COVID-19-ით გამოწვეული ეპიდემიური სიტუაციის გამო, ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ბრენდების საზეიმო დაჯილდოება ნაცვლად 1 მაისისა  17 ივლისს  გაიმართება

COVID-19-ით გამოწვეული ეპიდემიური სიტუაციის გამო, ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ბრენდების საზეიმო დაჯილდოება ნაცვლად 1 მაისისა 17 ივლისს გაიმართება

access_time2020-05-04 12:30:04

ყოველ წლიურად ღონისძიებას 100 -ზე მეტი უმსხვილესი ქართული და უცხოური ბიზნეს კომპანიების ტოპ მენეჯმენტი ესწრება, ასევე საპატიო სტუმრები უცხოეთიდან სამთავრობო და დიპლომატიური კორპუსის წარმომადგენლები, ქართული კინოს, თეატრისა და ესტრადის ვარსკვლავები. ღონისძიება შუქდება ტელევიზიით, რადიოთი, ბეჭდური და ონლაინ მედიით. 


ყოველწლიურად, საზეიმო ღონისძიებაზე 50 ამდე გამარჯვებული ბრენდი სახელდება. კომპანიის ხელმძრვანელ პირებს ოქროს ბრენდს ცნობილი ბიზნესმენები და საზოგადო მოღვაწეები გადასცემენ. მათ შორის საქართველოში აკრედიტებული ელჩები და საქართველოს მთავრობის წარმომადგენლები.

ოქროს ბრენდი რეგისტრირებული სავაჭრო ნიშანია, რომელიც საქართველოში, კომპანია Global Idea -ს და The FINANCIAL -ს ეკუთვნის.


ოქროს ბრენდის ღირებულება შეუფასებელია. ის ზრდის მომხმარებლის ნდობას, აქცევს მას საერთაშორისო სავაჭრო ნიშნად, რომელსაც წარმატებით იყენებენ როგორც ქართული, ასევე საერთაშორისო ბრენდები მარკეტინგულ და PR საქმიანობაში. ოქროს ბრენდების კვლევა ტარდება ყოველწლიურად, კვლევაში, ბაზარზე არსებული სხვადასხვა სეგმენტის ბრენდები მონაწილეობენ.


ოქროს ბრენდი გახლავთ მთავარი ჯილდო ბიზნეს პროექტებისთვის საქართველოში, რომელსაც ღიად ირჩევენ ექსპერტები და მომხმარებლები. 2019 წლის კვლევაში მონაწილეობა ასამდე ექსპერტმა მიიღო, მათ შორის ექსპერტებმა ეკონომიკურ საკითხებში, ბიზნეს ადმინისტრირების სპეციალისტებმა, უმაღლესი სასწავლებლების პროფესორებმა, საკონსულტაციო კომპანიებმა, სახელმწიფო და არასამთავრობო ბიზნეს სექტორის წარმომადგენლებმა. ასევე ონლაინ გამოიკითხა 2 000-ზე მეტი მომხმარებელი.

ბრენდების ნომინირება მათი ცნობადობის, ხარისხის და პიარ და მარკეტინგულ საქმიანობაში გაწეული მუშაობის გათვალისწინებით მოხდა.
მედიაში ბიზნესის ოსკარად წოდებული ოქროს ბრენდის დაჯილდოვების ცერემონია 2006 წლიდან ტარდება. ის ყველაზე პრესტიჟულ და გავლენიან ბიზნეს დაჯილდოვებად არის აღიარებული.

პროექტი მხარდაჭერილია საქართველოს სავაჭრო სამრეწველო პალატის, საერთაშორისო პალატის, შვეიცარია საქართველოს ბიზნეს საბჭოს, მეწარმე ქალთა საბჭო საქართველოში მხარდაჭერით. ოქროს ბრენდი 2019-ის საინფორმაციო მხარდამჭერია: რადიო კომერსანტი FM 95,5 , რადიო მაესტრო FM 94, 7 ტვ.რადიო ვინილი FM 99, 7 რადიო ქართული ვინილი FM 93,1 ჟურნალი გლოსი, ოქროს ბრედნის მასპინძელია სასტუმრო Hotels & Preference Hualing Tbilisi.


o   ფარმაცეფტული კომპანია - No 1 -ოქროს ბრენდი -პე-ეს-პე ჯგუფი

o   ბავშვთა კვება -  No 1 -ოქროს ბრენდი -ნესთლე

o   საგზაო სატრანსპორტო დაზღვევა - No1 ოქროს ბრენდი  -საქართველოს სადაზღვევო ჯგუფი

o   სამრეწველო ობიექტების მშენებლობა - No 1 ოქროს ბრენდი - ეკოჰაუსი

o   გათბობა გაგრილება წყალმომარაგების სისტემები - No 1 ოქროს ბრენდი -თერმა

o   რეკლამა მომსახურება და სერვისი -  No 1 ოქროს ბრენდი -ალმა

o   საბავშვო ტანსაცმელი და აქსესუარები No 1 ოქროს ბრენდი -ბებე+

o   მზესუმზირა - No 1 ოქროს ბრენდი  -სოლარი

o   კაზინო - No 1 ოქროს ბრენდი -შანგრილა

o   სამშენებლო ლაქ საღებავები - No 1 ოქროს ბრენდი  - რენოქს ქოლორი

o   სტომატოლოგიური კლინიკა - No1 ოქროს ბრენდი -დრიმ დენტალი

o   თევზეული და ზღვის პროდუქტები - No1 ოქროს ბრენდი  -უმალი

o   დაცვის სამსახური - No1 ოქროს ბრენდი  -მაგისტრი

o   კარაქი - No1 ოქროს ბრენდი -ანქორი

o   ბავშთა ჰიგიენა - No1 ოქროს ბრენდი  -პამპერსი

o   პირის ღრუს მოვლის საშუალებები  - No1 ოქროს ბრენდი -ბლენდამედი

o   სარეცხი ფხვნილი (საყოფაცხოვრებო ქიმია) - No1 ოქროს ბრენდი -არიელი

o   ჭურჭლის მოვლის საშუალებები (სარეცხი სითხე) - No1 ოქროს ბრენდი -ფეირი 

o   საპარსი საშუალებები - No1 ოქროს ბრენდი - ჟილეტი

o   თმის მოვლის საშუალებები (შამპუნი) - No1 ოქროს ბრენდი - ჰედ ენდ შოლდერსი

o   ხელის საპონი - No1 ოქროს ბრენდი -  სეიფგარდი

o   ხელის და ელექტრო ჯაგრისები -  No1 ოქროს ბრენდი -ორალ-ბი

o    ავტომობილების ქიმწმენდა - No1 ოქროს ბრენდი  ფასთ ენდ შაინი

o   სამშენებლო მასალების ჰიპერმარკეტი - No1 ოქროს ბრენდი  - ბრიკორამა  

o    მოსაპირკეთებელი მასალები - No1 ოქროს ბრენდი  -ოლსთოუნი

o    ბიუთი ინდუსტრია -  No1 ოქროს ბრენდი  -ეივონი

o    შოკოლადი უცხოური ბრენდი - No1 ოქროს ბრენდი-მილკა 

o   კვების მრეწვწლობის ინგრედიენტები -  No1 ოქროს ბრენდი - დიოლერ ჯორჯია

o   დასუფთავების სამსახური  - No1 ოქროს ბრენდი -სითი ქლინინგი

o   საკონდიტრო - No1 ოქროს ბრენდი-სანდომი

o   შოკოლადის წარმოება  -No1 ოქროს ბრენდი-როზალი სამბარი 

o    ლიფთები და ელევატორები -  No1 ოქროს ბრენდი - ტეგ ლიფტი (ტექინჟინერინგ ჯგუფი)

o   ავტომომსახურება და სერვისი No1 ოქროს ბრენდი - ოტო მოტორსი

o   საღეჭი რეზინი - No1 ოქროს ბრენდი  -დიროლი

o    ბავშვთა კანის მოვლის საშუალებები - No1 ოქროს ბრენდი  - ველედა

o   იურიდიული კომპანია -  No1 ოქროს ბრენდი -კორძაძის საადვოკატო ბიურო

o   მიტანის სერვისი - No1 ოქროს ბრენდი - ვოლტი

o   ხის სახლები და კოტეჯები (მშენებლობა პროექტირება) - Kohi.ge

o   სამედიცინო ინსტრუმენტები და აპარატურა- No1 ოქროს ბრენდი - მოწინავე სამედიცინო ტექნოლოგიები და სერვისი

o   ქართული ნატურალური წვენის ინდუსტრიის განვითარებაში შეტანილი წვლილისთვის ნომინაციაში: ქართული წვენის ინდუსტრია No1 ოქროს ბრენდი -კულა

o   ინოვაციური ბრენდი ქართულ ბაზარზე - No1 ოქროს ბრენდი- გემუანი კრიპსი

o   მომხმარებელზე ორიენტირებული კომპანია - No1 ოქროს ბრენდი-  თბილისი ენერჯი






5 ივნისი - ქართული ლარი 3 თეთრით გამყარდა, თურქული ლირა გაუფასურდა

5 ივნისი - ქართული ლარი 3 თეთრით გამყარდა, თურქული ლირა გაუფასურდა
access_time2020-06-05 19:00:29
კორონავირუსის უარყოფითი ეფექტი რეგიონში ყველაზე მკვეთრად ქართული ლარის კურსზე აისახა, მარტის თვეში, ლარი რეკორდულად 22%-ით გაუფასურდა. წლის განმავლობაში, ქართული ლარი აშშ დოლართან მიმართებაში - 12%-ით გაუფასურდა. შედარებისთვის, დაახლოებით 16%-ით არის შემცირებული თურქული ლირა, სომხური დრამი და აზერბაიჯანული მანათი კი 2%-ის ქვემოთ მერყეობს.   ეროვნული ბანკის მიერ გამოქვეყნებული 5 ივნისის ვაჭრობის შედეგად, ქართული ლარის კურსი 3 თეთრით გამყარდა და ერთი...

Forbes - მაღალტექნოლოგიურ გიგანტებს მილიარდიანი ჯარიმები ელის

Forbes - მაღალტექნოლოგიურ გიგანტებს მილიარდიანი ჯარიმები ელის
access_time2020-06-05 20:00:48
საპრეზიდენტო არჩევნების წინა პერიოდში აშშ-ს უმსხვილეს ტექნოლოგიურ კომპანიებს - Facebook, Google, Amazon და Apple-ს ანტიმონოპოლური დავები ემუქრება, რის გამოც მათ შესაძლოა მილიარდობით დოლარი დაკარგონ. შტატებში კორონავირუსის დაწყებამდე, უმსხვილესი IT-კომპანიები ვაშინგტონში საკუთარი ინტერესების ლობირებაზე რეკორდულ თანხებს ხარჯავდნენ. დემოკრატი სენატორი ემი კლობუშარი Uber-ის მიერ საკვების მიტანის სერვისის Grubhub-ის შეძენის სურვილს აპროტესტებს, ხოლო რესპუბლიკელი ტედ კრუზის თქმით,...

საქართველოს ბიზნეს ასოციაციის გარემოს დაცვის კომიტეტის შეხვედრაზე ბიზნესსექტორმა „გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობის შესახებ“ კანონის პროექტზე იმსჯელა

საქართველოს ბიზნეს ასოციაციის გარემოს დაცვის კომიტეტის შეხვედრაზე ბიზნესსექტორმა „გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობის შესახებ“ კანონის პროექტზე იმსჯელა
access_time2020-06-05 15:05:18
საქართველოს ბიზნეს ასოციაციამ წევრი კომპანიების წარმომადგენელთა მონაწილეობით, ასოციაციის გარემოს დაცვის კომიტეტის ონლაინ შეხვედრას უმასპინძლა, რომლის მთავარი თემა საქართველოს მთავრობაში მომზადებული „გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობის შესახებ“ კანონის პროექტი გახლდათ. კანონპროექტი, რომელიც თვისობრივად ახალ მიდგომებს ითვალისწინებს გარემოს დაცვის მიმართულებით, ბიზნესსექტორის განსაკუთრებული ინტერესის საგანი ჯერ კიდევ გასულ წელს გახდა, როდესაც მისი პირველადი ვერსია იქნა...

გიორგი გახარია - პირველი, რაც უნდა გავაკეთოთ, ვისწავლოთ ქართველებმა, რომ დავისვენოთ საქართველოში

გიორგი გახარია - პირველი, რაც უნდა გავაკეთოთ, ვისწავლოთ ქართველებმა, რომ დავისვენოთ საქართველოში
access_time2020-06-05 15:30:42
საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა გიორგი გახარიამ ქუთაისში, იმერეთის რეგიონის ტურიზმის სექტორის წარმომადგენლებთან შეხვედრაზე ეკონომიკის გახსნის საკითხზე ისაუბრა. გახარიას თქმით, მნიშვნელოვანია პირველ ეტაპზე შიდა ტურიზმის განვითარება. „პირველ ეტაპზე გაიხსნება შიდა ტურიზმი და დარწმუნებული ვარ, შიდა ტურიზმიც საკმაოდ სერიოზულ მოთხოვნას დააგენერირებს.დღეს ფაქტია, რომ ქართველები საზღვარგარეთ დასასვენებლად ვერ წავლენ, ბოლო რამდენიმე წელია, ძალიან შეუყვარდათ, არ...

რა შეიცვალა დედაქალაქის პარკირების სისტემაში „სითი პარკის“ წასვლის შემდეგ?

რა შეიცვალა დედაქალაქის პარკირების სისტემაში „სითი პარკის“ წასვლის შემდეგ?
access_time2020-06-05 12:00:42
საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მომსახურების დაბალი ხარისხისა და გადაადგილების პრობლემების გამო, ბოლო პერიოდში კერძო ავტომობილებით მოძრავი მოქალაქეების რაოდენობა უფრო გაიზარდა, შესაბამისად საპარგინგე ადგილებზე მოთხოვნამაც მოიმატა. როგორც აღმოჩნდა, დედაქალაქის მაცხოვრებლები არასწორი პარკირების ჯარიმას, საურავებსა და მანქანის გადაყვანის საფასურს ზუსტად იმავე წესით იხდიან, როგორც მანამდე და „სითი პარკის“ წასვლის შემდეგ არაფერი შეცვლილა. აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კომპანია...


მსგავსი სიახლეები

up