Financial times: როგორ გაზარდა მოდების სახლმა  Saint Laurent  2 მლრდ-მდე შემოსავალი?

Financial times: როგორ გაზარდა მოდების სახლმა Saint Laurent 2 მლრდ-მდე შემოსავალი?

access_time2020-02-21 19:45:19

კრეატიული და გენერალური დირექტორის ტანდემის ეფექტური მუშაობის წყალობით, სტრატეგიის რადიკალური შეცვლის გარეშე, მოდების სახლმა Saint Laurent პირველად არსებობის ისტორიაში  2 მლრდ. ევროს შემოსავალი  მიიღო.კომპანიის ტოპ-მენეჯერები თვლიან, რომ მთავარია არ მიაქციო ყურადღება კომპანიის ზომას და ის საგიჟეთად არ აქციო.

 

2019 წელს მოდების სახლ Saint Laurent-ის შემოსავალმა  თითქმის 2,05 მლრდ. ევროს მიაღწია. კომპანიამ თავისი არსებობის ისტორიაში პირველად გადალახა 2 მილიარდიანი ზღვარი და მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული მოდების სახლის სტატუსი მოირგო.დიდწილად ეს არის ორი ადამიანის  - კრეატიული დირექტორის ენტონი ვაკარელოს და გენერალური დირექტორის ფრანჩესკა ბელეტინის - დამსახურება.

 

რამდენიმე წლის წინ ამ ორ თანამდებობაზე  მყოფი ადამიანების ერთობა  წარმოუდგენელი იყო. ტრადიციულად, გენერალური და კრეატიული დირექტორები როგორც წესი არიან ანტაგონისტები და განასახიერებენ მუდმივ ბრძოლას კომერციულ მოგებას და შემოქმედებით თავისუფლებას შორის.

 

ეს დამახასიათებელია თითქმის ყველა მოდის სახლისთვის  და არც Saint Laurent-ია გამონაკლისი. ბოლო პერიოდში ამ ორ საკვანძო  თანამდებობაზე  შესაფერისი ადამიანების დანიშვნა  ორივე მხარის ერთობლივი წარმატების საწინდარი გახდა.

 

მაგალითად, კრეატიული დირექტორის ალესანდრო მიკელეს და გენერალური დირექტორის მარკო ბიცარის დუეტმა  Gucci-ის 8 მლრდ.-ზე მეტი მოუტანა, ხოლო Dior-ის გენერალურმა დირექტორმა პიეტრო ბაკარიმ მამაკაცებს ტანსაცმლის განყოფილების კრიზისიდან გამოყვანის მიზნით, კრეატიულ დირექტორად მოდელიერი კიმ ჯონსი დანიშნა. ეს ნაბიჯიც  შედეგიანი აღმოჩნდა.ბელეტინი Saint Laurent-ს   სათავეში 2013 წელს ჩაუდგა. კომპანიის თანადამაარსებელთან პიერ ბარჟესთან შეხვედრის დროს, მან განაცხადა, რომ  ბრენდის გაყიდვების ზრდას 3 მლრდ. ევრომდე  აპირებს. კომპანიისთვის, რომლის შემოსავალიც იმ დროს იყო 500 მლნ. ევრო, ეს მიზანი არარეალისტურად გამოიყურებოდა.თუმცა, ბელეტინი ასე არ თვლიდა.

 

როდესაც თქვენ  ამ ბრენდს უერთდებით, ხედავთ, რომ ყველაფერი აუცილებელი უკვე ადგილზეა. ჩვენ გვაქვს ყველა საჭირო საქონელი, ჩვენ მხოლოდ უნდა მოვძებნოთ ძრავის აჩქარების სწორი ხერხები  - განაცხადა მან.

 

2016 წლის აპრილში, ერთადერთი იმედი,მოდების სახლის კრეატიული დირექტორი ვაკარელო გახდა.


 

ენტონი იყო ჩემი ერთადერთი და უკანასკნელი იმედი, ყოველთვის ვამბობ, რომ ცოტას ვბრაზობდი კიდეც, იმის გამო, რომ ყველა ჟურნალში წინა გვერდებზე იყო Saint Laurent-ის ჩანთების და ენტონი ვაკარელოს ტანსაცმელი. იმ დროს მისი ტანსაცმელი საკმაოდ კარგად გამოიყურებოდა და შეესაბამებოდა ჩვენი მოდების სახლის  სულს - თქვა ბელეტინიმ.თავად ვაკარელო ყვება, რომ თავიდან მას მიმართეს ანონიმურად და შესთავაზეს მოდების სახლის კრეატიული დირექტორობა, თუმცა, არ დააზუსტეს, რომელ ბრენდზე იყო საუბარი.

 

 ვიხუმრე, რომ ერთადერთი მოდების სახლი, რომლისთვისაც მე მზად ვარ შევაჩერო ჩემი საკუთარი ბრენდი  და სადაც მაინტერესებს მუშაობა არის Saint Laurent. შემდეგ გავიგე, რომ თურმე მეპატიჟებიან სწორედ Saint Laurent-ში. ეს  ძალიან სასიამოვნო იყო  - ამბობს ის.ბელეტინის და ვაკარელოს  ბევრი საერთო აქვთ - ორივე  უპირატესობას შავ ტანსაცმელს ანიჭებს, საუბრობს ორ ენაზე  - იტალიურად და ბიზნესის ენაზე.

 

ხშირად ურეკავ ფრანჩესკას, იმისთვის, რომ გავიგო ახალი ციფრები და გასული კვირის გაყიდვების მოცულობა. უნდა ვიცოდე რა მუშაობს, და რა არა  - აცხადებს  ვაკარელო.მოდელიერისთვის ეს არა უბრალო ცნობისმოყვარეობა  - Saint Laurent-ში მოსვლამდე ის მუშაობდა თავის პატარა ბრენდში  და მისთვის ყიდვა-გაყიდვის საკითხებში გარკვევა ბიზნესში დარჩენისთვის აუცილებელი იყო.

 

 ეს საგიჟეთი არაა

 

„Saint Laurent-ის მშვენიერება იმაშია, რომ კრეატივი მხარდაჭერილია მთელი გუნდის მიერ ჯერ კიდევ ივ სენ ლორანის დროიდან. ეს არაა საგიჟეთი, სადაც კერავენ ექსპერიმენტალურ ტანსაცმელს. ჩვენ ვიცით რას ნიშნავს პალტო, და ნახევარ-პალტო, ჩვენ ვიცით, როგორ უნდა გამოიყურებოდეს შარვალი. ამიტომაც ჩვენთან არ იყო ბრძოლა კომერციული სტრატეგიისთვის. როდესაც მე ვქმნი ტანსაცმელს, ვფიქრობ ქუჩაზე, ქალებზე - ამბობს ვაკარელო.

 

 ესთეტიური თვალსაზრისით, მისი სამუშაო შეიძლება შეფასდეს როგორც ბრენდის ევოლუცია  და არა მისი პირადი რევოლუცია. მისი წინამორბედის მიერ დატოვებული ელემენტები ისევ რჩება ბრენდის ნაწილად, თუმცა, ახალმა ხელმძღვანელმა რამდენიმე მიმართულება შეცვალა.მან   ბრენდს შემატა, სექსუალურობა,  ბზვინვარება  და ტყავის ნაკეთობები.  გარდა ამისა, ბრენდის მთავარმა დიზაინერმა  ყურადღება ქალებს ისევ მიაქცია.გენ.დირექტორი ხედავს Saint Laurent-ს როგორც Dior-ის ან Chanel-ის დონის კომპანიას, იმის მიუხედავად, რომ ის უფრო მცირეა.

 

ადამიანებისთვის Saint Laurent არის სახელი. მე ყოველთვის ვგრძნობდი, რომ Saint Laurent არის ძალიან მაგარი ბრენდი, შედარებით მცირე ზომის მიუხედავად. ჩემთვის მნიშვნელოვანია მისი  ლიდერების დონეზე გაყვანა  - ამბობს ფრანჩესკა ბელეტრინი.

 

Saint Laurent-ის მომავალზე საუბრისას, გენერალური დირექტორი იხსენებს პროგნოზს 3 მლრდ-იან შემოსავალზე. დღეს კი, როდესაც ის ახლოსაა ამ მაჩვენებელთან, ისახავს ახალ მიზანს - შემოსავლის  5 მლრდ. ევრომდე გაზრდას.გეფიცებით, ჩვენ  ამისთვის ყველაფერი გვაქვს  - ირწმუნება  Saint Laurent-ის გენერალური დირექტორი.

 

 

წყარო: Financial times

თენგიზ აბლოთია





ევროკავშირი რუსეთის მიერ ოკუპირებულ უკრაინისა და საქართველოს ტერიტორიებზე გაცემულ სამგზავრო დოკუმენტებს არ ცნობს

ევროკავშირი რუსეთის მიერ ოკუპირებულ უკრაინისა და საქართველოს ტერიტორიებზე გაცემულ სამგზავრო დოკუმენტებს არ ცნობს
access_time2022-12-09 00:23:06
ევროკავშირის საბჭომ დაამტკიცა გადაწყვეტილება, რომ რუსეთის მიერ ოკუპირებულ ტერიტორიებზე გაცემულ სამგზავრო დოკუმენტებს არ ცნობს. ამის შესახებ ნათქვამია ევროკავშირის საბჭოს ოფიციალურ გვერდზე გამოქვეყნებულ პრესრელიზში. აღნიშნული გადაწყვეტილების შედეგად, რუსეთის მიერ უკრაინისა და საქართველოს ოკუპირებულ ტერიტორიებზე გაცემული დოკუმენტებით შენგენის ზონაში შესვლა ან სამოგზაურო ვიზის მიღება აკრძალული იქნება. ამ ტერიტორიებზე გაცემული რუსული სამგზავრო დოკუმენტები ევროკავშირის წევრ...

ფინეთი და შვედეთი მზად არიან ნატოში წევრობისთვის - ენტონი ბლინკენი

ფინეთი და შვედეთი მზად არიან ნატოში წევრობისთვის - ენტონი ბლინკენი
access_time2022-12-08 22:27:45
ფინეთი და შვედეთი მზად არიან ნატოში წევრობისთვის, - ამის შესახებ აშშ-ის სახელმწიფო მდივანმა, ენტონი ბლინკენმა ფინეთისა და შვედეთის საგარეო საქმეთა მინისტრებთან შეხვედრის შემდეგ გამართულ პრესკონფერენციაზე განაცხადა. “მათი სამხედროები აშშ-ისა და ნატოს სამხედროებთან ერთად სამსახურს გადიოდნენ კოსოვოში, ავღანეთში, ერაყში, ლიბიაში. ისინი ნატოს “პარტნიორობა მშვიდობისთვის” და “გაფართოებული შესაძლებლობების პარტნიორობა” პროგრამების წევრები არიან. მარტივად რომ ვთქვათ, მათ არმიას...

მოსამართლეები ქალთა მიმართ ძალადობის წინააღმდეგ ბრძოლის მექანიზმებზე - იციან თუ არა საქართველოში ქალებმა საკუთარი უფლებები

მოსამართლეები ქალთა მიმართ ძალადობის წინააღმდეგ ბრძოლის მექანიზმებზე - იციან თუ არა საქართველოში ქალებმა საკუთარი უფლებები
access_time2022-12-08 21:25:37
ქვეყანაში ქალთა უფლებებსა და ქალთა მიმართ ძალადობის წინააღმდეგ ბრძოლის მექანიზმებზე მსჯელობდნენ დღეს რადიო „კომერსანტის“ ეთერში ნინო ლიპარტიას საავტორო გადაცემაში „ბიზნესი და სამართალი“. როგორც გადაცემის ერთ-ერთმა სტუმარმა თბილისის საქალაქო სასამართლოს მოსამართლემ ქეთევან მამაცაშვილმა აღნიშნა, ქალთა მიმართ ჩაგვრასა და ძალადობასთან მიმართებით ქვეყანაში სამწუხარო ვითარებაა. „მნიშვნელოვანია, რომ თავად ქალებმა იცოდნენ თუ რა უფლებები, რა ვალდებულებები და თავისუფლებები...

ევროკავშირმა ხორვატია შენგენის ზონაში მიიღო

ევროკავშირმა ხორვატია შენგენის ზონაში მიიღო
access_time2022-12-08 20:51:47
ევროკავშირის წევრი სახელმწიფოების შინაგან საქმეთა მინისტრებმა მხარი დაუჭირეს ხორვატიის შენგენის ზონაში მიღებას, მაგრამ, ამავდროულად, უარი უთხრეს ბულგარეთსა და რუმინეთს. ინფორმაციას ამის შესახებ გამოცემა Digi24 და ევროკავშირის მინისტრთა საბჭოში ჩეხეთის თავმჯდომარეობა ავრცელებენ. აღინიშნება, რომ შენგენის ზონაში რუმინეთისა და ბულგარეთის შესვლის წინააღმდეგ ხმა ავსტრიამ და ნიდერლანდებმა მისცეს. ნიდერლანდება დააზუსტეს, რომ რუმინეთის წევრობის წინააღმდეგ არ გამოდიან,...

საქართველომ ბიუსტჰალტერების რეალიზაციიდან 5 მლნ დოლარზე მეტი შემოსავალი მიიღო

საქართველომ ბიუსტჰალტერების რეალიზაციიდან 5 მლნ დოლარზე მეტი შემოსავალი მიიღო
access_time2022-12-09 00:00:39
საქართველომ ბიუსტჰალტერების რეალიზაციიდან 5 მლნ დოლარზე მეტის შემოსავალი მიიღო. საქსტატის მონაცემების მიხედვით, იანვარ-ოქტომბერში საქართველოდან ექსპორტზე 5,375.52 ათასი დოლარის ბიუსტჰალტერები (მანქანით ან ხელით ნაქსოვი ტრიკოტაჟისა, ან არატრიკოტაჟისა) გავიდა, რაც გასული წლის იანვარ-ოქტომბერში ექსპორტზე გასული  ბიუსტჰალტერების ღირებულებასთან შედარებით 44%-იან ზრდას აჩვენებს.   2022 წლის ათ თვეში საქართველოდან უცხოეთის სხვადასხვა ბაზრებზე სულ 276.78 ტონა ...


მსგავსი სიახლეები

up