„ჩვენ გამოვირჩევით პროდუქტის მაღალი ხარისხით, ნატურალურობით და ჯანსაღი საკვებით, მაგრამ მაღალხარისხიანი არ ნიშნავს ძვირს. ჩვენი ირიბი და პირდაპირი კონკურენტებისგან ბევრი რამით განვსხვავდებით. ბევრი უპირატესობა გვაქვს, ხარისხს გავუსვამ ხაზს, ნატურალურ და ახალ პროდუქციას, საუკეთესო ვიზუალს, საუკეთესო გემოს და ეს ყველაფერი კონკურენტუპირატესს გვხდის ბაზარზე,“ - ამის შესახებ „კომერსანტს“ ჰიპერმარკეტ „აგროჰაბის“ დირექტორმა გიორგი ჯაშიაშვილმა განუცხადა.
ვალუტის ცვლილებისა და პანდემიის მიუხედავად „აგროჰაბის“ მომხმარებელთა რაოდენობა არ შემცირებულა. ჰიპერმარკეტში წარმოდგენილი პროდუქციის 60 პროცენტი ადგილობრივი წარმოებისაა, კომპანიაში აცხადებენ, რომ პროდუქტებზე ფასები არ გაუძვირებიათ და უახლოესი ერთი თვის მანძილზე არც იგეგმება.
„ჩვენი პროდუქცია საშუალო და მაღალი შემოსავლის მქონე მომხმარებელზეა გათვლილი და არა მხოლოდ მაღალ სეგმენტზე. მაღაზიაში შემოსვლა ყველას შეუძლია - რომ ვთქვათ, რომ ვიღაც სეგმენტირებული გვყავს და მხოლოდ ძვირიანი პროდუქცია გვაქვს, ასე არ არის.
პანდემიის პერიოდი სხვადასხვა სფეროებზე სხვადასხვანაირად აისახა. ლოქდაუნის დროს ცოტა მომატებულად იყო ხალხის აქტივობა, შემდეგ დასტაბილურდა და ახლა ჩვეულებრივი დინებით მიდის.
არ დაგვჭირდა ფასების კორექტირება და მით უმეტეს, ახლაც არ ვაპირებთ რამეს გაძვირებას, მინიმუმ ერთი თვე არაფერს გავაძვირებთ, ინფორმაციაც არ გვაქვს მომწოდებლებისგან, რომ რამე ძვირდება.
მაქსიმალურად ვცდილობთ, რომ ჩვენთან იყოს ადგილობრივი წარმოების პროდუქტები. გარკვეულწილად, ჩვენი რეალიზაციის 60%-ს ჩვენ ვაწარმოებთ.
როდესაც ყველაფერი დაკეტილი იყო, მაშინ იყვნენ სახლში მომზადებაზე გადასული. მოკლედ ჩვენი რეალიზაციის პროდუქცია და სტრუქტურა დიდწილად არ შეცვლილა.
ზოგადად, ახალ წელს დიდი აქტიურობაა და ვფიქრობთ, რომ პანდემიის მიუხედავად წელსაც მაინც დიდი აქტივობა იქნება,“- განმარტავს გიორგი ჯაშიაშვილი.
რა გეგმები აქვს „აგროჰაბს“ 2021 წლისთვის და რთულია თუ არა დღეს საქართველოში ჰიპერმარკეტების ბაზარზე კონკურენცია - გიორგი ჯაშიაშვილი მიიჩნევს, რომ კონკურენცია ნამდვილად არის, თუმცა ამ პირობებში კომპანია საინტერესოდ ოპერირებს.
„კომპანია განვითარებას ფიქრობს და სხვადასხვა ვარიანტებს 2021-2022 წლისთვის განვიხილავთ და არ გამოვრიცხავთ რომ 2021-შიც გავხსნათ ახალი ფილიალები.
ბაზარზე ყოველთვის არის პირდაპირი და ირიბი კონკურენტი, თუმცა ისეთი დიდი კომპანიები, როგორსაც ჩვენ ბაზარზე ვხედავთ, რასაკვირველია არიან ჩვენი კონკურენტები. ჩვენ ჩვენი საბაზრო წილი და ნიშა გვაქვს, ჩვენი მომხმარებელი გვყავს, რისთვისაც მათ მადლობას ვუხდი. ამ კონურენციის პირობებში ჩვენ კარგად ვოპერირებთ, საკმაოდ საინტერესოდ,“ - განმარტავს გიორგი ჯაშიაშვილი.
კომპანია აგროჰაბს აქვს საკუთარი ფრინველის, საქონლის და ღორის ფერმა. კომპანიას აქვს რძის გადამამუშავებელი ქარხანა, სადაც ხდება ნატურალური რძის პროდუქტის წარმოება. გარდა ამისა, ჰიპერმარკეტში წარმოდგენილია საკონდიტრო საცხობის, პურ-ფუნთუშეულის, ცივი და ცხელი სამზარეულოს, სალათების და ზღვის პროდუქტების მრავალფეროვანი ასორტიმენტი.
მარიამ მორგოშია