#ბიზნესიზრუნავს - კამპანია Covid-19-თან ბრძოლაში ჩართული ბიზნესების მხარდასაჭერად

#ბიზნესიზრუნავს - კამპანია Covid-19-თან ბრძოლაში ჩართული ბიზნესების მხარდასაჭერად

access_time2020-03-27 13:20:52

#ბიზნესიზრუნავს

ახალი კორონავირუსის წინააღმდეგ ბრძოლაში ჩართული ქართული ბიზნესების მხარდასაჭერად „კლიპარტი“ ახალ კამპანიას იწყებს - #ბიზნესიზრუნავს. კამპანიის მიზანია, პასუხისმგებლიანი ბიზნესების ამ მიმართულებით აქტივობების შესახებ ფართო საზოგადოების ინფორმირება.


„კლიპარტის“ უმთავრესი ამოცანა თავიდანვე იყო პასუხისმგებლიანი ბიზნესის მხარდაჭერა. ამიტომაცაა ჩვენი სლოგანი „მედია ბიზნესისთვის“. რაც შეეხება #ბიზნესიზრუნავს, ამ კამპანიის ფარგლებში ფართო საზოგადოებას მივაწვდით ინფორმაციას კომპანიების აქტიურობის შესახებ Covid-19-თან ბრძოლაში. ეს შეიძლება იყოს ინფორმაციები როგორც ფულადი შემოწირულობის, ისე სხვა აქტივობების შესახებ, როგორიცაა დაზარალებული და რისკის ჯგუფში მყოფი მოქალაქეების მატერიალური თუ სერვისების კუთხით აღმოჩენილი დახმარება“, – მოგვითხრობს ციფრული და მედიაკომუნიკაციების სააგენტო „კლიპარტის“ კომერციული დირექტორი თამთა კალანდაძე.


მისივე თქმით, „კლიპარტი“ თავად დაამყარებს კომუნიკაციას პასუხისმგებლიან ბიზნესებთან.



„ჩვენ, პირველ რიგში, ვისარგებლებთ stopcov,ge-ზე გამოქვეყნებული ოფიციალური ინფორმაციით. ამ კომპანიების უმრავლესობის შესახებ საზოგადოებამ უკვე იცის, თუმცა მათი რიცხვი დღითი დღე იზრდება. აქედან გამომდინარე, თავად კომპანიებსაც ექნებათ შესაძლებლობა, დაუკავშირდნენ „კლიპარტს“ და გააცნონ თავიანთი აქტივობები ამ მიმართულებით“, – ამბობს თამთა კალანდაძე.


კომპანიებს შეეძლებათ, დარეკონ ტელეფონის ნომერზე: 598 67 77 79, ან გაგზავნონ ინფორმაცია თავიანთი აქტივობების შესახებ ელექტრონულ მისამართზე info@clp.ge.


ინფორმაციები განთავსდება 5-დან 10-მდე პოპულარული საინფორმაციო სააგენტოს ვებპორტალზე, გაზიარდება ამავე საშუალებებისა და სხვა სოციალურ გვერდებზე, რაც, საერთო ჯამში, საკმაოდ ფართო აუდიტორიას მოიცავს, პრაქტიკულად, საქართველოს მთელ მოსახლეობას. ასევე, „კლიპარტის“ საბანერო ზონების დიდი ნაწილი, პოპულარულ საინფორმაციო საიტზე, დაეთმობა კამპანიას და გამოჩნდება ბანერები ამ კომპანიების ლოგოებით.


„სოციალური პასუხისმგებლობა, ისევე როგორც ნებისმიერი პასუხისმგებლიანი ბიზნესისთვის, „კლიპარტისთვისაც“ პრიორიტეტია. ჩვენი სააგენტოს მხრიდან ეს პირველი კამპანია არ არის. ზოგადად, „კლიპარტი“ აქტიურად მუშაობს საზოგადოების სწორად ინფორმირების მიმართულებით. Covid-19-ის გამო შექმნილ ვითარებაში სააგენტო აქტიურად თანამშრომლობს როგორც მთავრობასთან, ისე უშუალოდ ჯანდაცვის სამინისტროსთან. როდესაც #დარჩისახლში კამპანიის ფარგლებში პრაქტიკულად გასამმაგებულია ინტერნეტმოხმარება და ციფრული სერვისების საჭიროება, ჩვენ უნდა ვიყოთ იქ, სადაც ბიზნესსა და საზოგადოებას სჭირდება“, – აცხადებს თამთა კალანდაძე.


(NS)






დღის TOP 10 საინტერესო ამბავი

დღის TOP 10 საინტერესო ამბავი
access_time2021-09-23 21:00:22
დღის TOP 10 საინტერესო ამბავი:   1. ბათუმში კუნძულის აშენებას „ამბასადორი“ აპირებს – ახალი მონაცემები აჭარის მთავრობის თავმჯდომარის, თორნიკე რიჟვაძის მიერ დაანონსებული კუნძულის მშენებლობას ბათუმში შპს „ამბასადორი ბათუმი აილენდი“ გეგმავს.     2. მუნიციპალიტეტების შავი ხვრელი - რატომ...

ლარი დოლართან მიმართებით გაუფასურდა, ევროსთან კი გამყარდა

ლარი დოლართან მიმართებით გაუფასურდა, ევროსთან კი გამყარდა
access_time2021-09-23 18:00:28
23 სექტემბრის ვაჭრობის შედეგად ლარი აშშ დოლართან მიმართებაში 0.24 თეთრით 3.1179-მდე გაუფასურდა. Bloomberg-ის პლატფორმაზე დღის ბოლოს კურსმა 3.1100 შეადგინა. საერთაშორისო ვალუტებიდან ლარი ევროსთან 0.19 თეთრით 3.6532-მდე გამყარდა, ხოლო ბრიტანულ ფუნტთან 1.36 თეთრით 4.2650-მდე გაუფასურდა. თურქულ ლირასთან ლარი 0.01 თეთრით 0.3601-მდე, ხოლო აზერბაიჯანულ მანათთან 0.31 თეთრით 1.8322-მდე გამყარდა. 100 რუსულ რუბლთან კი 0.58 თეთრით 4.2872-მდე, ხოლო 1000 სომხურ დრამთან 3.35 თეთრით...

ბათუმში კუნძულის აშენებას „ამბასადორი“ აპირებს – ახალი მონაცემები

ბათუმში კუნძულის აშენებას „ამბასადორი“ აპირებს – ახალი მონაცემები
access_time2021-09-23 17:20:01
აჭარის მთავრობის თავმჯდომარის, თორნიკე რიჟვაძის მიერ დაანონსებული კუნძულის მშენებლობას ბათუმში შპს „ამბასადორი ბათუმი აილენდი“ გეგმავს. ეს ინფორმაცია „ბათუმელებმა“ ინფორმირებულ პირებთან კომუნიკაციისა და საჯარო რეესტრის მონაცემებზე დაყრდნობით დაადასტურა. ინვესტორი ელგუჯა ქებურიასთან ერთად ბიზნესმენი ფრიდონ ქათამაძეა, თუმცა მისი წილი კომპანიაში ბევრად მცირე – 18 პროცენტია. ამ პროექტისთვის შპს „ამბასადორ ბათუმი აილენდი“ 2021 წლის ივნისში დააფუძნა ოფშორში,...

BAG ინდექსი: კომპანიების საინვესტიციო გეგმები პანდემიამდე არსებულ მდგომარეობას უბრუნდება

BAG ინდექსი: კომპანიების საინვესტიციო გეგმები პანდემიამდე არსებულ მდგომარეობას უბრუნდება
access_time2021-09-23 14:30:32
BAG ინდექსის ფარგლებში, საქართველოს ბიზნეს ასოციაცია, წევრებისა და მათი შვილობილი კომპანიების ინვესტიციების ცვლილების ტენდენციასაც აკვირდება. ცხადია, 2020 წელს, მკვეთრად შემცირებული შიდა თუ საგარეო მოთხოვნის, ლოგისტიკური სირთულეებისა და სხვა დაბრკოლებების გათვალისწინებით, კომპანიებმა თავიანთი საინვესტიციო გეგმები მნიშვნელოვნად დააკორექტირეს. მიმდინარე წელს კი, პანდემიის მიუხედავად, ინვესტიციების ზრდის ტემპი კოვიდამდე არსებულ მდგომარეობას უბრუნდება. ცნობისათვის, 2019 წელს ჯამური ინვესტიციები...

ვლადიმერ პაპავა: საუბარი, რომ „ვისოლში“ საწვავი არ ჩავასხათ, კონკრეტულ ქსელში საკვები არ ვიყიდოთ, ბიზნესზე ტერორია

ვლადიმერ პაპავა: საუბარი, რომ „ვისოლში“ საწვავი არ ჩავასხათ, კონკრეტულ ქსელში საკვები არ ვიყიდოთ, ბიზნესზე ტერორია
access_time2021-09-23 14:55:34
ეკონომიკის ექსპერტმა ვლადიმერ პაპავამ სარეკლამო ბიზნესზე ზეწოლის შესახებ „პრაიმტაიმის“ პრეს–კლუბში განცხადება გააკეთა. მისი თქმით, იმაზე საუბარი, რომ „ვისოლში“ საწვავი არ ჩავასხათ, კონკრეტულ ქსელში საკვები არ ვიყიდოთ, ბიზნესზე ტერორია. „ქვეყანაში დღეს წინასაარჩევნო პერიოდია. დაძაბული სიტუაციაა. პოლიტიკურად ცხელი შემოდგომაა. ამ პირობებში არის ხშირი ურთიერთბრალდება. ამაში, სამწუხაროდ, ყვება ბიზნესი. ნუ გვავიწყდება, რომ ცხოვრება არჩევნების შემდეგაც გრძელდება და ეს...


მსგავსი სიახლეები

up