ამერიკული Google, Adobe Inc. და Nvidia Corp. ხელოვნური ინტელექტის (AI) გამოყენებით კონტენტის შექმნის სფეროში ახალი პროექტებს იწყებენ. ანალოგიურ ტექნოლოგიას იყენებს ChatGPT ჩატბოტი, რომელმაც მსოფლიო მედიისა და სპეციალისტების ყურადღება მიმდინარე წლის დასაწყისში მიიპყრო.
როგორც Financial Times-ი წერს, Google-მა, Alphabet Inc.-ის ნაწილმა, Bard chatbot წარადგინა. ტექნოლოგია შექმნილია იმისთვის, რომ ინტერნეტ გიგანტი გენერაციული (კონტენტის შემქმნელი) ხელოვნური ინტელექტის მონეტიზაციის გზაზე კონკურენტებს არ ჩამორჩეს. ეს არის Google-ის პირველი დამოუკიდებელი AI-ზე დაფუძნებული სამომხმარებლო პროდუქტი.
Bard-ი პასუხობს ტექსტურ კითხვებს და იმუშავებს Google-ის საძიებო სისტემისგან განცალკევებით. პროექტის ერთ-ერთი ლიდერის ჯეკ კრაუჩიკის თქმით, კომპანიას სურს ჩატბოტი განიხილებოდეს როგორც ექსპერიმენტი იდეებისა და სტრატეგიების გენერირებაში და არა საძიებო სისტემის ჩანაცვლებად.
ჩეთბოტების სფეროში Google კვლავ ჩამორჩება Microsoft Corp.-ს, წერს გამოცემა. იანვარში Microsoft-მა გამოაცხადა, რომ რამდენიმე მილიარდი დოლარის ინვესტიციას ახორციელებდა OpenAI-ში.
FT-ის მიერ მოყვანილი კრიტიკოსების აზრით, Google-ს ნელ-ნელა შეეგუა გენერაციული AI ძიების შედეგების განზოგადების უნარს და კომპანიის საძიებო სისტემა წარმოუდგენლად მომგებიანია.
გამოცემა წერს, რომ მანამდე Baidu Inc.-მა გამოუშვა თავისი ჩატბოტი, რომელსაც Ernie ჰქვია და წარმოდგენილია, როგორც ChatGPT-ის ალტერნატივა ჩინურენოვანი მომხმარებლებისთვის.
რაც შეეხება Adobe-ს, მან მომხმარებლებს Firefly ტექნოლოგია წარუდგინა, რომელიც კომპანიის პროგრამულ პროდუქტებში კონტენტის შექმნას გაამარტივებს.
Firefly დაფუძნებულია ხელოვნურ ინტელექტზე და შეუძლია სურათების და ტექსტური ეფექტების გენერირება, ნათქვამია Adobe-ის განცხადებაში. ტექნოლოგია Adobe Sensei-ის ნაწილი იქნება, რომელიც დაფუძნებულია გენერაციულ AI-ზე.