ქაჯეთის ციხე და მეომრები „ვეფხისტყაოსნის“ პერსონაჟებით – ULTRA-ს ხის სათამაშო პატარებისთვის

access_time2018-01-13 14:00:58

ULTRA სარეკლამო კომპანიაა, თუმცა ახალი მიმართულებით გადაწყვიტა განვითარება და შექმნა ქართული პროდუქტი – ხის სათამაშო ციხესიმაგრე და მეომრები „ვეფხისტყაოსნის“ პერსონაჟებით. სათამაშო 5-12 წლის ბავშვებისთვის არის განკუთვნილი და სკოლამდელი ასაკიდან უზრუნველყოფს მათთვის მისაღები ფორმით ინფორმაციის მიწოდებას ქართული საგანძურის შესახებ. რატომ შეიქმნა სარეკლამო კომპანიის ფარგლებში ახალი ქართული სათამაშო? რამდენად უსაფრთხოა და როგორ პოზიციონირებს ბაზარზე პროდუქტი, ამ და სხვა საკითხებზე, მარკეტერი Ultra-ს დამფუძნებელს, დავით გიგაურს ესაუბრა:

 

 

„5 წლის ბავშვს არავინ უყვება ზღაპარს ვეფხისტყაოსანზე, ხოლო თამაშის პროცესში უფროსს უჩნდება შესაძლებლობა, გარკვეული ინფორმაცია მიაწოდოს პატარას – ვინ იყო ვეფხისტყაოსანი, ან ავთანდილი და რატომ იღებდნენ ქაჯეთის ციხეს. ანუ, ბავშვს სკოლამდელი ასაკიდან ვაზიარებთ ჩვენს ყველაზე დიდ სულიერ საგანძურს და განვაწყობთ, რომ უფრო მეტი გაიგოს მისი გმირების შესახებ მომავალში“.

 

დავით გიგაური: „კომპანია Ultra მეორე წელია, რაც აქტიურად ოპერირებს. მანამდე იყო საგამომცემლო, პოლიგრაფიული და სხვა სარეკლამო კომპანიები. ჩვენი სერვისები საკმაოდ მრავალფეროვანია – დაწყებული ქონსალტინგითა და დიზაინით, დამთავრებული სხვადასხვა გარე თუ შიდა გამოყენების სარეკლამო პროდუქციის შექმნით. ჩვენთან თანამშრომლობენ არქი ჯგუფი, ჯეოსელი, სტრადა მოტორსი, დიჯიტალ ტვ და სხვა. თრეფიკინგის სახელმწიფო ფონდისთვის დავგეგმეთ და განვახორციელეთ კამპანია „თქვი, რომ დაგეხმაროთ!“, რომელსაც მთელი საქართველო იცნობს ავტობუსებსა და მეტროებში განთავსებული ბანერებიდან“.

 

- იდეა როგორ გაჩნდა, რომ ახალი ქართული სათამაშო შეგექმნათ, რა საჭიროება დაინახეთ, ამ მხრივ, ბაზარზე? და სარეკლამო კომპანიის ფარგლებში რატომ გადაწყვიტეთ ახალი პროდუქტის შექმნა?


თავიდან გაჩნდა იდეა – საახალწლოდ შეგვექმნა რამე კარგი, პოზიტიური, ახალი, რაც, ერთი მხრივ, გაზრდიდა კომპანიის ცნობადობას და პოზიტიურად აისახებოდა იმიჯზე და, მეორე მხრივ, კომერციული შედეგიც ექნებოდა. კონცეფცია თავიდანვე გამორიცხავდა იაფფასიანი მასობრივი პროდუქტის შექმნას – ეს არ იქნებოდა იმ შედეგის მომტანი, რაც კომპანიამ დაისახა მიზნად და, ამავე დროს, ჩვენი საწარმოო და ადამიანური რესურსები მასობრივი წარმოებისთვის მზად არ იყო. სათამაშოს იდეა თავიდანვე წარმოიშვა. შემდეგ კი რამდენიმე იდეა გაერთიანდა და ნოემბრის შუა რიცხვებში პროექტმა საბოლოო სახე მიიღო.



 


- რა გამოარჩევს ბაზარზე თქვენს პროდუქტს? რამდენად უსაფრთხოა პატარებისთვის?


ეს არის პირველი სათამაშო, რომელიც ვეფხისტყაოსნის თემაზე შეიქმნა. ეს არის ყველაზე დიდი ციხესიმაგრე, რომელიც ბაზარზე იყიდება. მას მოყვება 25 მებრძოლი, რასაც, ასევე, ვერ ნახავთ ვერცერთ მსგავს პროდუქტში.

სათამაშო მთლიანად ხისაა და ასაწყობად საკმაოდ ადვილია – დეტალები ერთმანეთს ყოველგვარი დამატებითი მოწყობილობების გარეშე უკავშირდება. თამაშის საბოლოო სახის მიღებაში აქტიურადაა ჩართული თავად ბავშვი, რაც ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია. მიუხედავად იმისა, რომ სათამაშო მებრძოლებითაა დაკომპლექტებული, დეტალებს არ გააჩნია ბასრი, მახვილი დაბოლოება, რამაც შესაძლოა ბავშვი თამაშის დროს დააზიანოს. უამრავი ტესტი და ნიმუშის დამზადება დასჭირდა იმას, რომ საბოლოო პროდუქტი მაქსიმალურად უსაფრთხო ყოფილიყო.


- როგორ პოზიციონირებთ ბაზარზე? სად ხდება თქვენი პროდუქტის რეალიზება და როგორი საფასო პოლიტიკა გაქვთ?


თავიდანვე ცხადი იყო, რომ სათამაშოს წარმოება საკმაოდ ძვირი ჯდებოდა და საბოლოო პროდუქტიც მაღალ საფასო სეგმენტში მოხვდებოდა. თუმცა, როდესაც ბაზარზე არსებული პროდუქტები შევისწავლეთ, აღმოჩნდა რომ არჩევანი არც ისე დიდი იყო და თან ჩვენი პროდუქტი რამდენიმე პარამეტრით ჯობნიდა არსებულს. პროდუქტის რეალიზება ინტერნეტით ხდება და შეკვეთის შემთხვევაში კურიერი მას ადგილზე მიიტანს.


 

- სათამაშოების განვითარების მიმართულებით რა გეგმები გაქვთ?

როგორც მოგახსენეთ, სათამაშოს იდეა სპონტანურად გაჩნდა და ამ ბაზარზე შესვლა მიზანმიმართულად არ გვიფიქრია. თუმცა, გამოხმაურება იმდენად კარგი იყო, რომ ამჟამად, აქტიურად ვფიქრობთ შემდგომ ნაბიჯებზე. ამ მიმართულების განვითარება დამატებითი რესურსების მოძიებასა და საწარმოო სიმძლავრეების შექმნას უკავშირდება. ჩვენც ამით ვაპირებთ, რომ დავიწყოთ.


MARKETER



კონკურენციის სააგენტომ „სიტროენ ჯორჯიას“ საჩივარი დაუშვებლად ცნო

person access_time2018-01-24 11:12:43
კონკურენციის სააგენტომ შპს „სიტროენ ჯორჯიას საჩივარზე მოკვლევა არ დაიწყო და „სიტროენ ჯორჯიას საჩივარი სახელმწიფო ხელისუფლების ორგანოების მიერ კონკურენციის დარღვევასთან დაკავშირებით, დაუშვებლად ცნო.   აღნიშნულთან დაკავშირებით კონკურენციის სააგენტო განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ინტერპრესნიუსი უცვლელად გთავაზობთ.   „2017 წლის 12 დეკემბერს, შპს „სიტროენ ჯორჯიამ კონკურენციის სააგენტოში წარმოადგინა საჩივარი, რომლის თანახმადაც, ყურადღება...

დავოსში მთლიანი შიდა პროდუქტის მაჩვენებლის ალტერნატივა მოიფიქრეს

person access_time2018-01-24 10:50:50
მსოფლიო ეკონომიკურ ფორუმზე, რომელიც დავოსში გაიხსნა, ქვეყნების ეკონომიკური განვითარების ალტერნატიული შეფასების სისტემაზე ილაპარაკეს. მას მთლიანი შიდა პროდუქტის (მშპ) უფრო თანამედროვე ანალოგს უწოდებენ. მშპ მთავარი ეკონომიკური მაჩვენებელია, რომლის მიხედვითაც განისაზღვრება ქვეყნის პოზიცია მსოფლიოში. მას ინკლუზიური განვითარების (Inclusive Development Index) ინდექსი (ან რეიტინგი) უწოდეს. ფორუმის ჩანაფიქრით, მისი მიზანი საზოგადოების ინფორმირება და მდგრადი და ინკლუზიური...

გიორგი კვირიკაშვილი - „კორუფციის წინააღმდეგ ბრძოლა მოხდა რეფორმების სრული კომპლექსით, რომლებიც საქართველოს მთავრობამ გაატარა“

person access_time2018-01-23 21:10:07
კორუფცია არ უნდა განვიხილოთ, როგორც ცალკე გამოწვევა სხვა გამოწვევებს შორის, - ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა გიორგი კვირიკაშვილმა დავოსის მსოფლიო ეკონომიკურ ფორუმზე გამართულ პანელზე გამოსვლისას განაცხადა.     პრემიერის თქმით, კორუფციის წინააღმდეგ ბრძოლა მოხდა რეფორმების სრული კომპლექსით, რომლებიც საქართველოს მთავრობამ გაატარა.     „საუბარია ეკონომიკის ღიაობაზე, როგორც სატარიფო, ისე არასატარიფო სავაჭრო ბარიერების...

გიორგი კვირიკაშვილი: ჩვენი ისტორიული ტერიტორიების ოკუპაცია დიდი პრობლემაა, რასაც კონსტრუქციული, პრინციპული მიდგომით უნდა გავუმკლავდეთ

person access_time2018-01-23 19:10:00
საქართველოს პრემიერ-მინისტრის გიორგი კვირიკაშვილის განცხადებით, უნდა მოიძებნოს რუსეთთან ისეთი ზონები და არეალი, რომელიც მომავალში შეიძლება გახდეს კონფლიქტების პოლიტიკური დარეგულირების პოზიტიური განხილვების დაწყების საფუძველი, ეს სფეროები შეიძლება იყოს ვაჭრობა, ტურიზმი, ჰუმანიტარული და კულტურული ურთიერთობები. ამის შესახებ საქართველოს პრემიერმა დავოსის მსოფლიო...

კორუფციულ გარიგებებში დადანაშაულებულ კომპანიას გზების დეპარტამენტმა ნახევარმილიარდიანი კონტრაქტები გაუფორმა

person access_time2018-01-24 09:50:24
კომპანია, რომელიც თაღლითურ გარიგებებშია მხილებული და „შავ სიაშია შეყვანილი, მის ერთ-ერთ პროექტს კი, „Transparency International-მა „კორუფციის მონუმენტი უწოდა, საქართველოს ცენტრალური ავტომაგისტრალის ერთ-ერთი მსხვილი მშენებელია.   საქართველოში ჩინურ კომპანია „სინოჰიდროს, 2010 წლიდან, რამდენიმე დიდი ტენდერი აქვს მოგებული და ავტომაგისტრალის მნიშვნელოვანი მონაკვეთებიც ააშენა. ის ამჟამად, სამტრედია-გრიგოლეთის შემოვლით გზას და ქობულეთის შემოვლით გზას აშენებს....


მსგავსი სიახლეები