როგორც ჩანს, Apple-ის მანქანები უკვე უფრო პოპულარული ვარიანტია მომხმარებლებისათვის, ვიდრე Tesla, მიუხედავად იმისა, რომ iPhone-ის მწარმოებელს არასოდეს დაუდასტურებია მისი წარმოების გეგმა — აღნიშნულის შესახებ ინფორმაციას Business Insider-ი აქვეყნებს.
Strategic Vision-ის მიერ 200 000 ახალი ავტომობილის მფლობელის გამოკითხვამ Apple-ი დაასახელა მესამე ბრენდის სიაში, 26%-მა კი განაცხადა, რომ მათ „უყვართ“ Apple-ის ბრენდი და განიხილავდნენ მანქანის ყიდვას, თუ ის აწარმოებდა აღნიშნულს.
კომპანია რეიტინგში ჩამორჩება Toyota-სა და Honda-ს და უსწრებს Tesla-ს, Lexus-სა და BMW-ს 45-ზე მეტი ბრენდის გამოკითხვაში. გამოკითხვის თანახმად, Tesla-ს მფლობელების ნახევარზე მეტი განიხილავს მომავალში Apple-ის მანქანის შეძენას.
„რა თქმა უნდა, ის, რასაც Apple საბოლოოდ წარმოაჩენს სტილის, ელექტროძრავის, პროდუქტის და სხვა ძირითადი მახასიათებლების თვალსაზრისით, საბოლოოდ განსაზღვრავს ინტერესის დონეს, რომელიც წარმოიქმნება მანქანის მყიდველებს შორის“, - თქვა Strategic Vision-ის წარმომადგენელმა ალექსანდრე ედვარდსმა.
”თუმცა, მათი ბრენდის ცნობადობა და რეპუტაცია იძლევა შესანიშნავ პლატფორმას, რომლისთვისაც ავტომობილების მწარმოებლები შესაბამისად უნდა მოემზადონ.”
Apple-ს არ გაუკეთებია რაიმე განცხადება მანქანის წარმოების შესახებ, მაგრამ დიდი ხანია მიანიშნებდა მისი შექმნის შესახებ კოდური სახელწოდებით Project Titan.
Apple CEO Tim Cook. Stephen Lam/Reuters
იდეა პირველად წამოაყენა აღმასრულებელმა დირექტორმა ტიმ კუკმა Bloomberg-ის ინტერვიუში 2017 წელს, სანამ The New York Times-მა გაავრცელა ინფორმაცია, რომ იგი წყვეტს გეგმებს, რომ ფოკუსირება მოახდინონ ავტომობილების სხვა მწარმოებლებისთვის მართვის ტექნოლოგიაზე.
გასულ წელს კუკმა კვლავ ისაუბრა Apple-ის ინტერესზე ავტონომიური მანქანების აშენებით The Times-თან შარშან, ამასთან ერთად გამოაცხადა თავისი აღფრთოვანება ტესლას მიმართ.
ავტონომიური მანქანა არის რობოტი და ამიტომ ბევრი რამის გაკეთება შეგიძლიათ ავტონომიით. ჩვენ ვნახავთ რას გააკეთებს Apple, - განუცხადა კუკმა Sway პოდკასტს.
„ჩვენ გვიყვარს ტექნიკის, პროგრამული უზრუნველყოფის და სერვისების ინტეგრირება და მათი გადაკვეთის წერტილების პოვნა, რადგან ვფიქრობთ, რომ სწორედ აქ ხდება მაგია.
თუმცა, კუკმა აღიარა, რომ კომპანიის ბევრი იდეა „არასოდეს ხედავს დღის სინათლეს“.
წყარო: businessinsider.com