got in 90s" („90-იანებში მოხვედრილები") შეიქმნა, რომელიც სარეკლამო ხასიათისაა. ინფორმაციას The Drum ავრცელებს.
რეალითი-შოუს ავტორი სარეკლამო სააგენტო McCann-ია წერს. მასში ახალგაზრდების ჯგუფი ერთად ცხოვრობს 24 საათის განმავლობაში სახლში, რომელიც 90-იანი წლების დიზაინით აირს მოწყობილი.
„ჩვენ მხოლოდ რეკლამის კი არა, უფრო რეალითი შოუს გაკეთება გვინდოდა. შეიძლება ითქვას, რომ ეს არის კომპლექტური სარეკლამო კამპანია, რომელიც, ამავე დროს, პოპულარულ სატელევიზიო შოუდ გადაიქცა,“ - აცხადებს McCann Spain-ის მთავარი კრეატიული ოფიცერი, ემილიანო გონსალეს დე პიეტრი.
სახლში, სადაც მონაწილეები ცხოვრობენ, რეტრო ავეჯის კომპლექტი 90-იანი წლების ტიპიური ესპანური სახლის მიხედვით იქნა მოდელირებული. დიზაინი მოკლებულია IKEA-ს ყველანაირ კომფორტულ და პრაქტიკულ საყოფაცხოვრებო ნივთს, როგორიცაა ერგონომიული შენახვის თაროები ან ჰაეროვანი საბნები. თეთრეული იჩხვლიტება, აბაზანა ნებისმიერი სახის სილამაზის პროცედურისთვის მეტად პატარაა, ხოლო ძველი ტელეფონი ახალგაზრდებისთვის პრაქტიკულად უცნობი ნივთია.
bpn.ge