სანამ ბაზარი გაჯერდება, ბრენდები თავიანთი ქონების გამომუშავებას ვირტუალურ სამყაროში ახლა ცდილობენ. Metaverse-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა მარკ ცუკერბერგმა გასული წლის ოქტომბერში გამოქვეყნებულ ვიდეოში გამოაცხადა, რომ აპირებს ბრენდებს მიზნობრივი ბაზრის მიღწევაში დაეხმაროს. პლატფორმაზე რეკლამის განთავსება არასოდეს ყოფილა ასეთი მარტივი, რადგან მათ სერვისების ხარისხი გაზარდეს. გავრცელებულ ვიდეოში ჩანს, რომ ცუკერბერგი ტანსაცმლის მოსასინჯად და ბანქოს სათამაშოდ ავატარებს იყენებს. Metaverse გთავაზობთ ვირტუალურ ბაზარს, სადაც ადამიანს შეუძლია შექმნას იმიჯი ინტერნეტში და სხვადასხვა აქსესუარებით გაანებივროს.
ვინაიდან მეტას ბაზარი ვირტუალურია და მასში არ გამოიყენება ნედლეული, შესაბამისად, შრომა მინიმალურია, რაც ნიშნავს, რომ ვირტუალურ სფეროში მდიდრული ბრენდების მიერ წარმოებული ვირტუალური კოლექცია თითქმის 100% მომგებიანია. რეალურ სამყაროში ქსოვილი და პროდუქტის დამზადება ფული ჯდება და დასრულებას დღეებიც კი სჭირდება.
როგორ იღებენ სარგებელს ძვირად ღირებული ბრენდები Metaverse-სგან?
ბრიტანული სტარტაპის Dematerialized-ის თანადამფუძნებელი კარინა ნობსი, ახალ ინოვაციას Metaverse-ში თქვენი ოცნების ციფრულ უნივერმაღს უწოდებს. ისინი ვირტუალურ ფუფუნებას ყიდიან. ეს არის ტანსაცმლისა და აქსესუარების ბაზარი, რომელიც მხოლოდ ვირტუალურ სამყაროში იარსებებს. პირველი საქონელი, რომელიც ვირტუალურ ბაზარზე 2020 წლის 12 დეკემბერს გაიყიდა, იყო ვერცხლისფერი სვიტერი, რომელიც თითო 137 დოლარი ღირდა. სამ საათში 1212 ციფრული პროდუქტი გაიყიდა.
Dematerialized ასევე მუშაობდა ჰოლანდიურ ვირტუალურ მოდის ბრენდ Fabricant-თან, სადაც მომხმარებლებს შეუძლიათ შექმნან ექსკლუზიური ტანსაცმელი თავიანთი ციფრული ავატარებისთვის სოციალური მედიის პლატფორმებზე. აღნიშნულმა თანამშრომლობამ Fabricant-თან გამოიწვია ყველაზე ძვირად ღირებული გაყიდვა მაღაზიაში - ერთი სამოსი თითქმის 12 000 აშშ დოლარი ღირდა.
ძვირად ღირებულ ბრენდებს შეუძლიათ ისარგებლონ ამ ახალი შესაძლებლობით.
Gucci-მ ახლახანს Giphy-სა და Zepeto-სთან ერთად Roblox-ის ავატარების შემქმნელებთან ერთად ვირტუალურ ბაზარზე თავისი ციფრული კოლექციები გამოუშვა. ცნობილია, რომ Gucci-მ გაყიდა უფრო მეტი ციფრული ჩანთები, ვიდრე ფიზიკური მაღაზიებიდან, რაც Metaverse-ის ეკონომიკის პოტენციალის შესახებ ბევრს ამბობს.
ვირტუალური ბიზნესის განვითარება
ავატარი ვირტუალურ სამყაროში ადამიანის განსახიერებაა. თითქმის ყველა პროდუქტი, რომლის შეძენაც შესაძლებელია რეალურ სამყაროში, ხელმისაწვდომია ვირტუალურ სამყაროში. მას შემდეგ, რაც მყიდველი წარმატებით შეიძენს რაიმეს ბაზარზე, მას მიეწოდება რამდენიმე NFT ან შეუცვლელი ჟეტონი, რომელიც შეიძლება შეიცვალოს რეალურ ფულზე. Metaverse ამჟამად მოიცავს სამ ლუქს ბრენდს: Louis Vuitton, Gucci და Balenciaga.
Gucci ამჟამად არის რამდენიმე ბრენდს შორის, რომლებიც გვთავაზობენ ავატარებს დიზაინერულ აღჭურვილობაში. ბევრი ძვირად ღირებული ბრენდი, მათ შორის Balenciaga, Louis Vuitton და Gucci, ამჟამად ციფრულ ელემენტებს ქმნიან, რომელთა შეძენაც შესაძლებელია ვირტუალურ ბაზარზე და ქმნიან ზოგიერთ შეზღუდული გამოშვების NFT-ებს.
პერსპექტიული მომავალი ვირტუალური ბრენდის გაფართოებისთვის
გარდა ძვირად ღირებული ბრენდებისა, მოსალოდნელია NBA-ს ვირტუალურ სამყაროში შესვლაც, რადგან ცნობილია, რომ მათ შეუძლიათ ახალი ტენდენციების დაჭერა. სპორტული ბარათებისა და სამახსოვრო ნივთების შეგროვებისა და გაყიდვის მრავალსაუკუნოვანი სამომხმარებლო ქცევის სარგებლობის გამოყენებით, ეს შეიძლება იყოს შესანიშნავი შესაძლებლობა NBA-სთვის. NFT-ს მეშვეობით ვირტუალური რეალობა განახლდა და ახალ ეპოქაში შევიდა.
სხვადასხვა ბრენდები საკუთარი NFT-ების შექმნას ჩქარობენ. კვლევა ვარაუდობს, რომ NFT-ს აქვს საინტერესო და ნათელი მომავალი უფრო ფართო პერსპექტივიდან. საკოლექციო ნივთებისა და შიგთავსის ბაზარზე ჩამოყალიბების შესაძლებლობით, შესაძლებლობები კი ამოუწურავია.
წყარო therichest.com, bpn.ge