CNNmoney: სმარტფონები, რომლებმაც Apple-ს ჩინეთის ბაზარი წაართვეს

CNNmoney: სმარტფონები, რომლებმაც Apple-ს ჩინეთის ბაზარი წაართვეს

person access_time2016-08-28 11:10:45

Apple-ის ბიზნესი ჩინეთში არც ისე კარგად მიდის - კომპანიის მთავარი პროდუქტს, iPhone-ს ადგილობრივი კომპანიები მძაფრ კონკურენციას უწევენ. შედეგად ჩინეთში Apple-ის გაყიდვები მეორე კვარტალში გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 33%-ით შემცირდა. ამის ერთ-ერთი გამომწვევ მიზეზს კი ადგილობრივი წარმოების სმარტფონები - Huawei, Oppo, Vivo და Xiaomi წარმოადგენენ.

 

აღნიშნულ ოთხ ბრენდს ჩინეთის ბაზრის 56% უკავია. მათმა პოპულარობამ ჩინეთში ყველაზე გავრცელებულ სმარტფონთა სიაში Apple მეხუთე ადგილზე გადაიყვანა. Apple-ის წილი ბაზარზე ამ ეტაპზე 8%-ს შეადგენს. ამასთან, მოსალოდნელია, რომ კიდევ ერთი კომპანია, რომელიც მომხმარებელს სმარტფონებს $100-ზე იაფად სთავაზობს, Apple-ს მძლავრ კონკურენციას გაუწევს - Gionee.

 

მოკლე ინფორმაცია Apple-ის მთავარი კონკურენტების შესახებ:

 

Oppo - კომპანიამ პირველი სმარტფონი 2011 წელს გამოუშვა და ამ ეტაპზე ჩინეთის ბაზარზე მეორე, ხოლო მსოფლიოში მეოთხე ადგილს იკავებს. მისი ტელეფონები, მაგალითად F1s Selfie Expert და flagship R9 iPhone 6S Plus-ს წააგავს. ტელეფონების მთავარი დადებითი მხარე კი ის არის, რომ სწრაფად იტენება (5 წუთის განმავლობაში დატენვის შედეგად ორსაათიანი საუბრის შესაძლებლობა) და იღებს მაღალი ხარისხის “სელფის.“ ამასთან, ტელეფონი შედარებით ხელმისაწვდომიცაა. 



Oppo და Vivo ერთმანეთის პირდაპირი კონკურენტები არიან, თუმცა ორივე მათგანი ჩინური კომპანიის, BBK Electronics-ის მიერ არის დაარსებული. სწორედ ეს განაპირობებს მათ შორის ამდენ მსგავსებას. Vivo კომპანიის პოპულარობისთვის ცნობილ ადამიანებს ხშირად იყენებს და ამასთან აქცენტი პატარა ქალაქებზე აქვს გადატანილი. 


Huawei ყველაზე ცნობილი ჩინური ბრენდია და მას ჩინური ბაზრის ყველაზე დიდი წილი უკავია. გლობალურ ბაზარზე კი კომპანია მხოლოდ Samsung-სა და Apple-ს ჩამორჩება. კომპანიამ მომხმარებელს Honor 8 და P9 შესთავაზა, რომელიც დიდი პოპულარობით სარგებლობს. კომპანია ცნობილ ადამიანებს სმარტფონების რეკლამაში ხშირად იყენებს, თუმცა ანალიტიკოსების შეფასებით, აღნიშნული მიდგომა მხოლოდ მოკლევადიან პერსპექტივაში ამართლებს. Xiaomi-ს Apple-ის მსგავსად გაყიდვებთან დაკავშირებით პრობლემა შეექმნა.

 

ამ ეტაპზე ჩინეთის ბაზარზე მისი წილი 10%-ით შემცირდა. დასაწყისში კომპანია ონლაინ გაყიდვების მეშვეობით გაცილებით პოპულარული იყო, თუმცა მოგვიანებით მისმა კონკურენტებმა გაყიდვების იგივე გზას მიმართეს, რაც კომპანიის პროგრესზე უარყოფითად აისახა.


 



Glovo პარტნიორ კურიერებს ანაზღაურების ახალ სისტემას სთავაზობს

Glovo პარტნიორ კურიერებს ანაზღაურების ახალ სისტემას სთავაზობს
access_time2021-05-16 09:55:32
Glovo პარტნიორ კურიერებს ანაზღაურების ახალ სისტემას სთავაზობს: საათების მაქსიმალურად შემცირება და ბონუსების სტრუქტურის თითოეულ შეკვეთაში გადატანა - კურიერების უსაფრთხოება და ანაზღაურების უფრო სამართლიანი სტრუქტურა Glovo მსოფლიოს ერთ-ერთი წამყვანი მოთამაშეა მულტი კატეგორული მიტანის სერვისის ინდუსტრიაში. კომპანია 26-ზე მეტ ქვეყანაში ოპერირებს და თანამშრომლობს 25 000-ზე მეტ პატნიორ კურიერთან. Glovo უკვე ორ...

მაისი-ივნისში ბათუმში ფრენებს ყაზახური, პოლონური, უკრაინული და არაბული ავიაკომპანიები განაახლებენ

მაისი-ივნისში ბათუმში ფრენებს ყაზახური, პოლონური, უკრაინული და არაბული ავიაკომპანიები განაახლებენ
access_time2021-05-15 15:51:59
ბათუმის განახლებულ საერთაშორისო აეროპორტში დღეს პირველი რეისი შეასრულა ყაზახურმა ავიაკომპანიამ „ეარ ასტანა", რომელმაც რეგულარული რეისების შესრულება განაახლა ალმათი - ბათუმი - ალმათის...

ირაკლი ნადარეიშვილი: „ყველა საკითხი, რასაც ბიზნესი აყენებს რეგულაციების შემსუბუქების თუ ვაქცინაციის კუთხით, საქართველოს მთავრობის დღის წესრიგშია და მიმდინარეობს აქტიური განხილვა

ირაკლი ნადარეიშვილი: „ყველა საკითხი, რასაც ბიზნესი აყენებს რეგულაციების შემსუბუქების თუ ვაქცინაციის კუთხით, საქართველოს მთავრობის დღის წესრიგშია და მიმდინარეობს აქტიური განხილვა
access_time2021-05-15 11:53:01
„ბიზნესთან აქტიური კომუნიკაცია წარმოადგენს საქართველოს მთავრობის პრიორიტეტს და პანდემიასთან დაკავშირებული გამოწვევების ფონზე განსაკუთრებით აქტუალურია, მათთან ერთად ვიმსჯელოთ როგორც რეგულაციების შემსუბუქების ან ეტაპობრივი მოხსნის, ასევე ვაქცინაციის და სხვა მნიშვნელოვან საკითხებზე, რათა დავიცვათ ბალანსი და ვიპოვოთ ისეთი შუალედი, რომ მაქსიმალურად დავიცვათ როგორც ბიზნესის, ასევე ჩვენი საზოგადოების ინტერესები და ეპიდემიოლოგების რეკომენდაციები - ამის შესახებ...

14 მაისი - რეგიონში ქართული ლარი და თურქული ლირა გამყარდა

14 მაისი - რეგიონში ქართული ლარი და თურქული ლირა გამყარდა
access_time2021-05-14 18:00:19
კორონავირუსის უარყოფითი ეფექტი ქართული ლარის კურსზე მკვეთრად აისახა. 2021 წლის 14 მაისის ოფიციალური კურსების მიხედვით, წლის დასაწყისიდან ქართული ლარი აშშ დოლართან მიმართებაში დაახლოებით 16 პუნქტით გაუფასურდა. შედარებისთვის, დაახლოებით 62 პუნქტით არის გაუფასურებული თურქული ლირა, სომხური დრამი მცირედით გამყარდა და აზერბაიჯანული მანათი კი პრაქტიკულად უცვლელია. ეროვნული ბანკის მიერ 14 მაისის ვაჭრობის შედეგად (რომლის ოფიციალური კურსი 15 მაისისთვისაა) ეროვნული ვალუტა აშშ...

„2020 წელი ბაზრის საერთო მდგომარეობით კარგი იყო, თუმცა ზოგადად სადაზღვევო კომპანიებისთვის კარგი წელი არ ყოფილა“ - არდი

„2020 წელი ბაზრის საერთო მდგომარეობით კარგი იყო, თუმცა ზოგადად სადაზღვევო კომპანიებისთვის კარგი წელი არ ყოფილა“ - არდი
access_time2021-05-16 10:00:44
„2020 წელი ბაზრის საერთო მდგომარეობით კარგი იყო, თუმცა ამ კუთხით მაინც მინდა აღვნიშნო, ის რომ ეს გამოწვეული იყო ცალკეული, რამოდენიმე, კომპანიების წარმატებით, რომელმაც ჯამურად კარგი სურათი მოგვცა, თუმცა ზოგადად სადაზღვევო კომპანიებისთვის კარგი წელი არ ყოფილა” - ამის შესახებ რადიო კომერსანტის გადაცემაში „დაზღვევის დრო გიორგი ჩაჩუასთან ერთად“ არდის გენერალურმა დირექტორმა მიხეილ ჯაფარიძემ ისაუბრა. მისი თქმით, 2020 წელი „არდისთვის“ გამოწვევებით სავსე და ფინანსურად რთული წელი იყო....


მსგავსი სიახლეები

up