Elle ჟურნალებში ცხოველის ტყავის გამოყენების პოპულარიზაციას წყვეტს

Elle ჟურნალებში ცხოველის ტყავის გამოყენების პოპულარიზაციას წყვეტს

access_time2021-12-07 10:30:00

Elle-ი პირველი მსხვილი მოდის გამოცემა გახდება, რომელიც თავის სარედაქციო და სარეკლამო კონტენტში ცხოველთა ბეწვის პოპულარიზაციას შეწყვეტს. გამოცემის ინფორმაციით, გადაწყვეტილება ცხოველთა კეთილდღეობის მხარდასაჭერად და მომხმარებლის გემოვნების ცვლილებიდან გამომდინარე იქნა მიღებული.


Elle-ის საერთაშორისო დირექტორის, ვალერია ბესოლო ლოპისის განცხადებით, ბეწვის ნაწარმი, განსაკუთრებით თაობა Z-ის წარმომადგენელთათვის, მოძველებულია და მოდიდან გადასული. მომხმარებელთა ეს კატეგორია კი მოდის ინდუსტრიისთვის ოქროს სამიზნეა. Gen Z-ს სურს, რომ მოდა ეთიკური და ინოვაციური გახდეს, ამასთან ერთად კი პასუხისმგებლობა აიღოს გარემოსთვის მნიშვნელოვან საკითხებზე. სწორედ ამ მიზნისკენ მიისწრაფვის მსოფლიოს ერთ-ერთი უმსხვილესი გამომცემლობაც.


ჟურნალის 45-მა გამოცემამ ხელი მოაწერა ქარტიას, რომელიც შედგენილია ცხოველთა უფლებების დამცველი ჯგუფის, Humane Society-ისა და ინდუსტრიის რეფორმის ჯგუფ Creatives4Change-ის მიერ. ცხოველთა კეთილდღეობის შესანარჩუნებლად შემუშავებული წესდება უკვე ცამეტმა გამოცემამ განახორციელა, 2022 წლის დასაწყისში მას დამატებით ოცი გამოცემა შეემატება, დანარჩენი კი აღებულ ვალდებულებას 2023 წელს შეასრულებს. ცხოველთა ბეწვის ინდუსტრიის დამცველები ხაზს სინთეზური ბეწვის მავნებლობასაც უსვამენ და ამტკიცებენ, რომ სინთეზური ბეწვი პლასტმასისგანაა დამზადებული, შესაბამისად, მისი გამოყენება გარემოსთვის საზიანოა. მიუხედავად ამისა, ხელოვნური ბეწვის ქურთუკები ხშირად იქმნება პოლიესტერისგან, რომელსაც ასობით წელი სჭირდება ბიოდეგრადირებისთვის.



Elle-ი მოდის ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი გამოცემაა, რომელიც საფრანგეთში, 1945 წელს დაარსდა. Elle-ი პირველი მსხვილი მოდის გამოცემა გახდება, რომელმაც ბეწვის პოპულარიზაციაზე უარი განაცხადა. შეგახსენებთ, რომ აქამდე რამდენიმე მოდის სახლმა უკვე შეწყვიტა ცხოველების ბეწვის გამოყენება კოლექციებში, მათ შორისაა Kering-ის ყველა ბრენდი. ბოლო წლებში ეტაპობრივად ბეწვის გამოყენება აკრძალეს ისეთმა მოდის სახლებმა, როგორიცაა Balenciaga, Alexander McQueen-ი და Saint Laurent-ი.


წყარო: forbes.ge



თეგები:
Elle



24 იანვარი - ლარის კურსი დოლართან, ევროსთან და რუბლთან მიმართებით გამყარდა

24 იანვარი - ლარის კურსი დოლართან, ევროსთან და რუბლთან მიმართებით გამყარდა
access_time2022-01-24 18:00:29
24 იანვრის ვაჭრობის შედეგად ლარი აშშ დოლართან მიმართებაში 0.31 თეთრით 3.0763- მდე გამყარდა. Bloomberg-ის პლატფორმაზე დღის ბოლოს კურსმა 3.0712 შეადგინა. საერთაშორისო ვალუტებიდან ლარი ევროსთან 1 თეთრით 3.4808-მდე, ბრიტანულ ფუნტთან 2.76 თეთრით 4.1515-მდე, 100 რუსულ რუბლთან 11.10 თეთრით 3.9149-მდე, თურქულ ლირასთან 0.10 თეთრით 0.2287-მდე გამყარდა. 1000 სომხურ დრამთან კი 0.22 თეთრით 6.3916-მდე, აზერბაიჯანულ მანათთან 0.33 თეთრით 1.8134-მდე...

2022 წელს ეკონომიკა 5.5%-ზე მეტად გაიზრდება - „თიბისი კაპიტალი“

2022 წელს ეკონომიკა 5.5%-ზე მეტად გაიზრდება - „თიბისი კაპიტალი“
access_time2022-01-24 17:00:17
2022 წელს საქართველოში სავარაუდოდ 5.5%-ზე მაღალი ეკონომიკური ზრდა იქნება, ამის შესახებ თიბისი კაპიტალის მთავარი ეკონომისტის ყოველკვირეულ განახლებაშია აღნიშნული.  "საქართველოში, ინფიცირებისა და სიკვდილიანობის მაჩვენებლები კვლავ პრობლემურია, თუმცა, იანვრის წინასწარი მაჩვენებლების მიხედვით, ტურიზმის აღდგენის დინამიკა მნიშვნელოვნად დაჩქარდა. ეს გვაძლევს საშუალებას ვივარაუდოთ, რომ 2022 წელს, ძირითადად უკვე სწორედ ტურიზმის აღდგენაზე დამოკიდებული ეკონომიკის ზრდა ჩვენს...

იტალია ყავა ესპრესოს „იუნესკოს“ სიაში შეტანას ითხოვს

იტალია ყავა ესპრესოს „იუნესკოს“ სიაში შეტანას ითხოვს
access_time2022-01-24 16:00:00
იტალიის მთავრობა ყავა ესპრესოს „იუნესკოს“ არამატერიალური მემკვიდრეობის სიაში შეტანას ითხოვს. ქვეყნის სოფლის მეურნეობის მინისტრის მოადგილის, ჯანმარკო ჩენტინაიოს განცხადებას ადგილობრივი წამყვანი სააგენტო, ANSA (Agenzia Nazionale Stampa Associata) ავრცელებს. „ყავა იტალიაში უბრალო სასმელზე ბევრად მეტია: ეს არის ნამდვილი რიტუალი, ეროვნული იდენტობის განუყოფელი ნაწილი და სოციალურობის გამოხატულება, რაც იტალიელებს სხვებისგან განასხვავებს,“ - აცხადებს ჯანმარკო...

ვახტანგ კაჭარავა: თეგეტამ პანდემიურ პერიოდში გაყიდვების ზრდა და ახალ ბაზრებზე გასვლა მოახერხა

ვახტანგ კაჭარავა: თეგეტამ პანდემიურ პერიოდში გაყიდვების ზრდა და ახალ ბაზრებზე გასვლა მოახერხა
access_time2022-01-02 12:00:08
პანდემიამ 2020 წელს საქართველოს ეკონომიკა 6.8%-ით შეამცირა. პრობლემები მეტ-ნაკლებად წარმოებისა და მომსახურების ყველა სფეროს შეეხო. გამონაკლისი არც ავტოინდუსტრია ყოფილა. მსუბუქი ავტომობილების რეექსპორტი 45%-ით $733 მლნ-დან $404 მლნ-მდე შემცირდა, 2021 წელს კი მხოლოდ $456 მლნ-მდე აღდგა. გაურკვევლობის, რეცესიისა და შემდეგ უკვე ორნიშნა ინფლაციის მიუხედავად, კომპანიების ნაწილმა გამოწვევები წარმატებით დაძლია, მათ შორის ერთ-ერთი გამორჩეული ადგილი „თეგეტას“ უკავია, რომელმაც 2020 წელსაც გაყიდვების...

რძის და რძის პროდუქტების ფასმა 13%-ით მოიმატა და კიდევ გაძვირდება

რძის და რძის პროდუქტების ფასმა 13%-ით მოიმატა და კიდევ გაძვირდება
access_time2022-01-24 15:00:50
საქართველოში რძისა და რძის პროდუქტების ბაზარზე წარმოებასთან დაკავშირებით დიდი პრობლემაა. ბოლო რამდენიმე თვეა, ფასები მატულობს და 1 ლ რძის ფასი უკვე 5 ლარია, მეტნაკლებად შენარჩუნდა ინდუსტრიული რძის ღირებულება, თუმცა ისიც იმის ხარჯზე, რომ წარმოება თითქმის მასობრივად რძის ფხვნილს იყენებს. როგორც აგროექსპერტთა ასოციაციის თავმჯდომარის მოადგილე მიხეილ ჭიჭაყუა ,,კომერსანტთან“ ამბობს, ფასების ზრდა ძირითადად სეზონურ ცვლილებას უკავშირდება, თუმცა ნედლეული ძვირდება გლობალურ ბაზრებზე. ორივე ფაქტორი ერთად...


მსგავსი სიახლეები

up