გლობალ ბიერ ჯორჯია   Heineken-თან ერთად ახალ ადგილობრივ ბრენდებსაც წარადგენს

გლობალ ბიერ ჯორჯია Heineken-თან ერთად ახალ ადგილობრივ ბრენდებსაც წარადგენს

access_time2018-12-11 15:24:54

 საქართველოს კაპიტალის შვილობილი “გლობალ ბიერ ჯორჯია“ 2019 წელს Heineken® -ს და Amstel –ის ბრენდებთან ერთად, ადგილობრივი ბრენდების განვითარებასაც გეგმავს.


ამის შესახებ კომპანიამ 2017 წლის ფინანსურ ანგარიშში დაწერა.


კომპანიამ ზაფხულიდან უკვე დაიწყო ლუდი „კრუშოვიცეს“ წარმოება, რისთვისაც მფლობელი კომპანიიდან 5.4 მლნ ლარის დაფინანსება მიიღო. ამ თანხის ნაწილი ლუდსახარში ქარხნის მშენებლობისთვის დარჩენილი დანახარჯებისა და საბრუნავი კაპიტალის დასაფინანსებლად მიემართა, ნაწილი დაიხარჯება ლუდის ახალ ადგილობრივ ბრენდებზე, რომელთა წარმოებასაც კომპანია 2019 წელს აპირებს.



„გლობალ ბიერ ჯორჯია“ ბაზარზე 2017 წელს გამოჩნდა და ბაზრის 12.4% დაიკავა. გეგმის მიხედვით, 2018 წლის ბოლოსთვის ეს წილი 15%-მდე უნდა გაიზარდოს, 2020 წლისთვის კი, 25%-მდე.


აღსანიშნავია, რომ საქართველოს ადგილობრივი ლუდის ბაზარი მაღალი კონცენტრაციით გამოირჩევა: ბაზრის 87.6% სამ მწარმოებელს უკავია. ესენია: ეფეს საქართველო (ბაზრის 45.1% წილი ლიტრობის მიხედვით), ქართული ლუდის კომპანია (ბაზრის 30.1% წილი ლიტრობის მიხედვით) და „გლობალ ბიერ ჯორჯია“ (ბაზრის 12.4% წილი ლიტრობის მიხედვით). ეფესი და ქართული ლუდის კომპანია ბაზარზე შედარებით უკეთ დამკვიდრებული ბრენდებია, ხოლო „გლობალ ბიერ ჯორჯიამ“ ლუდის წარმოება და დისტრიბუცია მხოლოდ 2017 წელის ივნისში დაიწყო.


GBC



თეგები:
Heineken



კომუნიკაციების კომისია „მაგთისა“ და „სილქნეტს“ ტარიფების გაზრდის საშუალებას არ მისცემს

კომუნიკაციების კომისია „მაგთისა“ და „სილქნეტს“ ტარიფების გაზრდის საშუალებას არ მისცემს
access_time2019-01-24 09:10:03
კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის თავმჯდომარე კახა ბექაური აცხადებს, რომ კომისია ფიქსირებული ბაზრის კვლევას იწყებს, იმ მიზნით, რომ საცალო ბაზრის რეგულირება მოახდინოს და კომპანიებს, რომლებიც კომისიის აზრით უსაფუძვლოდ ზრდიან ფასებს ზედა ზღვრული ტარიფები დაუწესოს. „ჩვენ დავიწყებთ საცალო ბაზრის სეგმენტზე, ნებისმიერ მობილურ, თუ ფიქსირებული მომსახურების ბაზრის კვლევა-შესწავლას, ბაზრის კვლევა დაიწყება იმ მიზნით, რომ საცალო ბაზრის რეგულირება მოვახდინოთ. კერძოდ, საცალო ბაზარზე...

კახა ბექაური: „ბილაინს გადაწყვეტილი აქვს ამ ბაზრიდან გასვლა, ის ყიდის ბიზნესს“

კახა ბექაური: „ბილაინს გადაწყვეტილი აქვს ამ ბაზრიდან გასვლა, ის ყიდის ბიზნესს“
access_time2019-01-24 09:25:01
ბილაინს არ ჰქონდა 4G უზრუნველყოფის შესაძლებლობა და ვერ უწევდა ამ ორ კომპანიას კონკურენციას, მაგრამ კომისიამ მისცა მათ 800იანი სიხშირე და მათ შეძლეს 4G განვითარება, მიუხედავად ამისა, მათ გარკვეულად მაინც საექსპერიმენტო ბაზად ქონდათ ქართული ბაზარი და პრინციპში „ბილაინსაც გადაწყვეტილი აქვს ამ ბაზრიდან გასვლა, ისიც ყიდის ბიზნესს, შეასბამისად, მისი მხრიდანაც არ ხდება კონკურენციაში შესვლა“-ამის შესახებ კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის თავმჯდომარე კახა მექაურმა...

Damen Shipyards -ის წარმომადგენლები უახლოეს პერიოდში საქართველოში ჩამოვლენ - ეკონომიკის სამინისტროს განმარტება

 Damen Shipyards -ის წარმომადგენლები უახლოეს პერიოდში საქართველოში ჩამოვლენ - ეკონომიკის სამინისტროს განმარტება
access_time2019-01-23 17:51:34
როგორც „კომერსანტს“ საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროში განუცხადეს, ნიდერლანდური კომპანია Damen Shipyards-იის მიერ საქართველოში გემთმშენებლობის საწარმოს აშენებასთან დაკავშირებით დამატებითი დეტალები ჯერჯერობით უცნობია. უწყებაში დაგვიდასტურეს, რომ უახლოეს მომავალში საქართველოში საერთაშორისო კომპანიის ექსპერტები ჩამოვლენ და ბაზარს შეისწავლიან. სწორედ ამის შემდეგ გადაწყდება კონკრეტულად სად და რა ტიპის...

პაატა შეშელიძე : „მიუხედავად კარგი განცხადებებისა, პრემიერს საქართველოს რეგიონში ჰაბად გადაქცევის რეალური ბერკეტები არ აქვს“

პაატა შეშელიძე : „მიუხედავად კარგი  განცხადებებისა, პრემიერს საქართველოს რეგიონში ჰაბად გადაქცევის რეალური ბერკეტები არ აქვს“
access_time2019-01-24 10:00:55
საქართველოს პრემიერ-მინისტრი მამუკა ბახტაძე უკვე ნახევარ წელზე მეტია,  საქართველოს  რეგიონულ  ჰაბად ქცევაზე საუბრობს. ამის შესახებ მან გუშინ “დოიჩე ველესთან” ინტერვიუშიც განაცხადა. მისი განმარტებით, მთავრობის სტრატეგიაა, საქართველო რეგიონის ცენტრად აქციოს ბიზნესის, ვაჭრობის, ფინანსების, ლოჯისტიკის, ტურიზმისა და განათლების სფეროში.   შეკითხვაზე — რა პერსპექტივა აქვს საქართველოს გახდეს რეგიონში ჰაბი და რა ნაბიჯებს...

საქართველოს სკოლების 88%-ში არ არის დაცული ჰიგიენური ნორმები - გაეროს ბავშვთა ფონდი და მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაცია

 საქართველოს სკოლების 88%-ში არ არის დაცული ჰიგიენური ნორმები - გაეროს ბავშვთა ფონდი და მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაცია
access_time2019-01-23 16:48:09
2018 წელს გაეროს ბავშვთა ფონდისა და მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციის მიერ ერთობლივი გლობალური ანგარიში  - „სასმელი წყალი, სანიტარია და ჰიგიენა სკოლებში“ გამოქვეყნდა. ანგარიშის მიხედვით, საქართველოს საჯარო სკოლების 26%-ში არ არის სუფთა სასმელი წყალი, აგრეთვე 26%-ში საერთოდ არ არის საპირფარეშოები, 40%-ში არ არის დაცული სანიტარული პირობები, 88%-ში არ არის დაცული ჰიგიენური ნორმები. გამოკვლეული სკოლების 27%-ში საერთოდ არ არის ხელსაბანი. მსოფლიო...


მსგავსი სიახლეები

up