"ანაკლიის პორტში შემოდის არა SSA MARINE, არამედ მისი პარალელური კომპანია - SSA INTERNATIONAL"

access_time2019-03-11 11:06:10

ანაკლიის პორტში შემოდის არა SSA Marine, არამედ SSA International, რომელიც უმსხვილესი საერთაშორისო კომპანიის ერთ-ერთი შემადგენელი ნაწილია,- ამის შესახებ ინფრასტრუქტურის მინისტრმა მაია ცქიტიშვილმა ტელეკომპანია “იმედის” პირდაპირ ეთერში, გადაცემა “იმედი Live”-ში განაცხადა.


მისი თქმით, ჯერ კიდევ გიორგი კვირიკაშვილის პრემიერმინისტრობის დროს ყველამ ნახა, როგორ მოეწერა ხელი “ანაკლიის განვითარების კონსორციუმსა” და კომპანია SSA MARINE-ს შორის ხელშეკრულებას ინვესტიციის განხორციელების თაობაზე.


“სამწუხაროდ, დღეს კონსორციუმს შემოთავაზებულილ აქვს ჩვენთვის არა SSA Marine-ის, არამედ მისი პარალელური კომპანიის, ერთ ჯგუფში შემავალი, პარალელური ორგანიზაციის SSA International-ის შემოსვლა და არა SSA Marine-ის”,- აცხადებს მაია ცქიტიშვილი.


მისი თქმით, SSA Marine ნამდვილად არის მსოფლიოში 250-მდე პორტის ოპერატორი, რასაც ვერ იტყვის SSA International-ზე. მინისტრის განცხადებით, ეს კომპანიაც მართავს პორტებს, თუმცა, არა იმ მასშტაბითა და რაოდენობით, როგორც SSA Marine.


“მთავარი პრობლემა სხვა რამეშია, სამწუხაროდ, SSA International ამ პროექტში იქნება წარმოდგენილი მხოლოდ 5 ამერიკელი თანამშრომლით.



გარდა ამისა, როცა ვსაუბრობთ პორტის ოპერატორზე, მოიაზრებოდა როგორც სახელმწიფოს, ასევე კონსორციუმის მხრიდან, როდესაც ის კონკურსში შემოდიოდა, ჰქონდა შემოთავაზებული 12 თუ 17 დიდი პორტის ოპერატორი კომპანიები. ახლა ჩვენ გვაქვს ალტერნატიული მოდელი, როცა კომერციულ რისკებს საკუთარ თავზე იღებს კონსორციუმი, ასევე, კონსორციუმისა და SSA International-ის მიერ დაფუძნებული კიდევ სხვა ქართული კომპანია, რომელშიც იმუშავებს 5 ამერიკელი მენეჯერი და ამ კომპანიამ უნდა წარმართოს პორტის კომერციული მართვა.

სამწუხაროდ, ეს არღვევს ინტერესთა გამოხატვის პირობასაც, სულისკვეთებასაც”,- აცხადებს ცქიტიშვილი.


ამავე გადაცემაში მინისტრს უპასუხა “ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის” ხელძღვანელმა ლევან ახვლედიანმა. მისი თქმით, სახელმწიფოს აქამდე პრეტენზია არ გამოუთქვამს იმ მართვის სტრუქტურაზე, რაც ანაკლიის განვითარების კონსორციუმს აქვს წარმოდგენილი. ახვლედიანის თქმითვე, SSA Marine-ის სტრატეგიაა, რომ ყველა ქვეყანაში, სადაც შედის აფუძნებს ადგილობრივ კომპანიას, რომლის მეშვეობითაც მართავს პორტებს.


“ტვირთბრუნვაზე ჩვენი სტრატეგიული ინვესტორი SSA Marine-ია, მას მრავალწლიანი გამოცდილება აქვს ამ ინდუსტრიაში და ტვირთბრუნვის მოზიდვის კუთხით არანაირი პრობლემა არ შეექმნება ანაკლიის პორტს.


ის სტრუქტურა, რაც გვაქვს ოპერატორთან მიმართებაში SSA Marine-თან მიმართებაში, არ გამოუთქვამთ არანაირი წინააღმდეგობა დღემდე, მათთვის ეს სტრუქტურა მისაღები იყო. იურიდიულად თუ ვისაუბრებთ, SSA Marine ყველა ქვეყანაში აფუძნებს კომპანიას, რომლის მეშვეობითაც მართავს პორტებს”,- აცხადებს ლევან ახვლედიანი.


bm.ge






„ეკატერინე ტიკარაძის განცხადება არის დაუფიქრებელი“ - 4 მიზეზი თუ რატომ უნდა იყოს ჯანდაცვა მომგებიანი ბიზნესი

„ეკატერინე ტიკარაძის განცხადება არის დაუფიქრებელი“ - 4 მიზეზი თუ რატომ უნდა იყოს ჯანდაცვა მომგებიანი ბიზნესი
access_time2019-12-12 10:00:40
„ეკატერინე ტიკარაძის განცხადება არის მინიმუმ დაუფიქრებელი, მე არ მესმის მინისტრი სიღრმისეულად რას გულისხმობდა, მაგრამ რასაც არ უნდა გულისხმობდეს, შეუძლებელია  საბაზრო ეკონომიკის პირობებში ესეთი რაღაც თქვა“, - ასე აფასებს ჯანდაცვის მინისტრის განცხადებას „ეკონომიკური ტრანსფორმაციის ცენტრის პრეზიდენტი“ რამაზ გერლიანი. როგორც ცნობილია, ტელეკომპანია იმედის ეთერში ეკატერინემ ტიკარაძემ განაცხადა, რომ მისთვის მიუღებელია, ჯანდაცვა განიხილოს როგორც მომგებიანი ბიზნესი....

გერმანიის მიმართულებით ავიაბილეთები ძვირდება – ​Ryanair-მა მგზავრები უკვე გააფრთხილა

გერმანიის მიმართულებით ავიაბილეთები ძვირდება – ​Ryanair-მა მგზავრები უკვე გააფრთხილა
access_time2019-12-11 19:30:09
“ლოუკოსტერი” Ryanair-ი იმ მგზავრებს, რომელთაც 2020 წლის 1-ელი აპრილის შემდეგ გერმანიის აეროპორტებში ფრენებზე ქონდათ ავიაბილეთები შეძენილი საავიაციო გადასახადის ზრდის შესახებ აფრთხილებს. ავიაკომპანია ასეთ მგზავრებს განუმარტავს, რომ საავიაციო გადასახადის ზრდის გამო, შეძენილი ავიაბილეთის ღირებულებას თანხა დაამატონ, ან დაიბრუნონ ბილეთებში გადახდილი თანხა, ჯარიმის გარეშე.მგზავრებმა გადაწყვეტილება 18 დეკემბრამდე უნდა...

ბანკების მიმართ პრეტენზიები 129%-ით გაიზარდა - რას ედავება მომხმარებელი საფინანსო სექტორს

ბანკების მიმართ პრეტენზიები 129%-ით გაიზარდა - რას ედავება მომხმარებელი საფინანსო სექტორს
access_time2019-12-11 17:30:09
2019 წლის 10 თვეში კომერციულ ბანკებში მომხმარებლების მიერ დაფიქსირებული პრეტენზიების რაოდენობამ 11 101 შეადგინა, რაც წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან (4 842) შედარებით 129%-ით...

„ლაღიძის წყლების შენობაში 5 მილიონს არავინ გადაიხდის“

„ლაღიძის წყლების შენობაში  5 მილიონს არავინ გადაიხდის“
access_time2019-12-11 16:20:50
„ლაღიძის წყლების“ ისტორიულ ადგილზე - რუსთაველის 24-ში,  აღდგენის სურვილი საქართველოს ყოფილმა პრემიერ-მინისტრმა გიორგი კვირიკაშვილმა გამოთქვა და   შესაბამისი დავალება თბილისის მერს, კახა კალაძეს მისცა. “ლაღიძის წყლების” ყოფილი შენობის გამოსყიდვა მერიას მიზანშეწონიდალად არ მიაჩნია. გამოსყიდვის ღირებულება 5 მილიონი ამერიკული დოლარია,“ -ასე ეხმაურება მერია ლაღიძის წყლების შენობის გამოსყიდვის ამბავს....

ანაკლიის პორტის აშენების ალტერნატივები არსებობს

ანაკლიის პორტის აშენების ალტერნატივები არსებობს
access_time2019-12-11 15:12:59
რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს დაქვემდებარებაში არსებული, სსიპ „ანაკლიის ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის განვითარების სააგენტოს“ ხელმძღვანელი დავით ჯავახაძე აცხადებს, რომ ანაკლიის პორტის აშენების ალტერნატივები არსებობს, თუმცა სახელმწიფო “ანაკლიის განვითარების კონსორციუმთან” არსებულ ხელშეკრულებაზეა კონცენტრირებული. “ინტერპრესნიუსის” კითხვაზე, თუ სახელმწიფო “ანაკლიის განვითარების კონსორციუმთან” ხელშეკრულებას შეწყვეტს, როგორ გეგმავს...


მსგავსი სიახლეები

up