დავით მესხიშვილი: „პარკირების სისტემა მთლიანად გადაიბარა კომპანიამ, რომელსაც არანაირი გამოცდილება და ხედვა არ გააჩნია“

დავით მესხიშვილი: „პარკირების სისტემა მთლიანად გადაიბარა კომპანიამ, რომელსაც არანაირი გამოცდილება და ხედვა არ გააჩნია“

access_time2018-04-10 13:05:43

„იგივე მახინჯი მოდელი, რის გამოც უარი ვუთხარით „სითი პარკს“ და გავუშვით, ახლა  გადაიბარა თბილისის სატრანსპორტო კომპანიამ, ანუ პრობლემა მხოლოდ სახელწოდებაში იყო?!  იდეაში ჩვენ არ მოგვწონდა პარკირების სისტემა, რომლის ალტერნატივაც არ ჩანს“,- ასე აფასებს   ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის თავმჯდომარე დავით მესხიშვილი თბილისის მერის კახა კალაძის მიერ გაკეთებულ განცხადებასთან იმასთან დაკავშირებით, რომ დღეიდან პარკირების სისტემას თბილისის სატრანპორტო სამსახური უხელმძღვანელებს.

 

მისივე თქმით, აღნიშნული სიახლით არაფერი იცვლება, რადგან შესაბამისი სამსახურის მხრიდან არ გავრცელებულა ინფორმაცია რას აპირებს ან  რა სიახლეს ნერგავს.

 


„უნდა თქმულიყო სიახლე, როგორ უყურებს შესაბამისი სამსახური მოკლე და გრძელვადიან პერსპექტივაში პარიკიების პრობლემის გადაჭრას. კომპანიას უნდა ეთქვა, რას აპირებს, იქნება თუ არა პარკირების გეორაფიული დაყოფა ან ზონირება, ან საერთოდ  როგორი სისტემა იქნება. რაც შეეხება მიწისქვეშა პარიკინგის საკითხს, აქაც უნდა გააკეთონ განმარტება  სად მოეწყობა, რატომ ჯობია მიწისქვეშა მიწისზედას და ა.შ. ზოგადად საერთაშორისო გამოცდილებით უმეტეს შემთხვევაში პარიკრებას ხელმძღვანელობს კერძო სექტორი, ბიზნესი. ამიტომ,  ჩვენი აზრით უნდა გამოცხადებულიყო ტენდერი, რათა შერჩეულიყო საერთაშორისო გამოცდილების მქონე კომპანია, რომელსაც ეს საქმე ადრეც უკეთებია და თან წარმატებით“,- განმარტავს მესხიშვილი.

 

ავტორი : სალომე ლემონჯავა



თბილისის შუაგულში არსებულ ყველა ბიზნეს ცენტრზე დაბალი ფასები გვაქვს-„ქარვასლას“ გენერალური დირექტორი

თბილისის შუაგულში არსებულ ყველა ბიზნეს ცენტრზე დაბალი ფასები გვაქვს-„ქარვასლას“ გენერალური დირექტორი
access_time2020-07-03 16:30:44
„კომერსანტი“ გთავაზობთ ინტერვიუს სავაჭრო და ბიზნეს ცენტრ “ქარვასლა’’-ს გენერალურ დირექტორ ზურაბ შავლაყაძესთან -რა კვადრატულობის საოფისე ფართების ქირავნობა არის შესაძლებელი სავაჭრო და ბიზნეს ცენტრ “ქარვასლა’’-ში? -“ქარვასლა’’-ში მეორე...

დღის Top-10 საინტერესო ამბავი

დღის Top-10 საინტერესო ამბავი
access_time2020-07-03 21:30:18
დღის Top-10 საინტერესო ამბავი 1.თუ ღვინო ყურძნისგან გაკეთდება და ხარისხის პრობლემა მოგვარდება, რთველის სუბსიდირება საჭირო აღარ იქნება - ირაკლი იაშვილი კომპანია „ისთ გეით ჯგუფის“ სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარე და ღვინის მწარმოებელი კომპანია „ვაზიანის“...

„დაჩეხილი კოდექსი“: რა აზრი აქვს ახალ კანონს, თუ შრომის ინსპექცია სუსტი დარჩება?

„დაჩეხილი კოდექსი“: რა აზრი აქვს ახალ კანონს, თუ შრომის ინსპექცია სუსტი დარჩება?
access_time2020-07-03 18:00:58
იმედი, რომ ახალი „შრომის კოდექსი“, რომელზეც ახლა პარლამენტში მსჯელობენ, არსებულზე გაცილებით სრულყოფილი და ევროპულ სტანდარდარტებთან მიახლოებული იქნებოდა, ნელ-ნელა უქრებათ მშრომელთა უფლებებზე მომუშავე არასამთავრობო ორგანიზაციებს.კომიტეტებში კანონპროექტის განხილვისას გამოჩნდა, რომ უმრავლესობაში არსებობს წინააღმდეგობა კანონში არაერთი ჩანაწერის მიმართ.კანონპროექტის თავდაპირველი ვერსია უკვე საგრძნობლად შეცვლილი და როგორც სამოქალაქო სექტორი ამბობს, „დაჩეხილია“. თუმცა მთავარი...

მობილური ბაზრის კვლევა : ევროპასთან შედარებით ჩვენთან ტარიფები ორჯერ უფრო დაბალია-„გრანთ თორნთონი“

მობილური ბაზრის კვლევა : ევროპასთან შედარებით ჩვენთან ტარიფები ორჯერ უფრო დაბალია-„გრანთ თორნთონი“
access_time2020-07-03 13:50:14
გადაცემაში „ჩემი აუდიტორი“ გრანთ თორნთონ საქართველოს ბიზნეს საკონსულტაციო მიმართულების ხელმძღვანელმა გიორგი უსანეთაშვილმა საქართველოს მობილური ბაზრის კვლევის შედეგებზე ისაუბრა. ჩვენ შევაფასეთ მობილური ბაზრის მთავარი ინდიკატორები : აბონენტთა რაოდენობა ,შეღწევადობა, რაც გულისხმობს, აქტიური სიმბარათების ჯამურ რაოდენობას, შეფარდებული მოსახლეობასთან,ასევე საშუალო შემოსავალი ერთ აბონენტზე. აბონენტთა რაოდენობით, საქართველო ევროპაში 26-ე ადგილზეა. 2019 წლის...

სამტრედია-გრიგოლეთის გზა სურამის ციხესავით ვერ აშენდა

სამტრედია-გრიგოლეთის გზა სურამის ციხესავით ვერ აშენდა
access_time2020-07-03 16:00:19
სამტრედია-გრიგოლეთის გზის მონაკვეთის საერთო სიგრძე 51.5 კმ-ია, პროექტი 4 ლოტად ხორციელდება და დაფინასების წყარო ევროპის საინვესტიციო ბანკია (EIB). აღნიშნული გზის მშენებლობა 2014 წელს დაიწყო. უნდა აღინიშნოს, რომ სამტრედია-გრიგოლეთის გზის ოთხივე მონაკვეთის მშენებლობა შეფერხებით მიმდინარეობდა. განსაკუთრებით პრობლემური გზის მეორე მონაკვეთი აღმოჩდა, სადაც პროექტის დასრულების შემდეგ გზაზე ჯდენები წარმოიშვა, რამაც გზის საფარის მოწყობა შეაფერხა და შესაბამისად,...


მსგავსი სიახლეები

up