„არ მესმის რატომაა სტერეოტიპული წარმოდგენა, რომ საარჩევნო წელს არის ყველაზე ცუდი საინვესტიციო გარემო“, - ასე აფასებს საქართველოში ლუდის მწარმოებელი უმსხვილესი კომპანიის „ნატახტარის“ კორპორაციულ საქმეთა დირექტორი ქვეყანაში არსებულ ბიზნეს კლიმატს. ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილი „კომერსანტთან“ საუბარში განმარტავს, რომ ქვეყანაში ყველა მაკროეკონომიკური პარამეტრი წარმოუდგენლად კარგია.
„ჩემი კომპანიის მაგალითით გეტყვით,რომ მომავალი 3 წლის განმავლობაში 10 მლნ ლარის ღირებულების საინვესტიციო პაკეტი გვაქვს გამზადებული, ჩვენ არ ვცვლით და არ ველოდებით ოქტომბრის ბოლოს, ჩვენ დღესვე ვიწყებთ მის განხორციელებას, რატომ უნდა დავკარგოთ წელი? საარჩევნო პერიოდი ინვესტირებისთვის საუკეთესო დროა, რათა ახალი ბიზნესი ახალი ნიშნულიდან დაიწყო. მაგალითისთვის, გლობალურად უძრავი ქონების ბაზარზე ყველაზე კარგი ყიდვის დრო არის კონფლიქტების და ეკონომიკური პრობლემების დრო. წინასაარჩევნო პერიოდი ყოველთვის გამორჩეულია მაღალი დანახარჯებით ანუ ეკონომიკის დანახარჯებით. რეალურად, დიდი რყევების პერიოდში, ყოველთვის ლიბერალური მიდგომაა“ - განმარტავს ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილი.
შეგახსენებთ,რამდენიმე დღის წინ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა გიორგი გახარიამ განაცხადა, რომ საქართველოს მთავრობა ყველაფერს აკეთებს, რათა ქვეყანაში განსაკუთრებული ბიზნეს კლიმატი შეიქმნას, ქვეყნის მეთაურის განმარტებით ეკონომიკის საფუძველი და ხერხემალი თავისუფალი ბიზნესია.
ბაჩო ადამია