ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების ინდუსტრიის ერთ-ერთი უმსხვილესი მოთამაშე Bolero & Company სტუმარ-მასპინძლობის სექტორში შედის. კომპანია თბილისის ცენტრში 4 ვარსკვლავიან სასტუმროს აშენებს. არქიტექტურის სამსახურის ვებ-გვერდზე განთავსებული ინფორმაციით, პროექტით გათვალისწინებულია მრავალფუნქციური შენობის მშენებლობა. სასტუმროს სიმაღლე 25.55 მეტრი იქნება, ხოლო სართულიანობა ცხრა, საიდანაც შვიდი მიზისზედა სართულია, 2 სართული კი მიწისქვეშა. შენობის პირველ სართულზე გათვალიწინებულია კომერციული ობიექტების, რესტორანისა და ლაუნჯ-ბარის განთავსება, ხოლო ზედა სართულებზე საუნები, სასტუმროს ნომრები და საკონფერენციო დარბაზები მოეწყობა.
როგორც „კომერსანტმა“ გაარკვია, სასტუმროს მართვასთან დაკავშირებით Bolero & Company მოლაპარაკებებს რამდენიმე კომპანიასთან აწარმოებს, თუმცა საბოლოო გადაწყვეტილება ჯერ მიღებული არ არის. სამშენებლო სამუშაოებს კომპანია „ანაგი“ ახორციელებს, 100 ნომრიანი სასტუმროს მშენებლობა კი 2023 წელს დასრულდება.
განმარტებით ბარათში ნათქვამია ისიც, რომ ფუნქციურად სასტუმრო life style ტიპის იქნება, რომლის სტუმრებს და დამსვენებლებს არ ექნებათ საშუალება სასტუმროში საკუთარი ავტომობილებით მივიდნენ. აქედან გამომდინარე, სასტუმროში სატრანსპორტო საშუალებით შესვლა–გამოსვლა, გაჩერება სასტუმროს წინ და დაყოვნება არ მოხდება, სასტუმროს ყველა სტუმარი უკვე არსებული ქუჩის გაჩერებებით ისარგებლებს.
შეგახსენებთ, რომ აღნიშნული პროექტის შესახებ „კომერსანტი“ ადრეც წერდა. გასულ წელს მედიაჰოლდინგმა გაარკვია, რომ „ბანკმა ქართუმ“ ბიზნესმენ ლაურა ღაჭავას უძრავი ქონება ჩამოართვა. ბიზნესმენის შვილი დავით კოდუა აცხადებდა, რომ მას არც ერთი სახელმწიფო უწყებისგან ინფორმაცია ქონების ჩამორთმევასთან დაკავშირებით არ მიუღია. იგი ამბობდა, რომ ქალაქის ცენტრში მიწის ნაკვეთის დაკარგვა „ქართუ ბანკში“ სასეხო ვალდებულებასთან იყო დაკავშირებული. მელიქიშვილის გამზირზე ლაურა ღაჭავა Hilton-ის ბრენდის სასტუმროს მშენებლობას 2017 წლიდან გეგმავდა. მშენებლობის ნებართვა თბილისის მერიის არქტიტექურის სამსახურმა 2016 წელს გასცა, დედაქალაქის მერიასთან ასევე შეთანხმებული იყოს სასტუმროს პროექტი. შვიდსართულიანი, 100 ნომრიანი და სამვარსკვლავიანი სასტომროს მშენბლობა 2018 წელს უნდა დაწყებულიყო და 2019-ში დასრულებულიყო. Hilton-ის ბრენდის სასტუმროს ასაშნებლად 10-დან 15 მილიონამდე დოლარი იყო გათვალისწინებული.
ბაჩო ადამია