ბიზნესომბუდსმენი აზერბაიჯანში გადამზიდავი კომპანიებისთვის საზღვრებზე პრობლემების შექმნას ადასტურებს

ბიზნესომბუდსმენი აზერბაიჯანში გადამზიდავი კომპანიებისთვის საზღვრებზე პრობლემების შექმნას ადასტურებს

person access_time2016-03-11 10:30:38

ბიზნესომბუდსმენი "კომერსანტის" დაწყებულ თემას ეხმაურება. მას ინფორმაცია არ აქვს შეექმნათ თუ არა უცხოელ გადამზიდავებს აზერბაიჯანის საზღვარზე გარკვეული პრობლემები, თუმცა, ადასტურებს, რომ ქართველ გადამზიდავებზე ეს ბარიერები გავრცელდა. როგორც ბიზნესომუდსმენ გიორგი გახარიას აპარატში „კომერსანტს" განუცხადეს, ქართველი მეწარმეების მიერ აზერბაიჯანში საქონლის შეტანისას საბაჟო პრობლემებზე გასულ პერიოდში ბიზნესომბუდსმენს ორმა კომპანიამ მიმართა. მათივე ინფორმაციით, საკითხის გადაწყვეტაზე ბიზნესომბუდსმენის აპარატი და საქართველოს შესაბამისი სახელმწიფო უწყებები ერთობლივად მუშაობენ.

 

რომელმა კომპანიებმა მიმართეს ბიზნესომბუდსმენს, ამაზე აპარატში არ საუბრობენ. მათი თქმით, ეს კომპანიები საქართველოში არიან რეგისტრირებული და აქ ეწევიან სამეწარმეო საქმიანობას.


„რაც შეეხება კომპანიების დასახელებას, ასეთი ინფორმაციის მოწოდება გამიჭირდება, ვინაიდან, კანონით აკრძალული გვაქვს ჩვენს წარმოებაში არსებული კონკრეტული საქმის გასაჯაროება"-აცხადებენ ბიზნესომბუდსმენის აპარატში.


პრობლემა „კომერსანტთან" საუბარში უკვე რამდენჯერმე წამოსწიეს გადამზიდავმა კომპანიებმა. ისინი აცხადებენ, რომ ბოლო თვეების განმავლობაში, ტვირთების გადამოწმების მოტივით, მანქანებს განსაზღვრულზე მეტი ხნით - დღეების განმავლობაში უწევთ საქართველოს ტერიტორიაზე ყოფნა.



გადამზიდავების ინფორმაციით, სატვირთო ავტომობილებს საბაჟოდან გაფორმების ეკონომიკურ ზონებში (ე.წ. გეზი) ამისამართებენ, სადაც პროცედურების გავლა ხშირად ორჯერ უწევთ.


იყო შემთხვევები, როდესაც ერთხელ უკვე გადამოწმებული ავტომობილი მძღოლს ხელმეორედ დააცლევინეს და მეორედ გაატარეს უკვე გავლილი პროცედურა.

 

რამდენიმე გადამზიდავი კომპანიის წარმომადგენლები „კომერსანტთან" საუბარში აცხადებენ, რომ საზღვარზე ტვირთების უმიზეზოდ გაჩერებამ და ე.წ. „გაწითლებამ" უკვე მასობრივი სახე მიიღო. მათი თქმით, ეს პრობლემა განსაკუთრებით გაუგებარია იმ ფონზე, როდესაც წლებია მსგავს სიტუაციებს ადგილი არ ჰქონია.

 

მათივე განცხადებით, სამწუხაროდ, ასეთი შემთხვევები ერთეული აღარ არის და ტენდენციის სახე მიიღო, რაც უჩენთ ეჭვს, რომ ბარიერები ხელოვნურად იქმნება.


გადამზიდავი კომპანიების წარმომადგენლები ამბობენ, რომ საქართველო ბოლო წლების განმავლობაში ყოველთვის გამოირჩეოდა საბაჟო პროცედურების სიმარტივით და საბაჟო სტრუქტურასთან ურთიერთობის გამჭვირვალეობით. მათი განცხადებით, მსგავს შეფერხებებს ადგილი არ ჰქონიათ წინა ხელისუფლების დროს და არც ახალი ხელისუფლების მოსვლის პირველ წლებში.პრობლემების შექმნა გასული წლიდან დაიწყო.


შემოსავლების სამსახური კი საქართველოს მხრიდან პრობლემის არსებობას უარყოფს და აცხადებს, რომ შეფერხებები საბაჟოზე აზერბაიჯანული მხარის მიზეზით ხდება.

 



„კომერსანტის“ ექსკლუზივი: მარტიდან სათამაშო ბიზნესი გარე რეკლამაზე უარს იტყვის

„კომერსანტის“ ექსკლუზივი: მარტიდან სათამაშო ბიზნესი გარე რეკლამაზე უარს იტყვის
access_time2020-02-27 20:00:25
კომერსანტის ექსკლუზიური ინფორმაციით სათამაშო ბიზნესი მარტის პირველი რიცხვებიდან გარე რეკლამის შეზღუდვას იწყებს.ინფორმაციას ადასტურებს  სათამაშო ბიზნესასოციაციის ხელმძღვანელი ზურაბ ბერუაშვილი. როგორც ბერუაშვილი განმარტავს მიღებული გადაწყვეტილება საზოგადეობის მაღალი ინტერსითაა განპირობებული:   „შემიძლია გითხრათ ის, რომ პირველი მარტიდან მინიმუმ თბილისში, მოსახლეობა დაინახავს, რომ სათამაშო ბიზნესის გარე რეკლამა აღარ იქნება. მაღალი საზოგადოებრივი ინტერესიდან გამომდინარე...

10 000 მაყურებელზე გათვლილი 71 მილიონიანი პროექტი - ახალი საკალათბურთო დარბაზის სამშენებლო სამუშაოები იწყება

10 000 მაყურებელზე გათვლილი 71 მილიონიანი პროექტი - ახალი საკალათბურთო დარბაზის სამშენებლო სამუშაოები იწყება
access_time2020-02-27 18:21:57
განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრის მოადგილემ და კალათბურთის ეროვნული ფედერაციის პრეზიდენტმა პაატა გურასპაულმა ერთობლივი პრესკონფერენცია გამართეს. პრესკონფერენციის თემა 2021 წლის ევროპის საკალათბურთო ჩემპიონატისთვის ახალი სპორტის სასახლის მშენებლობა იყო. შალვა გოგოლაძის თქმით, 10 000 მაყურებელზე გათვლილი სპორტული დარბაზის მშენებლობა უახლოეს პერიოდში დაიწყება და...

WIZZ AIR იტალიის მიმართულებით ფრენების სიხშირეს ცვლის

WIZZ AIR იტალიის მიმართულებით ფრენების სიხშირეს ცვლის
access_time2020-02-27 17:45:30
Wizz Air, ევროპის ყველაზე მწვანე, უმსხვილესი დაბალ ბიუჯეტიანი ავიაკომპანია, იტალიის მიმართულებით ფრენების სიხშირის შემცირებას აანონსებს. მიზეზი ჩრდილოეთ იტალიაში COVID-19 ტიპის ვირუსის გავრცელებაა. 2020 წლის 11 მარტიდან 2 აპრილის ჩათვლით ფრენების სიხშირე იტალიის მიმართულებით 60%-ით შემცირდება. საჰაერო მიმოსვლა სტანდარტული რეჟიმით 2 აპრილიდან აღდგება. მგზავრები, რომლებსაც მიმდინარე ცვლილებები შეეხებათ, მიიღებენ ავტომატურ შეტყობინებას და მათ შესაძლებლობა ექნებათ ბილეთები...

როდის მოგვარდება პარკინგის პრობლემა თბილისში – მერია პარკირების უფლების გაყიდვას აღარ აპირებს

როდის მოგვარდება პარკინგის პრობლემა თბილისში – მერია პარკირების უფლების გაყიდვას აღარ აპირებს
access_time2020-02-27 17:45:28
პარკირების პრობლემა დედაქალაქისთვის დღემდე ერთ-ერთ მთავარ გამოწვევად არის ქცეული. მიუხედავად იმისა, რომ თბილისის მერიამ ეს უფლება ”სითი პარკს” ჩამოართვა და ხელშეკრულებაც შეუწყვიტა, ამ მიმართულებით სიტუაცია ფაქტობრივად არ შეცვლილა. რეალურად, ორი წლის განმავლობაში თბილისის მერიის შესაბამისი უწყება იგივე საქმიანობას აგრძელებდა, რასაც მანამდე ახორციელებდა ”სითი პარკი”. ფაქტობრივად არ მოწყობილა ახალი საპარკინგე ადგილები და არც იმის შესახებ არის ცნობილი თუ რისი გაკეთება იგეგმება არსებული...

აჭარის ა/რ უმაღლესმა საბჭომ თითო ავტომობილის ტექნიკურ მომსახურებაზე 3 წელში საშუალოდ 17 341 ლარი დახარჯა

აჭარის ა/რ უმაღლესმა საბჭომ თითო ავტომობილის ტექნიკურ მომსახურებაზე 3 წელში საშუალოდ 17 341 ლარი დახარჯა
access_time2020-02-27 16:40:54
აჭარის ა/რ უმაღლესი საბჭოს ბალანსზე რიცხული 17 ავტომობილის ტექნიკური მომსახურებისთვის 2019 წლის განმავლობაში 60000 ლარი დაიხარჯა. როგორც „ფაქტ-მეტრმა“ აღმოაჩინა, სატრანსპორტო საშუალებებისა და მასთან დაკავშირებული მოწყობილობების შეკეთება და ტექნიკური მომსახურება შარშან უწყებამ ორჯერ შეისყიდა, განსხვავებული ღირებულებებით. პირველი ელექტრონული ტენდერი აუქციონის გარეშე (NAT180019578), რომლის საპრეისკურანტო ღირებულება 407874 ლარი იყო, ხოლო შესყიდვის სავარაუდო ღირებულება - 50000 ლარი, 2019 წლის...


მსგავსი სიახლეები

up