ახალგაზრდა მეწარმეები ღვინის ქართული ბაზრის სტერეოტიპების დანგრევას გეგმავენ

ახალგაზრდა მეწარმეები ღვინის ქართული ბაზრის სტერეოტიპების დანგრევას გეგმავენ

access_time2016-03-02 19:30:26

ბაზარზე გამოჩნდა ღვინის ახალი ბრენდი ,,იკანო”, რომელიც რამდენიმე თვეა, რაც ბოთლებში ჩამოისხა. გთავაზობთ ინტერვიუს კომპანია ,,იკანოს” წარმომადგენელ მათე აბესაძესთან.


- როდის შეიქმნა კომპანია?


- პირველად ღვინის ბაზარზე ,,იკანო” 2015 წელს გამოჩნდა. წლის ბოლოს კი დაიწყო დისტრიბუცია სუპერმარკეტებსა და ჰორეკაში. კომპანიის მენეჯმენტი დაკომპლექტებულია ახალგაზრდა კადრებით, რომლებიც ინოვაციურად უდგებიან ბიზნესის მართვას და ცდილობენ ღვინის ბაზრის განვითარებას.


საქართველოს ღვინის დიდი ისტორია აქვს, თუმცა გარემო ცვალებადია და მოითხოვს სიახლეებს, სწორედ ეს სიახლეა ,,იკანო”.


- რა არის კომპანიის მიზანი, რა სეგმენტზეა ,,იკანოს” ღვინო გათვლილი?


- როდესაც ბრენდი იქმნებოდა კვლევა ჩავატარეთ აღმოჩნდა, რომ საქართველოში წელიწადში 66 მლ. ლიტრ ღვინოს მოიხმარდნენ. აქედან, მხოლოდ 2 მლ. ლიტრ ბოთლის ღვინოს. გავარკვიეთ ისიც, რომ 18-დან 40 წლამდე ადამიანთა კატეგორია, რომლებიც ყველაზე მეტ ალკოჰოლს მოიხმარს, თითქმის არ სვამს ღვინოს.


ჩატარებული კვლევის მიხედვით მივხვდით, რომ კონკურენტულ ბაზარზე სრულიად განსხვავებული პროდუქტი უნდა შეგვექმნა, რომელიც 18-დან 40 წლამდე ადამიანთა კატეგორიას დააახლოვებდა ღვინოსთან.



ახალგაზრდების მთავარი პრობლემა იყო ის, რომ ღვინოს ბევრი სტერეოტიპი ჰქონდა. ჩვენ გადავწყვიტეთ ,,იკანოს” ღვინოს მოეშორებინა ყველა ის სტერეოტიპი, რომელიც ქართული ღვინის ბაზარზე არსებობს, ამიტომ გადავწყვიტეთ მაქსიმალურად გაგვემარტივებინა ურთიერთობა ღვინოსა და მომხმარებელს შორის.


 ~იკანოს” სიმარტივე იმაში მდგომარეობს, რომ ბოთლს საცობის მაგივრად ხრახნილიანი გასახსნელი აქვს, ასევე არის მხოლოდ ოთხი სახეობა, სახელად კი ყურძნის ჯიშების ნაცვლად ფერები ჰქვია _ წითელი, ლურჯი, ყვითელი და მწვანე ,,იკანო”.


- გაქვთ თუ არა ღვინო ექსპორტზე, ყურძენს ყიდულობთ თუ იმპორტს აწარმოებთ?


- ჯერ-ჯერობით ,,იკანოს” ექსპორტზე არ გასულა, მხოლოდ საქართველოში იყიდება. ყურძენი კი ადგილობრივია. გვაქვს საკუთარი ვენახები, ასევე ადგილობრივი ფერმერებისგანაც ვყიდულობთ.


- რა ჯიშის ყურძნისგან ამზადებთ ღვინოს?


- მარკეტინგულ კომუნიკაციაში ,,იკანო” ღვინის ტექნოლოგიაზე აქცენტს არ აკეთებს, ყურძნის ჯიშებზე და ა.შ. იმ დეტალებზე, რაც ხშირად აბნევს მომხმარებელს. დავუშვებთ გამონაკლისს და გეტყვით, რომ ოთხივე ,,იკანო” არის ქართული და ევროპული ჯიშების კუპაჟი და ევროპულადაა დაყენებული.



 წითელი ,,იკანო” საფერავი-კაბერნე, ლურჯი ,,იკანო” საფერავი-მერლო, ყვითელი, `იკანო” რქაწითელი-შარდონე, მწვანე ,,იკანო” ცოლიკოური-სოვინონ ბლანი. ,,იკანოს” ღვინო როგორც ქართული, ასევე უცხოური ყურძნის ჯიშებით იწარმოება.


- როგორ ფიქრობთ გაუწევს ,,იკანოს” ღვინო სხვა ღვინის კომპანიებს კონკურენციას?


- ,,იკანომ” მოახერხა და უკვე შექმნა ახალი კატეგორია ღვინის ბაზარზე. ჯერ-ჯერობით კონკურენტები არ გვყავს, თუმცა, ეჭვი გვაქვს მალე შემოვლენ კონკურენტი კომპანიებიც.


"იკანო" ძალიან ჰგავს თავის მომხმარებელს, მასთან ურთიერთობა მარტივია, ამიტომ მალე შეგვიყვარეს. ჩვენ ყველაფერს გავაკეთებთ იმისთვის, რომ ეს ურთიერთობა გრძელვადიანი და მტკიცე იყოს.


გაზეთი "ბანკები და ფინანსები"




ყველა დახმარების პაკეტი ყველა რესტორანს ვერ მოერგება - რესტორატორთა ასოციაცია

ყველა დახმარების პაკეტი ყველა რესტორანს ვერ მოერგება - რესტორატორთა ასოციაცია
access_time2021-03-05 13:00:52
ფულადი დახმარების გარეშე დარჩენილი რესტორნებისთვის ასოციაცია ეკონომიკურ გუნდთან მოლაპარაკებების გაგრძელებას გეგმავს. მსჯელობა იქნება როგორც რეგიონში არსებული ასევე მსხვილი რესტორნებისთვის გარკვეული დახმარების გამოყოფაზე. „პანდემიის დაწყებიდან დღემდე იყო დახმარების რამდენიმე პაკეტი. ეს იყო საშემოსავლო და ქონების გადასახადის გადავადება, საბანკო პროცენტების სუბსიდირების პროგრამა და ბოლო ფულადი დახმარება. რა თქმა უნდა, ყველა რესტორანი ერთდროულად ამ სამ დახმარების პაკეტს ვერ...

„ეკონომიკური თავისუფლების ინდექსით“ საქართველო მსოფლიოში მე-12 ადგილზეა

„ეკონომიკური თავისუფლების ინდექსით“ საქართველო მსოფლიოში მე-12 ადგილზეა
access_time2021-03-05 14:00:00
2021 წლის „ჰერითიჯის ფონდის“ მიერ გამოქვეყნებული ეკონომიკური თავისუფლების ინდექსის თანახმად, საქართველო, 77.2 საერთო ქულით, მსოფლიოში მე-12, ხოლო ევროპის რეგიონის 45 სახელმწიფოს შორის მე-7 ყველაზე თავისუფალ ეკონომიკად არის დასახელებული. ამის შესახებ ინფორმაციას საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო ავრცელებს. „ქვეყანა მოთავსებულია ინდექსის უმეტესწილად თავისუფალი ეკონომიკების ჯგუფში. 2020 წლის ინდექსთან შედარებით, მიმდინარე საანგარიშო წელს საქართველომ...

საკრედიტო პორტფელში უმოქმედო სესხები გაორმაგებულია - ლიდერი „ქართუ ბანკია“

საკრედიტო პორტფელში უმოქმედო სესხები გაორმაგებულია - ლიდერი „ქართუ ბანკია“
access_time2021-03-05 11:00:01
2020 წლის კრიზისის ფონზე, საკრედიტო პორტფელში უმოქმედო სესხების წილი წლის დასაწყისიდან 3.9 პროცენტული პუნქტით გაიზარდა და მიმდინარე მდგომარეობით 8.4%-ს შეადგენს, რაც წინა წელთან შედარებით გაორმაგებული მაჩვენებელია, - ამის შესახებ ინფორმაცია საქართველოს ეროვნული ბანკის ფინანსური სტაბილურობის კომიტეტმა სხდომის გადაწყვეტილების...

დღის Top 10 საინტერესო ამბავი

დღის Top 10 საინტერესო ამბავი
access_time2021-03-04 21:30:17
დღის Top 10 საინტერესო ამბავი:   1. გაზრდილი ფასები და შემცირებული მომხმარებელი - ბათუმის რესტორნებს მოგებაზე გასვლა აგვისტომდე შეუძლებლად მიაჩნიათ   ბათუმში რესტორნების შიდა სივრცეები 1-ლი მარტიდან გაიხსნა, კვების ობიექტებს...

ბათუმის დინამო ყველაზე ძვირად ღირებულია! ქართულ ლიგაში მოთამაშის საშუალო ფასი 138 ათასი ევროა

ბათუმის დინამო ყველაზე ძვირად ღირებულია! ქართულ ლიგაში მოთამაშის საშუალო ფასი 138 ათასი ევროა
access_time2021-03-04 21:00:45
„ტრანსფერმარკტმა“ ეროვნული ლიგის გუნდების ჯამური ფასები განაახლა და ცნობილი გახდა, რომ გერმანული ინტერნეტ-პორტალის შეფასებით, მთავარი ქართული ლიგის ყველაზე ძვირადღირებული კლუბი ბათუმის „დინამოა“. საქართველოს ვიცე-ჩემპიონის მოთამაშეების ჯამური ფასი 5,1 მილიონი ევროა. ყველაზე ნაკლები ჯამური ღირებულება კი „სამტრედიას“ აქვს. ბათუმის დინამო ასევე ლიდერობს მოთამაშეთა...


მსგავსი სიახლეები

up