General Motors თანამშრომლობს კანადურ ბატარეის გადამუშავებასთან, რათა აწარმოოს ახალი ბატარეები ამოღებული ბატარეის მასალებისგან, რადგან ის მიზნად ისახავს გაზარდოს ელექტრომობილების წარმოება ჩრდილოეთ ამერიკაში მიწოდების დეფიციტისა და მზარდი ხარჯების ფონზე — აღნიშნულის შესახებ ინფორმაციას TechCrunch-ი ავრცელებს.
ავტომწარმოებელმა ინვესტიცია მოახდინა GM Ventures-ის მეშვეობით A Series დაფინანსების რაუნდში Lithion Recycling-ისთვის. ორი კომპანია ერთად იმუშავებს წრიული ეკოსისტემის შექმნაზე EV ბატარეების გადამუშავებისთვის, რაც კრიტიკულ პრობლემას წარმოადგენს, რადგან ინდუსტრია ცდილობს ათწლეულის ბოლოს გაზზე მომუშავე ძრავების ეტაპობრივად გაუქმებას.
ბოლო დრომდე, ელექტრომობილების გავრცელება მთელს მსოფლიოში ფოკუსირებული იყო უამრავი დამტენი სადგურების მშენებლობაზე, რათა მხარი დაუჭირა ბატარეით ელექტრო მანქანების ნაკადისათვის. მაგრამ COVID-19 პანდემიამ და უკრაინაში ომმა გლობალური მიწოდების ჯაჭვების თვალსაზრისით გარკვეული პრობლემები წარმოქმნა, რაც მცირე რაოდენობით და მაღალი ფასებით იქნა გამოხატული.
Redwood Materials-ს აქვს პარტნიორობა Ford-თან, Volkswagen-თან და Volvo-თან, ისევე როგორც გარიგება Toyota-სთან, რათა შეაგროვოს, განაახლოს და გადაამუშაოს ბატარეები და ბატარეის მასალები ავტომწარმოებლის მომავალ ჩრდილოეთ კაროლინას ბატარეის ქარხანაში გასაგზავნად. ნევადაში დაფუძნებული ლითონების გადამამუშავებელი მოელის, რომ ბატარეების გადამუშავების ბაზარი 18,7 მილიარდ დოლარს მიაღწევს ათწლეულის ბოლოს.
Lithion-თან პარტნიორობა დაეხმარება GM-ს შექმნას „მომარაგების ჯაჭვისა და გადამუშავების სტრატეგია, რომელიც შეიძლება გაიზარდოს ჩვენთან ერთად“, განაცხადა ჯეფ მორისონმა, GM-ის გლობალური შესყიდვებისა და მიწოდების ჯაჭვის ვიცე-პრეზიდენტმა. „Lithion-ის ტექნოლოგიაში ჩვენ ვხედავთ ნედლეულის აღდგენისა და ხელახლა გამოყენების შესაძლებლობას ჩვენს Ultium ბატარეებში, რაც ჩვენ მიერ წარმოებულ ელექტრომობილებს კიდევ უფრო მდგრადს გახდის და ხელს უწყობს ხარჯების შემცირებას“, - თქვა მორისონმა.
წყარო: techcrunch.com