Addmusic სარეკლამო მუსიკის სააგენტოა და ის რეკლამებისთვის და კორპორაციული წვეულებებისთვის მუსიკას ქმნის, კომპანიის შექმნის იდეასა და სფეროს მიმართ დაინტერესებაზე სარეკლამო მუსიკის სააგენტოს დამფუძნებელმა გიორგი სიბაშვილმა რადიო “კომერსანტის“ გადაცემაში “კომერსანტის დილა“ ისაუბრა.
როგორც გიორგი სიბაშვილმა აღნიშნა, 2015 წელს მეგობრებთან ერთად იმ დროისთვის პოპულარული მუსიკის შარჟები გააკეთა, „ეს ჩვენი შარჟები წლების განმავლობაში ძალიან პოპულარული გახდა და სხვადასხვა ბიზნესის თუ სარეკლამო სფეროს ყურადღებას იქცევდა. ასე ჩამოყალიბდა ჯგუფი “ყველა“, — აღნიშნა მან.
„სარეკლამო სფერომ შეამჩნია, რომ ჩვენ შეგვიძლია ისეთი რაღაცეების გაკეთება, რაც პოპულარული ხდება, ხალხს მოსწონს და ჰიტდება, შესაბამისად დაგვიკავშირდნენ და ჯგუფი “ყველას“ ფარგლებში 4 შეკვეთა გავაკეთეთ, რაღაც ჰიტები დავწერეთ, რომელზეც ხალხმა არ იცოდა, რომ შეკვეთა იყო.
ამ ყველაფრიდან გამომდინარე შემთხვევით გაგვივარდა სახელი, რომ ჩვენ ჯგუფს შეეძლო რეკლამისთვის მუსიკის შექმნა და ვისაც სჭირდებოდა გვიკავშირდებოდნენ და გვიკვეთავდნენ. საბოლოოდ როცა ეს შეკვეთები მომრავლდა, გადავწყვიტეთ რომ რაღაც ფორმა მიგვეცა და ეს მიმართულება გაგვეძლიერებინა. ახლა გაცხადებულად ვეპატიჟებით ყველას, ვისაც რეკლამისთვის, ან ნებისმიერი კომერციული დანიშნულებისთვის მუსიკა სჭირდება, ეს შეიძლება იყოს რომელიმე ღონისძიების მუსიკალური გაფორმება, კორპორაციული ჰიმნი, ცნობილი ჰიტის ადაპტაცია ქართულ ენაზე და .ა.შ.“, - აღნიშნა გიორგი სიბაშვილმა.
მისი თქმით, სარეკლამო ინდუსტრია დღეის მდგომარეობით ჯანმრთელად ნამდვილად არ არის, სფეროზე გავლენა პანდემიამაც მოახდინა, რის გამოც 2019 წელთან შედარებით 25% აქტივობა აქვთ.
„სარეკლამო ინდუსტრია ჯანმრთელად ნამდვილად არ არის, ამ სფეროს კარგი საზომი წინასაახალწლო პერიოდია, ნოემბრის დასაწყისიდან რომ იწყებოდა საახალწლო ციებ-ცხელება ნოემბრის ბოლოს უკვე ერთი ამბავი იყო და სამუშაო ჯგუფს ღამის თენება უწევდა და ახლა ეგეთი რეჟიმი აღარ გვაქვს დიდი დიდი დეკემბრის ბოლოს მოგვიწიოს 1-2 ღამის გათენება. დღეს პანდემიამდელი პერიოდის 25%–იანი აქტივობა გვაქვს, თუმცა იმედია, რომ ეს პანდემიის გამოა და ვითარება ნელ-ნელა გამოსწორდება.
რაც შეეხება იმას, თუ რამდენად იხდიან ადამიანები ორიგინალურ მუსიკაში ფულს, ამ მხრივ ცვლილება რის ის, რომ საქართველოში შემოვიდა და ძალიან ძლიერდება საავტორო უფლებების დამცველი ორგანიზაციები და ისე რომ ვიღაცამ რაც უნდა მოჭრას და დაადოს რეკლამას ეგრე ვეღარ გამოდის, რადგან როგორც კი ასე ჩამოტვირთულ მუსიკას რეკლამას დაადებ ონლაინ სივრცეში გებლოკება და თუ ტელევიზიაში გაუშვებ შეიძლება საქმე სასამართლომდეც კი მივიდეს.“ - აღნიშნა გიორგი სიბაშვილმა. ინტერნეტშიც არსებობს სპეციალურად ამ საქმისთვის მუსიკალური ბაზები, სადაც მუსიკის შეძენა 30-70 დოლარამდე არის შესაძლებელი, თუმცა გასათვალისწინებელია ის ფაქტიც, რომ სარეკლამო კლიპი ძირითადად ემოციას ემყარება და ამ ემოციას იწვევს მუსიკა და თუ შენ შენი ბიზნესის რეკლამისთვის გამოიყენებ მუსიკას, რომელიც 500 -ჯერ ა რის გამოყენებული ის ვერანაირ ემოციას მომხმარებელში ვეღარ აღძრავს“, - აღნიშნა გიორგი სიბაშვილმა.
სიბაშვილმა აღნიშნა, რომ addmusic საერთაშორისო ბაზარზე კონკურენტუნარიანი კომპანიაა, რასაც 4 საერთაშორისო ჯილდო მოწმობს.
„თავს საერთაშორისო ბაზარზე კონკურენტუნარიანად ვთვლით და ეს სუბიექტური შეფასება არ არის, ჩვენ ოთხი საერთაშორისო ჯილდო გვაქვს საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალებზე, ერთი ჯილდო გვაქვს ლონდონში, ერთი ბარსელონაში ერთი ნიუ იორკში და ერთი ბათუმში.
ვერცხლის მედალი ბარსელონაში ერთ-ერთ ფესტივალზე მივიღეთ, ჩვენ გავედით მეორე ადგილზე, პირველ ადგილზე გავიდა კლიპი, სადაც თამაშობენ პელე და მესი, ჩვენ მიერ შესრულებული კლიპი რომელმაც ვერცხლის მადლი დაიმსახურა დამზადდა დოლიძეზე ნახევრად სარდაფის ტიპის სტუდიაში“, – აღნიშნა გიორგი სიბაშვილმა.
თაკო კვაჭანტირაძე