Glovo vs Wolt- კონკურენცია პროდუქტის ადგილზე მიტანის სისწრაფეშია

Glovo vs Wolt- კონკურენცია პროდუქტის ადგილზე მიტანის სისწრაფეშია

access_time2020-10-30 13:30:06

კორონავირუსით გამოწვეული პანდემიის გამო მომხმარებლის ქცევა ონლაინ ვაჭრობის მიმართ შეიცვალა. თუ ადრე მომხმარებელი მიტანის სერვისს ძირითადად საკვებისთვის იყენებდნენ, პანდემიის პერიოდში მომხმარებლის მოთხოვნა სურსათზე, სააფთიაქო პროდუქტზე და საყოფაცხოვრებო მოხმარების ნივთებზე გაიზარდა.


როგორც „კომერსანტს“ Glovo- ს მარკეტინგის მერეჯერმა შაკო იოსავამ განაცხადა, მომხმარებლისთვის მიტანის სერვისი სასურველი ნივთის თუ კერძის შეძენის ნომერ პირველი საშუალება გახდა.


„თუ ადრე ბიზნესებისთვის ონლაინ გაყიდვები გაყიდვის დამატებითი საშუალება იყო, ახლა საჭიროებად გადაიქცა.“- აღნიშნავს შაკო იოსავა.


მისივე განმარტებით Glovo კონკურენტებისგან პროდუქტის ადგილზე მიტანის სისწრაფით გამოირჩევა.


„ჩვენი სლოგანი იყო და რჩება  - „მთელი ქალაქი შენს ტელეფონში“. Glovo-ს მეშვეობით 24 საათის განმავლობაში მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოს ან გააგზავნოს სასურველი ნივთი და ეს ყველაფერი 1 საათზე ნაკლებ დროში განახორციელოს“ -  აღნიშნავს შაკო იოსავა.


შაკო იოსავას განმარტებით, მოთხოვნიდან გამომდინარე Glovo-მ როგორც თანამშრომლები ასევე პარტნიორი კურიერებიც დაამატა.



რა თქმა უნდა, არც ერთი თანამშრომლის/კონტრაქტორის შემცირება არ მომხდარა. პირიქით გაზრდილი მოთხოვნიდან გამომდინარე დავიმატეთ, როგორც თანამშრომლები, ასევე პარტნიორი კურიერები.“ - აღნიშნავს შაკო იოსავა.


რაც შეეხება სიახლეებს და სამომავლო გეგმებს Glovo-ს მარკეტინგის მენეჯერი აღნიშნავს, რომ Glovo-მ  წინა თვეში ჩაუშვა მიტანის სერვისზე გათვლილი  სივრცე, Cook Room,  რომელშიც გაერთიანებულია პარტნიორი რესტორნების ინდივიდუალურ საჭიროებებზე მორგებული სამზარეულოები.


კომპანია “wolt”-  ის  გენერალური მენეჯერი ნატალია ხიზანიშვილი აღნიშნავს,რომ პროდქტებზემოთხოვნა დიდად არ შეცვლილა, უბრალოდ არსებულ მოთხოვნებს სუპერმარკეტის, სახლის მოვლის და ჰიგიენის პროდუქციაზე მოთხოვნა დაემატა. ნათია ხიზანიშვილი აღნიშნავს, რომ ამ მიმართულებით გაძლიერებული დატვირთვით მუშაობენ.


„რესტორნების და საკვების მიმართულებით იგივე მდგომარეობაა, უბრალოდ მოთხოვნა სუპერმარკეტებზე და სახლის დალაგების პროდუქტებზე გაიზარდა, რომლებიც  ეხლა დავამატეთ. მაგალითად „სუფთა სახლიდან“ და „კარფურიდან“ შესაძლებელია, რომ მომხმარებლებმა პროდუქცია მიიღონ და პატარ-პატარა პრდუქტებზე სახლიდან გასვლა აღარ მოუწიოთ, რითაც ადამიანებმა უფრო დიდი კომფორტი შეიქმნეს“ -  აღნიშნავს ნატალია ხიზანიშვილი

ნატალია ხიზანიშვილიც აღნიშნავს, რომ wolt- ს კონკურენტებისგან  პროდუქტის მიტანის ტემპი და ესქკლუზიური პარტნიორები გამოარჩევენ.

„ჩვენი მომსახურეობა არის რამდენიმე მიმართულებით გამორჩეული, მხარდაჭერის სისწრაფე, ჩვენ  გვყავს მუდმივად რეალურ დროში მხარდაჭერის გუნდი, რომელიც  აკვირდება და საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლებს წამიერად პასუხობს დაშექმნილ პრობლემას უგვარებს, ასევე  გვყავს  ბევრი  ძალიან საინტერესო ექსკლუზიური პარტნიორი, გვყავს ბევრი საერთაშორისო  ბერნდი და ადგილობრივი ბრენდები, რომლებიცმხოლოდ  „ვოლტთან“  თანამშრომლობენ და მხოლოდ  ვოლტით ხდება მათთან  შეკვეთების განთავსება და ზოგადად  ჩვენი სისწრაფე  ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტია.“ - ნატალია ხიზანიშვილი

Wolt- ის გენერალური მენეჯერი  ნატალია ხიზანიშვილი აღნიშნავს, რომ მათ მომსახურეობაზე მოთხოვნა სულ არის და შესაბამისად მათთან ახალი პარტნიორი კურიერების ზრდა ყოველკვირეულად ხდება.

 

„ჩვენ გვყავს, როგორც მთავარი გუნდის თანამშრომლები ასევე  გვყავს პარტნიორი კურიერები, რომელთა რაოდენობაც იზრდება. ჩვენ მომსახურეობაზე სულ არის  მოთხოვნა და რომ მოვახდინოთ იმ ხარისხის შენარჩუნება, რაც ყოველთვის გვქონდა მუდმივად ხდება გუნდის წევრების რაოდენობის ზრდა, ასევე ყოველკვირეულად ვახდენთ ახალი პარტნიორი კურიერების დამატებასაც“ -  აღნიშნავს ნატალია ხიზანიშვილი

ორივე კომპანიაში აცხადებენ,რომ პანდემიის მიუხედვად მომსახურების ფასი არ შეცვლილა, მიტანის სერვისზე გაზრდილმა მოთხოვნამ კი ადამიანური რესურსის გაზრდის  საჭიროება გააჩინა.

რაც შეეხება  wolt , სამომავლოდ აფთიაქებთან და დიდ სუპერმარკეტებთან თანამშრომლობას იწყებს.

ამ ეტაპზე Wolt-ი თბილისში , ქუთაისში და ბათუმში ოპერირებს,  ხოლო Glovo - თბილისში, ქუთაისში, ბათუმში, რუსთავში და ზუგდიდში.

 

თაკო კვაჭანტირაძე


თეგები:
glovo wolt



გაძვირებული ელექტროენერგიის მინუს ნიშნით დათვლის მიუხედავად, ინფლაციამ 3.5%-ს გადააჭარბა

გაძვირებული ელექტროენერგიის მინუს ნიშნით დათვლის მიუხედავად, ინფლაციამ 3.5%-ს გადააჭარბა
access_time2021-03-02 12:00:01
წლიურმა ინფლაციამ თებერვალში 3.6%-ს მიაღწია, თუმცა ისევე როგორც იანვარსა და დეკემბერში მასში გაძვირებული ელექტროენერგია ფასების კლებად აისახა, რამაც განაკვეთი 1.85 პროცენტით შეამცირა, მის გარეშე ინფლაცია 5.4%-ს გადააჭარბებდა.  Commersant საქსტატის ორიგინალურ მეთოდოლოგიაზე ადრეც წერდა. იანვრიდან...

6 ადამიანი მაგიდასთან და დიდ რესტორნებში ადამიანთა ზედა ზღვარი - კვების ობიექტებს რეგულაციები გაუმკაცრდათ

6 ადამიანი მაგიდასთან და დიდ რესტორნებში ადამიანთა ზედა ზღვარი - კვების ობიექტებს რეგულაციები გაუმკაცრდათ
access_time2021-03-02 12:30:21
ბათუმში რესტონებმა როგორც გარე, ასევე შიდა სივრცეები უკვე გაიხსნა, საქართველოს სხვა ქალაქებში კი კვების ობიექტები სივრცეების სრულად ამუშავებას 8 მარტიდან შეძლებენ. შრომის ინსპექციამ რესტორნების ოპერირებისთვის განახლებული რეკომენდაციები უკვე გამოაქვეყნა, სადაც ღია და დახურული სივრცეების მოქმედებისთვის საჭირო წესებია გაწერილი: • კვების ობიექტებმა მომხმარებელთა მიღება წინასწარი დაჯავშნის სისტემის გამოყენებით უნდა მოახდინონ.• ადგილზე მიტანის...

იურიდიულ პირები პროკრედიტ ბანკში დისტანციურად გახსნიან ანგარიშებს

იურიდიულ პირები პროკრედიტ ბანკში დისტანციურად გახსნიან ანგარიშებს
access_time2021-03-02 09:55:07
...

ირაკლი ღარიბაშვილი - შევთანხმდით, რომ დიალოგი გაგრძელდება

ირაკლი ღარიბაშვილი - შევთანხმდით, რომ დიალოგი გაგრძელდება
access_time2021-03-01 22:54:17
ჩვენ შევთანხმდით, რომ დიალოგი გაგრძელდება. მექნება კონსულტაციები პარტიის პოლიტიკურ საბჭოსთან და ჩამოვყალიბდებით შემდეგ ნაბიჯებზე, – ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ირაკლი ღარიბაშვილმა პრეზიდენტის ადმინისტრაციაში ოპოზიციისა და ხელისუფლების წარმომადგენლებს შორის შეხვედრის შემდეგ განაცხადა. მისივე თქმით, ევროპის საბჭოს პრეზიდენტის მოწოდება, რჩევა იყო, რომ რაც შეიძლება მოკლე დროში ყველამ ერთად გამონახოს საერთო ენა. „შარლ მიშელის მიერ...

გაზრდილი საპროცენტო განაკვეთები და შემცირებული სესხების მოცულობა - საბანკო სექტორის იანვრის თვე

გაზრდილი საპროცენტო განაკვეთები და შემცირებული სესხების მოცულობა - საბანკო სექტორის იანვრის თვე
access_time2021-03-02 10:00:49
2021 წელი ქართულმა საბანკო სექტორმა მოგებით დაიწყო, რომლის მოცულობა 113.36 მლნ ლარს შეადგენს. თუმცა წინა წლის დეკემბერთან შედარებით შემცირებულია საპროცენტო შემოსავლები და მისი მოცულობა 367.56 მლნ ლარს უტოლდება, კლება 14 მლნ ლარია, გაზრდილია სხვა და არასაპროცენტო შემოსავლები, ზრდა 3 მილიონი ლარია. საკონვერსიო ოპერაციებიდან კი სექტორმა 13.46 მლნ ლარის ზარალი მიიღო. გარდა შემოსავლებისა, მნიშვნელოვანი ცვლილებებია ხარჯების ნაწილშიც, რომლის მოცულობაც მიუხედავად საპროცენტო...


მსგავსი სიახლეები

up